درآمد خود را با این 5 نکات مربوط به اجراي نماي كامپوزيت دو برابر کنید

تصاویری مربوط به عکس نمای کامپوزیت ساختمان در هشتگرد که توسط این شرکت اجرا شده در داخل فهرست نمونهکار قرار دارد و پروژه های مربوط به آن را خواهید دید. سيستم طراحي و اجرا ي فيكس آلومينيوم در اجراي نماي كامپوزيت آلومينيوم ،مشابه اجراي نماي كامپوزيت به روش فيكس آهن ميباشد، با اين تفاوت كه در اين سيستم اجرا ، به جاي استفاده از پروفيل هاي زيرسازي عمودي فلزي از پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي گرددوهمچنين مشابه سيستم اجرايي هنگ، در خطوط افقي ، از پروفيل استفاده نميگردد و تنها با استفا ده از طراحي خاص ورق هاي كامپوزيت،ژوئن هاي افقي مورد نياز طرح،تامين ميگردد. در هر صورت، سیستم اجرای کامپوزیت با روش هنگ، خیلی بهتر از روش فیکس است و مزایای زیادی دارد. در حالی که وزن نماهای سنگی، شیشه ای یا سیمانی فرق خیلی زیادی با کامپوزیت دارد و بسیار کلیک سنگین تر هستند. ورق آلومینیوم کامپوزیت ها در سال های اخیر توانسته اند در نمای ساختمان تاثیرات زیادی داشته باشند و تنوع و کیفیت را به نما اضافه کنند. Th is  post was gen​erat​ed by behsaznama  C on​tent Gen erat᠎or D​emover​sion​!

نمای کامپوزیت خدمات – نکاتی در مورد نحوه انجام آن مناسب

پایان این مرحله از کار زمانی است که بهره وری کامل و رضایت کارفرما جلب گردد./ در نهایت تیم طراحی نما با توجه به نقشه های مورد تایید کارفرما اقدام به تهیه نقشه های اجرایی نمای ساختمان جهت آغاز به کار عملیات نصب ورق نمای کامپوزیت می کنند. نمای ساختمان مثل تمامی طراحی ها به رعایت قرینه و تعادل احتیاج دارد که موجب می شود متناسب و زیباتر در نظر بیاید و راه های بسیاری برای رسیدن به این تقارن و تعادل در طراحی وجود دارد که اشاره خواهیم نمود. در بین فاصله ورق های نصب شده جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما از چسب سیلیکون و دزدگیر های لاستیکی استفاده می گردد. روش فیکس ارزانترین و راحت ترین نوع نصب است که استفاده از این روش هزینه نصب را تا 15 درصد کاهش می دهد. پس می توانیم این نتیجه را بگیریم که اگر نمای ساختمان شما حساس بوده و کیفیت بالایی را مد نظر دارید ، از دریل مخصوص و در غیر این صورت با در نظر گرفتن نمای ساختمان و حفظ ایمنی ساکنین می توانید با اعمال 20% کاهش هزینه ها به قیمت نماشویی ساختمان و رولپلاک فوق از دریل چکشی در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود استفاده نمایید.

در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. تنها عناصر فلزي اجرا شده در اين سيستم، پروفيل هاي فلزي كمربندي ها ميباشد كه با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر يا تيرهاي فلزي ساختمان و براكت هاي آهني كه اتصال بين پروفيل هاي عمودي آلومينيومي و كمربندي هاي فلزي ميباشند و توسط لاستيك هاي دي اكتيريكال از يكديگر جدا ميگردند، اجرا ميگردد. در اين سيستم جهت اجراي زيرسازي فلزي بر اساس طرح اجرايي آماده شده با توجه به نياز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرايي تهيه شده ، ابعاد پروفيل هاي فلزي در كمربندي ها و همچنين در سازه استراكچري فلزي زير محاسبه ميشود. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. لازم به توضیح است که کلیه مراحل اجرا از ابتدا تا انتها توسط ابزار دقیق کنترل و نهایتاً اجرا و نصب می گردد.کلیه مقاطع فریم های آلومینیومی فریم لس (AGK)دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالوژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد آمریکائی 6063 می باشد. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید