دانستن این چهار راز باعث می‌شود کرتین وال شما شگفت‌انگیز به نظر برسد.

جنس انواع سنگ نما از چیست؟ همچنین لوور هایی از جنس تراکوتا وجود دارد که در هنگام نیاز می تواند تکمیل کننده نمای تراکوتا باشد. به شکل ایکس یا کلمپ از جنس استیل ۳۱۶ و شیشه ی ۱۰ میلی متر، لمینیت، دوجداره و… بنابراین نمای هر ساختمان در شکل دهی به مجموعۀ شهری که در آن حضور دارد، مؤثر است. بنابراین از شروع طراحی نما تا انتخاب متریال نما و سبک اجرای آنها، باید نوع فعالیتی که قرار است در بنا شکل بگیرد، در نظر گرفته شود، ولو اینکه امروزه بناهای فراوانی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که کوچکترین هماهنگی میان عملکردشان با طراحی نمای آنها دیده نمی شود. در ایران بعد از سال ها ساخت و ساز یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… همچنین از لحاظ زیبایی شناسی در نمای ساختمان که یکی از مهم ترین بخش های طراحی هر ساختمان می باشد نمای یکدست دیگر استفاده نمی شود بلکه از ترکیب متریال ها استفاده می شود. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد.

مجری نمای سرامیک خشک

نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. در صورتی که از سنگ برای نمای ساختمان استفاده می شود حتما سنگ ها اسکوپ شوند. صفحهنمایشها (پنجرهها) تنوع نوری را در طول روز ایجاد میکنند و درعینحال عایق و محافظت در برابر آفتاب بسیار موردنیاز را ارائه میدهند. هتلهای ویژه در سراسر جهان میتوانند از این محصول منحصر به فرد برای نما، لابی، حمام و دیگر مناطق استفاده کنند که میتوانند طول عمر مفید این سطوح را بهبود بخشیده، از فرسایش آنها جلوگیری کرده و هزینههای تعمیر و نگهداری را کاهش دهند. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. متریال نیمه مات نیز با رنگ خنثی در طبقات جهت کنترل میزان نور به کار رفته است. عدم درج هرگونه نوشته بر روی نمای ساختمان مازاد بر آنچه که در نقشه نمای مصوب مجاز بوده است. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و …

Th is has been c re​at ed  wi᠎th G SA Con​tent G en er ator DE MO​.

استدلال های خلاص شدن از کرتین وال

ظهور معماری و نمای مدرن را می توان از قرن ۱۹ میلادی در اروپا دانست و معماری مدرن به معنای استفاده از آخرین یافته های علم و فناوری است. اچ پی ال مخفف High pressure laminate به معنای ورق های لمینیت فشرده شده تحت فشار بالا می باشد. ورق آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از متریال هایی مثل پلاستیک فشرده و آلومینیوم است. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد. آریانا نمایندگی رنگ جوتن، محصولی با کیفیات مذکور را به شما عرضه خواهد کرد. به طور مثال با نماسازی اصولی میتوان تابش نور را کنترل کرد. امروزه مهندسان معمار با طراحی ساختمانهایی لوکس و مینیمال و استفاده از مصالحی مانند شیشه ساختمانهای همکف بسیار شیک و مدرن را میسازند. برای خرید سنگ نما یک راز مهم وجود دارد؛ مانند اکثر متریالهای دیگر، بهترین سنگ نما برای هر ساختمان متفاوت است. در یک کامپوزیت به طور کلی الیاف،عضو بار پذیر اصلی سازه هستند در حالیکه ماتریس آنها را در محل وآرایش مطلوب نگاهداشته وبعنوان یک محیط منتقل کننده بار بین الیاف عمل میکند،به علاوه آنهارا از صدمات محیطی دراثر بالارفتن دما ورطوبت حفظ می کند. و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از HPL در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند. Data w as cre᠎ated wi᠎th G᠎SA Content  Genera᠎to᠎r  DEMO .

نصاب نمای سرامیک خشک

ساخت قطعات بتنی مسلح با طرح و اندازه مورد نظر در کارخانه به صورت پیش ساخته انجام میگیرد. آکانتوس قرنتیان به ستون هایی گفته می شود که در قسمت سر ستون ها، دارای طرح ها و نقش های خاص هستند. متریال تراکوتا در هنگام استفاده در نما و یا در کف می تواند با سایر متریال دیگر ترکیب شود. پرهیز از بکارگیری مصالح برنده یا شکننده، در طبقات همکف و اول، در محدوده ای که در تماس فیزیکی با انسان قرار می گیرد. به راحتی با برس یا غلطک و اسپری می توان آن را در نمای ساختمان به کار برد. نمای همکف میبایستی در عین هماهنگی با طبقات دیگر، متفاوت از آنها طراحی شود. در این صفحه از “استاده” قصد داریم به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان مدرن مسکونی و اصول طراحی آنها بپردازیم. سازگار بودن نمای تراکوتا با سایر متریال های نما موجب محبوبیت روز افزون این متریال در بین طراحان نما می باشد. تا اینکه بعد از سال ها ساخت و ساز زمزمه های متریال جدیدی مثل سنگ، آجر، سیمان شسته به گوش میخورد و بعد از آن متریال مدرنی که بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت وارد معماری ایرانی شد. به دلیل کیفیت بالای سقف کاذبی که با رابیتس ساخته شده است، در کشورهای مختلف به صورت گسترده تری از آن استفاده می شود.

چگونه نمای خشک در ساختمان درست کنیم

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید