دروغ و دروغ های لعنتی درباره اجرای نمای خشک سرامیک

در حدفاصل پوشش نهایی و میانی، عناصر سازهای قرار گرفتهاند که از آنها به نام خشخاشی یاد میشود. همانطور که از نام آن مشخص است در ساخت این محصول یک لایه لعاب بر روی آن قرار می گیرد که منجر به افزایش مقاومت آن میشود. در کل می توان گفتی استفاده از آجر نسوز برای اجرای نما بسیار مناسب تر است . به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. این روش به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و …

اتصالات نمای خشک

در یک نگاه به سادگی می توان در تاریخچه استفاده از محصولات در نماسازی ساختمان ها به آجرنما رسید . رنگ بندی هماهنگ مصالح مورد استفاده ، یکی از خصوصیات های مهم و زیبای یک نمای ساختمان محسوب شده و اگر انتخاب رنگ آجر نسوز و سایر مصالح با دقت کافی و به طرز صحیح صورت پذیرد ، می تواند نمای جذاب ساختمان را به رخ بکشد . در واقع در کنار خود آجرها، موادی که زیر ساخت و اتصالات را برقرار میکنند، موجب افزایش قیمت آجر تراکوتا شده و اگر در بودجه سازه خود، محدودیت بالایی ندارید، گزینهای فوقالعاده خواهد بود. یکی از این معضلات که در این آجرها به وجود می آید، شوره آجر نما است. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. ۱- در این روش، ابتدا عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات به دیوار متصل میشود و سپس چهارچوب یا اسکلت بر روی آن قرار داده میشود تا آجرنما با فاصله بر روی آن نصب گردد. نمای خشک دارای لایههای مختلفی است از جمله: پوسته بیرونی، فضای داخلی تحویه پذیری، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کاتالوگ و قیمت محصولاتمان را برای شما ارسال کنیم. که در آن با استفاده از اجرنما طرح سنتی قدیمی را با طرح های صنعتی امروزی ترکیب نموده و یک نمای زیبا داشته باشید. منظور از نما خشک به نماهایی می باشد که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد.

اجرای نمای خشک

سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. گذشت زمان، استفاده از آجر را منسوخ نکرده است بلکه شیوه های به کارگیری، همچنین شیوه تولید و طراحی نما آجری تغییر کرده است. هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان کلیک کنید و… همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. چنانچه پس از ثبت سفارش و پرداخت از سفارش خود منصرف شدید میتوانید تماس بگیرید و طی ۷۲ ساعت آینده مبلغ واریزی شما بدون هیچ کسر جریمه یا خسارت برگشت داده می شود. ​This c on​te᠎nt has be en creat ed by https://behsaznama.com Conte᠎nt Gener at or DEMO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید