در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل کرتین وال وجود دارد

این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری نسبت به نماهای سنتی داشته و در مدت زمان کوتاه انجام می شود. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. 1. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. نمای نئوکلاسیک در واقع متمایز از سایر ساختمانهای کلاسیک و مدرن است. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و…

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

᠎This artic᠎le w as w ritten by behsaznama C ontent  Gene ra to r DEMO.

در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. توجه کنید که رانرهای استفاده شده در روش کلیپسی از مقطع متفاوتی نسبت به روش کیل برخوردار هستند. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. اجزای تشکیل دهنده نمای خشک عایق حرارتی، چهار چوب نگهدارنده، فضای تهویه و مصالح و اتصالات میباشد . از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند.

نصاب نمای خشک

قیمت سرامیک پرسلانی ازمتری ۵۰۰،۰۰۰ ریال تا متری ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال است قیمت اجرای سرامیک خشک با تمامی لوازم از صفر تا صد از متری۳،۸۰۰،۰۰۰ تا ۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که منطبق با طرح دقیقا بررسی می شود. روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . مصالح نما، چهارچوب نگهدارنده، عایق، فضای خالی بین نما و دیواره ی اصلی و اتصالات جزو اجزای اصلی تمامی نماهای خشک می باشد. ولی بهراحتی تمامی این معضلات در نمای خشک برطرف شده و با کاهش خطای انسانی، کاهش پرت مصالح، امکان اصلاح قطعات نما و… عوامل زیادی بر قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان تأثیر می گذارند که هر کدام از آنها می توانند قیمت را تا حد قابل توجهی تغییر بدهند. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. این مجموعه در حوزه های مختلفی خدمات خود را قطعات نمای خشک عرضه می کند.

در صورت نیاز به دریافت مناسب ترین قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید,تا بتوانید خدمات خوب و حرفه ای دریافت نمایید. یکی از مصالح با کیفیت برای اجرا و طراحی نما استفاده از نمای خشک می باشد. نمای خشک مستقیماً بر روی سطح دیوار بدون برداشتن سطح دیوار قابلاجراست. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت. این امر باعث تخلیه دائمی بخار آب از داخل و خارج ساختمان می شود. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید