داشتن نمای خشک تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. ویترین قصابی برای فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها مناسب می باشد که به جهت نگهداری گوشت به صورت تازه بدون فریز شدن و یخ زدگی از آن استفاده میشود.ویترین قصابی به صورت سه درب، تمام شیشه سکوریت و دارای آویز لاشه می باشد. این ترکیبات نباید به مرحله ی فریز یا یخ زدگی برسند. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است. چرا که معتقدیم فروش محصولات تنها خدمات این مجموعه نیست و کلیه مشتریان گرامی می توانند در مراحل مرتبط با رنگ آمیزی از مشاوره ها و رهنمودهای متخصصین شرکت رانا کیمیا فام بهره مند شوند. ​Content has been generated with t​he help  of behsaznama C on te᠎nt᠎ Gen᠎erat᠎or Demoversion!

نحوه نصب نمای خشک

بنابراین برای بررسی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند. ماده اوليه اصلي براي توليد اين عايق، سنگ بازالت، از گروه سنگهاي آذرين است كه بازمانده فعاليتهاي آتشفشاني است و در كشور ما به وفور وجود دارد. مرحلۀ اول تهیه مواد مناسب است. سپس ملاتی متشکل از ماسه با دانهبندی متوسط و سیمان پرتلند به نسبت ۳ به ۱ تهیه میگردد. روش نصب خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. باید دقّت شود که حتماً از بست فولادین و ضد زنگ استفاده شود. سبک نمای خشک باید مدرنتر و جذابتر از قبل به نظر برسد. مهندسان توانستهاند سبک نماکاری خشک را ارتقاء بخشند و آن را کاربردیتر کنند. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. بسیار حساس هستند. از این سرامیک ها باید در فضاهای با رفت و آمد کم مثل حموم و سرویس مهمان استفاده بشه. یکی از مهمترین معایب استفاده از سرامیک در نمای ساختمان، عایق نبودن آن در مقابل سرما و گرما و صدا میباشد. Post was c​reated ᠎by behsaznama​ C on tent Gen erator DE​MO.

بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. برای درست کردن چهارچوب نگهدارنده لازم است از مصالحی مانند آلومینیوم یا فولاد استفاده شود. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. نمای بیرونی ساختمان در معرض هوای آزاد قرار دارد و طبیعی است که بیشترین تغییرات دمایی و شرایط آب و هوایی را تجربه کند. در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی 30 تا 45 میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. در این روش برخلاف روش تر(با ملات) فضایی خالی بین دیوار و سنگ نما وجود دارد که این فضای خالی در مواقع تغییرات آب و هوایی مانع ترک خوردن و شکستن سنگ نما میشود.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

درواقع تفاوت ضخامت لایه ی مرطوب رنگ نمای ساختمان و لایه ی خشک آن در همین است که یکسری حلال ها در رنگ وجود دارد که گرانروی آن را کاهش می دهد و باعث می شود رنگ با افزایش حجم خود براحتی روی سطوح پخش شوند. در روش نصب خشک باید سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. بست و پینها در ابعاد و انواع مختلفی موجود هستند. حلال رنگ نمای ساختمان آکریلیک آب است و دقیقا همین سیال باعث افزایش حجم و ضخامت رنگ می شود و پس از آنکه از رنگ در گذر مدت معین تبخیر شد ضخامت فیلم موجود کاهش می یاید. اگر به هر دلیلی در پروژه ی خود گالن های اضافی از رنگ نمای ساختمان آکریلیک داشتید لازم است که آن ها را در یک شرایط مساعد محیطی نگهداری کنید. هر چند نصب خشک سنگ نما مانع ترکخوردگی و شکستگی بعد از نصب سنگ میشود امّا در حین نصب چنانکه دقت و مهارت لازم وجود نداشته باشد به سنگ آسیب وارد خواهد شد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید