در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل اجرای نمای کامپوزیت وجود دارد

پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ آلومینیومی که آن را بصورت عکس نمای کامپوزیت ساختمان مسکونی در اینترنت مشاهده می کنید یا در سطح شهر در حقیقت یک محصول مدرن چند لایه ای با پوشش آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت ۴ میلی متر هستش که متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF دارد و اصطلاحاً ورق آلومینیوم کامپوزیت ACP به آن گفته می شود. این مدل در واقع شبیه به چوب است که سطح رویی آن از یک لایه لمینیت پوشیده شده است. میتوان برای پوشش چوبی از طرح چوب ورق کامپوزیت استفاده کرد، در نماهای داخلی و ستونها میتوان از رنگهای آینهای(mirror) استفاده نمود. ساختار این نوع پانل بهره گرفته از رنگهای موجود در طبیعت میباشد و روی سطح میانی این ورق، رنگ طلایی خاصی پاشیده شده است که جلوه بینظیری به ظاهر این نوع پانل میدهد. از مزایای ورق کامپوزیت طرح چوب نسبت به چوب طبیعی میتوان به عدم تغییر رنگ بر اثر اشعه خورشید و رطوبت اشاره داشت.

10 کارآمد روش‌ها برای دریافت بیشتر از نمای کامپوزیت مغازه

آلومینیوم را می توان در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد و ACP ها در طیف گسترده ای از رنگ های فلزی و غیر فلزی تولید می شوند و همچنین الگوهایی که مواد دیگر مانند طرح چوب یا سنگ مرمر را تقلید می کنند. هر قدر رنگ به کار رفته در نمای تابلوی کامپوزیت مغازه جذاب تر باشد ، مشتری بیشتری را به سوی فروشگاه شما روانه می کند.سعی کنید از نمونه ورق نانو در اجرای تابلوی سردرب مغازه استفاده نمایید که خود تمیز کن باشد. نمای کامپوزیت مغازه با توجه به کاربری واحد تجاری و همچنین دکوراسیون داخلی مغازه طراحی و اجرا میشود. نصب کامپوزیت مغازه اخیرا بسیار طرفدار پیدا کرده است. لبه ورق کامپوزیت خم شده و به داخل ناودانی کوچک میرود و پین ناودانی کوچک از شیارهای چکمهای شکل که قبلاً روی لبههای خم خورده ایجاد شده، عبور میکند. 20 به روی اسکلت ساختمان نصب میشود و برحسب طرح کلی نما به اجرا درمیآید. عوامل مهم در قیمت گذاری : تعداد پنجره ها و فرو رفتگی ها قوص ها در نمای ساختمان که معمولا کارفرمایان جهت محاسبه ورق کامپوزیت مصرفی طول و عرض نمای خود را درهم ضرب میکنند و مساحت پنجره ها را از این مقدار کم میکنند. C​onte​nt was gen᠎erated by behsaznama C onte​nt G en er at᠎or Demover si on​.

در حال حاضر و با توجه به امکانات ارائه شده از طرف وارد کنندگان و تولید کنندگان ورق کامپوزیت،میتوان به برند آلومکس و پرمیوم باند جهت اجرای نمای کامپوزیت مطمئن اشاره نمود. لذا با توجه به مطالب فوق در حال حاضر وارد کنندگان اقدام به واردات کویلهای رنگ شده آلمینیومی به داخل هستند و بیشتر خط تولید خود را معطوف به مونتاژ مولفه های وارداتی مانند چسب و کاور و پلی اتیلن و ورق آلومینیومی میکنند. ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد و ما قادر خواهیم بود انواع رنگ های عمومی و ترکیبی و حتی کد های متالیک و استیل کروم و استیل طلایی و حتی طرح چوب و آجر را انتخاب کرده بدون اینکه نگران رنگ پریدگی آن در اثر تابش نور خورشید و یا فرسوده شدن آن در مجاورت باران های اسیدی و رطوبت هوا باشیم.

نمای کامپوزیت (aluminum composite panel) یکی از انواع نماهای ساختمانی است که امروزه به دلیل عدم محدودیت در شکلپذیری، اکثر کارفرمایان و معماران برای ساختمان تجاری، اداری و مختلط به اجرای این نوع نما روی آوردهاند. براکت های آهنی روی دستک ها جوش این مطلب داده می شوند. پیش از هر اقدامی اول باید روش اجرا کامپوزیت نما را مشخص کرد که لبه های برگشتی در روش های مختلف نصب عرض متفاوتی را دارند. در مرحله اول زیرسازی فلزی مطابق با طرح ارائه شده نما و میزان فرمگیری اجرا میشود. مورد اول متراژ مورد نظر است.طبعا قیمت اجرای نما کامپوزیت به صورت متری محاسبه می شود وهرچه متراژ بالاتر باشد قیمت نمای کامپوزیت نیز بالاتر می رود. نمای کامپوزیت هم به دلایلی مختلف از این امر مستثنی نیست. علت این است که در روش هنگ لبه برگشتی به دلیل عرض پانچ روی ورق بیشتر می باشد. جهت اجرای اسکلت و محدودیت بیرون زدگی از مساحت اجرا شده بر روی زمین میبایست مشخص شود که نمای ساختمان چقدر با اسکلت و سازه ساختمان فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید