داشتن کرتین وال تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

عمر مفید نما در این روش از روش سنتی بیشتر است. 1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. نحوه اجرا و نصب اين دو عنصر، از جمله نسبت آنها به يکديگر، خصوصيات و لنگرگاه هر دو تاثير جدي بر طراحي سيستم کرتين وال دارد. اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد. برخلاف ساير نماهاي ساختماني مانند نماي آجري، يا نماي بتني و نماي سنگي، سيستم نماي خشک کرتين وال، نمايي نازک و سبک و نيز يکپارچه است که بدون نياز به مصالح سنتي مانند بتن و يا چسب بتن ايستايي خود را حفظ مي کند، معمولاً آلومينيوم و شيشه مصالح اصلي اين نوع نما است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

با افزايش تعداد ساختمان هاي بلند، سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر مي شوند. بنابراین هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه به ازای هر متر مربع بیشتر خواهد بود. در روش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شده و مانع از ریزش سنگ گردد. عامل مخرب دیگری که به طور پیوسته بر کیفیت رنگ و ظاهر نما اثر میگذارد، برخورد اشعه فرابنفش خورشید است؛ به همین سبب بیشتر روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، ضمن این که عایق رطوبت هستند، از مقاومت خوبی در برابر تابشهای فرابنفش برخوردارند. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد.

ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک شرکت طراح و مجری نمای خشک تر خواهد بود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در این روش بوسیله مته هایی با تکنولوژی پیشرفته در پشت سرامیک سوراخهایی ایجاد می گردد و بولتها ی مخصوصی از جنس فولاد در آن کار گذاشته می شود و سپس قطعه های گیره ای ازجنس آلومنیوم به کمک این بولتها درپشت سرامیک تعبیه می گردند و قطعات سرامیک روی ریل های افقی آلومینیومی که از قبل روی نما قرار گرفته اند، نصب می شوند. سپس پروفیلهای آلومینیومی بصورت عمودی نصب شده و پس از آن عایق های حرارتی را به کمک چسب و یا گیره های ویژه روی دیوار نصب می کنند. پس از انتخاب اسکلت سازه، بحث نوع و قیمت متریال مصرفی اعم از قیمت پروفیل و میلگرد مطرح می گردد.

برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد. اجراي کرتين وال جزو خدمات بسيار ارزنده و منحصر به فرد شرکت هاي ساختماني يا شرکت هاي توليد کننده است و در حال حاضر اين نوع خدمات را مي توانيد از شرکت هاي معدودي در کشور دريافت کنيد. انواع سیستم نما خشک که مورد استفاده قرار می گیرد به نوع و مقیاس ساختمان و الزامات برنامه ریزی محلی بستگی دارد که ممکن است در ظاهر ساختمان نسبت به ساختمان های مجاور آن تأثیر بگذارد. این ساختمان که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد، از کرتین وال آلومینیومی برای نماکاری استفاده کرده است. نمای کامپوزیتی ساختمان در سالهای اخیر مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. استفاده از نماي خشک کرتين وال مدرن مزاياي زيادي دارد. تمامي اتصالات نماي خشک کرتين وال مدرن به واسطه پيچ و مهره و يا چفت و بست انجام مي شود، به همين دليل نما خشک نيز به آن مي گويند. برای نصب این پنل ها از تجهیزات فلزی مانند ریل، اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود لذا جهت اجرا نیاز به مطالعات مهندسی دارد. ᠎Po​st has been cre ated with the  help  of G SA C​on tent G​enerator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید