دتایل نمای خشک : نهایت راحتی!

در صفحه اصلی اپلیکیشن فیلم نما میتوانید در قسمت دوبله، جدیدترین فیلم های دوبله فارسی را پیدا کنید. جدیدترین سبکهای نقاشی ساختمان مدرن و رنگ آمیزی مدرن را بخوانید. معمولا برای شناسایی و تفکیک طرح های مختلف تولیدی از نظر رنگ ؛ طرح و سایز از نماد کد محصول استفاده می شود و از آنجا که محصولات تولیدی با درجات ختلف کیفی عرضه می شوند ، قبل از خرید و نصب لازم است به یکسان بودن کد طرح و درجه کیفی درج شده روی بسته بندی کاشی توجه نمود. بر اساس مقررات استاندارد بیان کلاس مقاومت در برابر سایش سطحی الزامی می باشد زیرا کلاس مقاومت در برابر سایش مناسب بودن کاشی را در محل استفاده با توجه به میزان تردد و عوامل ساینده مشخص می نماید . بدین منظور روی بسته های محصول یا مدارک فنی کاشی های کف عدد کلاس سایش داخل یک مربع قرار می گیرد . دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود.

اتصالات نمای خشک

تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. کنیتکس خاصیت ضد آب داشته و از این رو برای استفاده در نمای بیرونی بسیار مناسب می باشد. همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره . عایق نانو نما A80 پایه آب، آب بند کننده کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نما می باشد و همچنین به عنوان لایه نهایی و براق کننده، بر روی کلیه رنگ و پوشش های پایه آب داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. Po​st has  been generated by behsaznama Cont᠎en᠎t  Genera​tor  DEMO .

به همین جهت معماران در دهه های اخیر در طراحی خود از سرامیک سایز بزرگ استفاده میکنند.عمده استفاده سرامیک اسلب در لابی ها و سالن های بزرگ میباشد همچنین از سرامیک اسلب با ضخامت بیشتر از 2 سانتی متر در تولید محصولات تزئینی استفاده میشود.از سرامیک اسلب ( سرامیک سایز بزرگ ) در تولید روشویی نیز استفاده میشود.یکی دیگر از کاربردهای سرامیک سایز بزرگ استفاده در لایت باکس ها میباشد. تمام سنگ ها اعم از سنگ تراورتن؛ سنگ مرمر، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت را میتوان بصورت اسلب تولید کرد.سرامیک و کاشی اسلب سایز بزرگ به جهت نمایش سطح بزرگ بسیار زیبا می باشد. ۲۰ بصورت سنتی میساختند. سرامیک های اسلب مرمر بدلیل گذر نور از خود زیبایی خاصی دارند و هم اکنون وارادات و صادرات سرامیک از کشورهای مختلف عموما بصورت اسلب میباشد تا در کشورهای مقصد سرامیک اسلب را به ابعاد مورد نظر برش میزنند.گروه کاشی و سرامیک کاشی کاران برتر نیز با بهرگیری ابزار های نوین در نصب کاشی و سرامیک اسلب و نیرو های ماهر آماده اجرای پروژهای شما را با بهترین کیفیت و ضمانت دارد.. در برخی موارد برای ایجاد زیبایی بیشتر در فرم و ظاهر محصول از ایجاد غیر یکنواختی در سطح؛ به صورت برجستگی و یا فرو رفتگی در اشکال مختلف در حین فرم دهی محصول استفاده می شود که این قبیل محصولات را رستیک و یا کاشی های استراکچر و یا برجسته می نامند. ᠎Data was created ᠎by behsaznama ​Co nt᠎ent Gene᠎rato r ᠎DEMO.

در حمل و نقل و جابه جایی این محصولات باید دقت بیشتری انجام گیرد . تکرار می گردد که زیبایی طبیعی آن طرح ها شباهت بیشتری به حالت اصلی طرحهای چوب و سنگ دارد . برای نظافت چربی و روغن ها می توان از حلال های شیمیایی در دسترس استفاده نمود. به طور کلی برای انتخاب مواد و متریال برای ساختمان های اداری، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید متریال خود را با هر سلیقه ای انتخاب کنید. برای تمیز کردن لکه هائی که با مواد اضافی همراهند، ابتدا بایستی با مواد و روش مناسب مواد اضافه را پاک نمود و سپس با محلول های در دسترس معمولی نسبت به نظافت نصاب نمای سرامیک خشک اقدام نمود. برای کاشی های بدون لعاب؛ الزام تصریح شده ندارد و در موارد لزوم روش آزمون وجود دارد. از چیدمان خوابیده انواع محصولات به ویژه محصولات رستیک اکیدا ممانعت بعمل آید و حتما چیدمان بسته های کاشی به صورت تیغه ای انجام گیرد . توضیح: طرح های رستیک مانند سایر طرح ها ممکن است دارای چیدمان ویژه یا رندوم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید