دریابیم که چگونه Unfold Phrase درباره کرتین وال شما

چرا بهتره برای نما از سنگ استفاده کنیم؟ همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن را اجرا کند. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. ابتدا در چهار گوشه پشت قطعات سرامیک، با دستگاه شیارزن و تیغه سرامیکی شیارهایی ۴۵ درجه ایجاد می شود. همین عبور آب و رطوبت از تخلخل های شبکه شده درون سنگ باعث نفوذ رطوبت به پشت سنگ و داخل ساختمان طی زمان، و آسیب دیدگی گچ دیوار ، در درون ساختمان می گردد. برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. میتوان از گوشه سمت چپ یا راست دیوار آغاز به سوراخ کردن دیوار نمود. از دیگر معایب استفاده کردن از این روش، افزایش نخاله ها و ضایعات ساختمانی است.

، یک سازه کاملا جدا از ساختمان به شمار می رود.

این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. در واقع میتوان گفت، که سیستم نمای لامل یا کرتین وال، یک سازه کاملا جدا از ساختمان به شمار می رود. اقدامات قبل از شروع سنگ کاری نمای ساختمان چیست؟ همچنین یاد میگیریم که برای سنگ کاری نما، میشه از سنگ های طبیعی مثل گرانیت و یا سنگ های مصنوعی مثل سرامیک استفاده کرد. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. ولی از طرفی اگر بخواهیم این روش را با دیگر روش های اجرایی مقایسه کنیم باید بگوییم که استفاده از این روش باعث افزایش سرعت اجرا می شود. Post has ​been gen​erated ​by G SA᠎ C on te nt Gener ator  DE MO.

روش اجرای نمای خشک Sheet Cheet

اگه پرداخت دستمزد بیشتر به نیروی کار برای شما مهم نیست، پیشنهاد اکثر سنگ کار های حرفه ای روش خشک هست. به عنوان مثال، بسته به ترجیح معمار یا سازنده، نماهای مختلفی را می توان در رنگ ها و پرداخت های مختلف، از صیقلی گرفته تا زبر، خریداری کرد. در این مرحله شما باید اطلاعات کافی راجع به انواع سنگ ها داشته باشین تا بتونین بسته به نیازی که دارین سنگ مورد نظر رو انتخاب کنین. يکي ديگر از مزاياي نماي خشک کرتين وال مدرن اين است که بسته به نياز و اولويت پروژه شما در واحدهاي کوچک يا بزرگ قابل نصب است. از آنجایی که نصب آجر و ریل ها در این نوع نما به صورت مکانیکی انجام می شود نیاز به استفاده از کارگر حرفه ای نما خشک نیست. انتخاب هر یک از این روش ها، به نظر شخصی شما بستگی داره. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده است. زیرا این روش نیاز به مهارت و در نتیجه نیروی کار ماهر تری داره که قطعا هزینه ی بیشتری رو هم به دنبال داره.

کاهش حدود 80 الی 100 کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. با سیستم های مختلف سازه ای مانند اسکلت فلزی و بتنی سازگاری کاملی دارد. در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. علاوه بر این ها، سنگ کاری نما مقاومت و طول عمر ساختمان رو هم بالا میبره و از هدر رفت انرژی های گرمایشی و سرمایشی داخل خانه جلوگیری میکنه. در این روش برای اتصال دادن آجر به نما دیگر نیازی به ملات و چسب نیست. به دلیل اهمیت سنگ کاری نمای ساختمان، در این مقاله قصد داریم شما رو با مراحل سنگ کاری نمای ساختمان ها، انواع سنگ های نما، ویژگی های اون ها و دیگر موارد مرتبط آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید