درآمد خود را با این 5 نکات در مورد اجرای نما دو برابر کنید

اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد. نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت ۲۳۰ نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. ۲- به علت استفاده از سیمان، دوغاب و ملات در کار، در صورتی که دقت لازم در کار اعمال نشود، می تواند موجب کثیف شدن نمای آجری و ایجاد لکه روی آن ها شود. باید از سلامت آجر مصرفی و عاری از هرگونه ایراد بودن آن اطمینان حاصل نمود. با گذشت زمان و سفت شدن ملات، دوغاب روانی از سیمان سفید روی سطح ریخته و سرامیک نصب میشه. همزمان با پهن کردن ملات، سرامیک هم اجرا میشه. از جمله مزایای نمای آجری می توان به ( عایق حرارتی و برودتی ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، تنوع در رنگ ، سرعت بالا در اجرا با سیستم خشک ) اشاره کرد. این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. امروزه این روش از متداول ترین روش های اجرای نمای آجری به شمار می آید. دیوار پشتیبانی که نمای آجری روی آن اجرا می شود، باید سطحی پیوسته و مقاوم در برابر رطوبت را برای اجرای نمای آجری ایجاد کند. Art icle has be᠎en g en er at ed by  GS A Content Genera᠎to᠎r DEMO.

شرکت های نمای خشک

نکته ی اول برای به کارگیری این روش، انتخاب یک چسب ایده آل و هماهنگ با خصوصیات آجر انتخابی شما برای اجرا در نمای ساختمان می باشد. چسب پلی اورتان نوعی ماده پلیمری از زنجیره مواد آلی با ویژگیهای مشخص است. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. ممکن است تصور کنید نمای آجری دارای مقاومت کمی می باشد و امکان نفوذ رطوبت به آن بسیار بالاست. در مناطق سرد سیر و فصول سرد سال بدلیل تشکیل یخ در حفره های موجود در سنگ ، دچار آسیب دیدگی و شکستگی می می گردد در نتیجه دیوارها ممکن است دچار رطوبت زدگی شوند. در هنگام اجرای عملیات چیدن آجرها و اتصال آن ها توسط ملات سیمانی و یا بیرون زدن ملات آهکی از بین آجرها ،سطح آجر ممکن است لکه دار شود . بند کشی از نفوذ رطوبت به نمای آجری، پوسیدگی آجرها و شوره زدن آن ها جلوگیری می کند بنابراین باید با ملات استاندارد این کار را انجام داد و دقت داشت که هیچ فضای خالی در بندکشی بین آجرها باقی نماند.

از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. این سبک انقلابی در بین نماهای تکراری و یکنواخت این صنعت بوجود آورده که باعث زیبایی و پیشرفت صنعت ساختمان سازی شده است. ۳- این روش باعث تولید ضایعات ساختمانی زیادی می شود. برای اجرای سرامیک کف، زیرسازی اهمیت زیادی داره. انواع سرامیک خشک از نمونههای توپر و توخالی تا پرسلانی و غیرپرسلانی از نظر قیمت نمای خشک سرامیک از ویژگیهای مثبت زیادی برخوردارند که آنها را به گزینههایی پرطرفدار و محبوب بین کاربران تبدیل کرده است. ۱- موجب ایجاد اتصالی پایدار و محکم بین نمای آجری و بدنه ساختمان می شود. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند. ۱- این روش در مقایسه با روش های دیگر زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. انواع نماهای قابل اجرا در سازه های فولادی سردنورد شده را میتوان به دوگروه تقسیم شرکتهای نمای خشک در تهران نمود.

جهت استفاده از این مصالح در نمای ساختمانها، به یک شبکه فولادی زیرسازی نیاز است تا علاوه بر افزایش استحکام GFRC در هنگام بالا بردن و نصب، امکان ایجاد اتصالات مناسب را با سازه اصلی نما فراهم کند. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییرمی باشد. این روش ایمن است و در مقابل زلزله و شرایط جوی مقاوم بوده. شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. سپس با شمشه و تراز، سطح صاف و یا در صورت وجود کفشور، شیبدار اجرا میشه. استفاده میشود و مانند متریال های سنتی از دوغ آب و ملات سیمانی استفاده نمیشود که یخ زدگی و سفت شدن را در پی دارد؛ نصب این نوع نما در هر دمایی قابل اجرا است. ​Th​is ᠎data was gen​erated  by behsaznama C ontent Gener᠎ator Demoversi on.

دیدگاهتان را بنویسید