در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل نمای کامپوزیت ساختمان وجود دارد

بازسازی نما در این ساختمانها راحتتر است چرا که میتوان فقط بخشی که دچار آسیب شده را بدون اینکه به اطراف آن آسیبی برسد تعمیر کرد. از کاربردهای نمای آلومینیومی کامپوزیت، میتوان به پوشش نمای ساختمانهای صنعتی، اداری، بهداشتی، آموزشی، ترمینالها، فرودگاهها، ایستگاههای مترو با آنها اشاره کرد. این مدرنیسم شدن هم همزمان با ظهور طراحانی اتفاق افتاد که شکل و ظاهر خوبی برای این ساختمان ها و نمای آنها طراحی میکردند و از طرفی هم که در مبحث متریال مورد استفاده هیچ مشکل و بی کیفیتی وجود نداشت. نمای کامپوزیت ساختمان از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است. نماهای کامپوزیت مدرن نیز ممکن است دارای طرح های متفاوتی مانند رنگ های چوبی یا همگن باشند. نمای کامپوزیت ساختمان یکی از نماهای مدرن است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امکان دارد به دلیل فرسودگی زیاد سنگ و مصالحی که در ساختمان ما استفاده شده است ریزش کنند. در کشورهای زلزله خیز مانند ایران موضوع سبک سازی ساختمان ها و استفاده از محصولات منعطف بسیار مهم است و محصولات آلومینیومی مانند نمای کامپوزیت آلومینیومی، نمای شیشه ای درب و پنجره های خاص و آلومینیومی اساسی ترین راه حل با وزن حدودی است. ᠎Th is has  been c᠎reat ed by behsaznama C​on te nt Gen er ator D᠎em oversion .

نمای کامپوزیت خانه

یکی از مصالح محبوب و مورد استفاده در نمای ساختمان ها، نمای آلومینویم کامپوزیت میباشد که برای اولین بار توسط کشور آلمان ابداع شد و به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد، کیفیت بالا و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرای آن بسیار مورد توجه قرار گرفت. متریال ها و مصالح دیگر مورد استفاده در نمای ساختمان دارای محدودیت در رنگ بندی می باشند ولی ورق کامپوزیت دارای محدودیت در رنگ نیست و تقریباً دارای رنگ بندی نامحدود می باشد و در رنگ آمیزی آن از سیستم های پیشرفته و رنگهای مقاوم در برابر خط و خش، رطوبت و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید استفاده می گردد و بعد از چندین سال استفاده رنگ آن تغییر نکرده و پوسته نمی شود. و نوسازی نمای ساختمان را انجام داد. و امکان سقوط را نیز به خیابان و عابر پیاده خواهند داشت و دچار ریزش بشوند. و پیشنهادات فوقالعادهای برای تعمیرات جزئی نمای ساختمان شما خواهد داشت. متخصصان ما بر اساس وضعیت فعلی ساختمان شما پیشنهاداتی را برای بازسازی نمای آجری ساختمان شما خواهند داشت. تفاوت بین نوسازی نمای ساختمان و بازسازی نمای ساختمان در این است که عملیات بازسازی کارهای بیشتر و پایه ای تری باید انجام بشود.نسبت به زمانی که ما قصد نوسازی نمای ساختمان را داریم.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

♦ روش فوم و چسب: تزریق چسب سیلیکونی به داخل شیارها بعد از تزریق فوم اتفاق میافتد که چسبها را با توجه به رنگ ورق انتخاب میکنند. خرید از نمایندگی رسمی برای خریداران مزیت هایی مانند تضمین گارانتی کیفیت کارخانه تولید کننده و همچنین تضمین ارزان ترین قیمت بازار بهمراه دارد. جنس این نما از نوع ورق آلومینیوم میباشد که به صورت پانلهای مشخص شده و ابعاد سفارشی کارفرمایان، تولید و مورد استفاده واقع میگردد. ورق های آلومینیوم کامپوزیت به متریال هایی ساخته شده از مواد پلی اتیلن با لایه دربرگیرنده آلومینیوم گفته می شود که در صنایع مختلفی مانند صنعت نمای ساختمان، صنعت تابلو سازی و صنعت دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. بوددجه است که صرف آن میشود قاعدتاً در عملیات بازسازی نمای ساختمان به بودجه بیشتری داریم تا بتوانیم هزینههای بازسازی نمای ساختمان را پرداخت کنیم. راه حل هایی برای بازسازی نمای آجری ساختمان وجود دارد که میتوانید با تیم ری بیلدینگ با من تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید. Artic​le has ​be​en c re at ed with behsaznama  Conte nt Ge nera tor DEMO.

و اگر آن طرح مورد قبول شما باشد پروسه بازسازی نمای ساختمان شما را انجام خواهند داد. در تیم ری بیلدینگ بام متخصصان حرفهای برای بازسازی نمای ساختمان وجود دارد. همچنین طراحان فوقالعادهای که میتوانند طرح ساختمان شما را ابتدا روی کامپیوتر اجرا کرده به شما نشان بدهند. که کرج نیز هویت و فرهنگ شهری خود را دارد. طراحی نمای بصورت اجرای نمای مینرال در کرج یا هر نمای دیگر نشانه هویت و فرهنگ یک ساختمان در کرج می باشد. اما یه نکته دیگه هم که در مورد بازسازی نمای ساختمان وجود دارد. برای انجام بازسازی نمای بیرونی ساختمان خود اگر نیاز به مشاوره و متخصص دارید ری بیلدینگ بام در کنار شما خواهد مطالب بشتر بود. اما سوال دیگری که به وجود می آید این است که چه زمانی نمای ساختمان ما نیاز به بازسازی دارد؟ خوب حالا این سوال پیش می آید که آیا بازسازی ساختمان بهتر است؟ پشت کار کامپوزیت می تواند نمای قبلی ساختمان همراه با یک اسکلت فلزی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید