دروس برتر سه در مورد اتصالات نمای خشک برای یادگیری قبل از رسیدن به 30

جهت استفاده از این مصالح در نمای ساختمانها، به یک شبکه فولادی زیرسازی نیاز است تا علاوه بر افزایش استحکام GFRC در هنگام بالا بردن و نصب، امکان ایجاد اتصالات مناسب را با سازه اصلی نما سرامیک نمای خشک فراهم کند. مصالحی که برای نمای خشک استفاده می شود عبارتند از صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوق العاده فشرده، الیاف سلیکات کلسیم، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی و … اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت هستید به لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان مراجعه کنید. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. This  da ta has be en c​reated by ᠎GS A Content  Generato᠎r DE MO!

تولد نمای خشک

تا جایی که امروزه کمتر پروژه بزرگ و سازه مدرنی بدون استفاده از این روش نماسازی میشود. کارایی و کاربرد این نمای ساختمانی امروزه بسیار افزایش پیدا کرده و افراد زیادی نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب می کنند. کرتین وال فریم لس سیستمی است که در آن فریم ها از پشت شیشه ها را قاب کرده و به صورت متحرک با کمک لقمه های آلومینیومی بر روی لامل ها قرار داده می شوند و به جهت زیبایی و خصوصیات منحصر به فردی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب نموده است. این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟ مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است.

قیمت نمای خشک

اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در هر صورت، استفاده از نمای خشک خیلی رایج نیست و بیشتر پروژههای ساختمانی کشور همچنان از نماهای سنگی و ترکیب (آچر، سنگ و چوب) که نیاز به ملات و چسب مخصوص دارند، در نماسازی استفاده میکنند.

آنچه پنتاگون می تواند در مورد نما خشک به شما بیاموزد

از آنها بیشتر در ساختمانهای تجاری و صنعتی استفاده میشود. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. اصلیترین دلیل استفاده از نما خشک ساختمان، مزایای متعددی است که به همراه دارد. همچنین از فضای ایجاد شده در بین دو پوسته می توان برای عبور دادن تاسیسات برقی و مکانیکی استفاده کرد. در سیستم نمای خشک متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. تولید چند مرحله ای : فیبر و دوغاب بهصورت مکانیکی در داخل قالب با استفاده از غلتک و ماله با هم مخلوط شده و متراکم می شود. این شیوه بهصورت استاندارد در روشهای تولید و ساخت پانلها دستهبندی نمیشوند و به دلیل هزینه زیاد و مشکلات فنی (عدم تحمل بارهای لرزه ای و حرارتی) خیلی مرسوم نمیباشد. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است.

دیدگاهتان را بنویسید