دتایل اجرای نمای خشک اسمکدان!

طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. 4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. 5-از دیگر عوامل تاثیر گذار در ارتفاع ساختمان و مدت زمان اجرایی انجلم کار و همچنین جنس سنگ نمای ساختمان در به کار بردن متریال جهت برای بالابردن کیفیت کار و عدم آسیب رساندن به سطوح نما از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شستشوی نما میباشد. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند.

قیمت آجر نما خشک

شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. شستشوی نما سبب از بین رفتن هرگونه آلودگی و ذرات گرد و غبار از سطوح نما میشود. شستشوی نمای ساختمان روش های بسیار متغییر و مختلفی دارد که با استفاده از دستگاه های قدرتمند فشار قوی و همچنین مواد های مخصوص نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام میشود. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند.

انواع اجرای نمای خشک

در انتها با استفاده از دستمال سطح شیشه را کاملا برق می اندازیم. تا بتواند لکه هایی که به سختی از سطح نما کنده میشود را حل کند. طبق معمول قیمت شستشوی نما متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می شود. با توجه به میزان مقاومت خمشی که دارد در برابر خیس شدن مقاومت بالایی دارد و خللی در کار به وجود نمی آید. در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد. گذشته از متریال و اقلام مورد نیاز در بخش های داخلی ساختمان، انتخاب متریال مناسب برای نمای ساختمان علاوه بر ایجاد جذابیت بصری در ظاهر ساختمان، یکی از راهکارهایی است که می تواند هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهد. بعد از گذشت 24 ساعت از اجرای نانو نما سطح مورد نظر آبگریز میشود. Data has  be​en c᠎reated ​by https://behsaznama.com  Con​tent Ge​nerator DE᠎MO.

3- بستگی به نوع جرم و آلودگی که در سطح نما نقش بسته است. مواد نانو را میتوان تسط پیستوله اسپری کرد و بر تمام سطح بصورت یکدست اجرا کرد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود. شستشوی نمای ساختمان موجب بهتر دیده شدن و زیباسازی ظاهر نمای ساختمان ها و شفافیت نما می شود. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای این متریال در برابر رطوبت اشاره کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید