در نظر بگیرید نمای خشک. حالا یک نمای خشک بکشید. من شرط می‌بندم می‌توانید اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

از طرفی با توسعه و گسترش تولیدات و همچنین پیشرفت تکنولوژی، محصولات قابل استفاده در نمای ساختمان به سمت مدرن شدن پیش رفتند و محصولاتی جدید برای نما تولید گردید که بوسیله مزایا و ویژگی های مختلف خود، طراحان ساختمان و مهندسان معماری را به خود جذب کردند. معماران و مهندسان تلاش میکنند تا با نماکاری درست و مناسب، بتوانند هدف از آن ساختمان را به مخاطب بفهمانند. از گذشتههای بسیار دور، انسانها از سنگ و آجر برای نماکاری ساختمانها استفاده میکردند. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. گرد و غبار حاصل از پشم سنگ می تواند پوست و چشم را در صورت تماس مستقیم و طولانی مدت با آن تحریک کند. لباسها پس از تماس با گرد و غبار باید کاملاً شسته شوند تا سایر لباسها مستقیماً در معرض قرار نگیرند.

راز اجرای نما

از آنجایی که الیاف پشم سنگ کوتاه و ضخیم هستند، بدن به راحتی می تواند آنها را دفع کند. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. چه نوع مصالحی به روش نمای خشک قابل نصب است؟ هزینه مناسب: اجرای نمای خشک ساختمان عمر مفید نما را بالا برده، و هزینههای ترمیم را نیز کاهش میدهد. به دلیل وجود فواصلی بین لایههای اجرایی این نوع نما، فضای کافی برای اجرای پنهان تاسیسات و عایقکاری ساختمان پدید آمده است. در سه نوع بدون فویل فویلدار و با کاغذ کرافت تولید میشود. تکنیکهای تولید پیشرفتهتر مبتنی بر چرخش سنگ مذاب با سرعتهای بالا در چرخ ریسندگی است، که از جهاتی شبیه به روشی است که آبنبات پنبهای ساخته میشود.

سیستم های مدرن نما

نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها طی فرایند های خاصی میکس می شوند. این رنگ ها باعث ایجاد هارمونی و تناسب در ظاهر فرد شده و زیبایی خاصی را در چهره ایجاد می کنند. نمای مناسب انتخاب شده می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از ملات استفاده نمیکنند و اجرای آن توسط ابزارآلاتی مانند ریل و پیچ و سایر ابزارآلات فلزی انجام می شود. برای اجرای عایق حرارتی بر روی نما بایستی از پشم سنگ تخته ای با دانسیته بالا استفاده شود . پشم سنگ به عنوان متریالی مناسب جهت اجرای عایق حرارتی و صوتی در ساختمان سازی به خصوص ساختمانهای سبک مانند سیستم سازه ای LSF که معمولا یک جانب نمای آن از متریال هایی مانند فایبر سمنت برد (سمنت بورد) ، ترموود و یا Boardex و یا متریال های مختلف و یک جانب آن از داخل گچبرگ است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت طراح و مجری نما

Content was created  with t he  help of GS A ᠎Co nt en t ​Ge ne rator DE MO.

از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. انتخاب سبک و نوع روش اجرا و همچنین تجربه مهندس ناظر، بر این قیمت تأثیرگذار است. یکی از مواردی که در بحث نماسازی دارای اهمیت بالایی است، انتخاب روش مناسب و کارآمد به منظور پیاده سازی نما بر روی ساختمان می­باشد. استانداردهایی که برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک به کار برده می شود خاص است. در بین انواع نمای ساختمانی، نمای خشک قدیمیترین سبک به شمار میرود. در غیر این صورت و هنگامی که نمای ما از مصالح خشک تشکیل شده میتوان از انواع دیگر پشم سنگ نیز استفاده کرد . سبک نمای خشک باید مدرنتر و جذابتر از قبل به نظر برسد. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. هر ساختمانی قصهای دارد. خیر قیمت نمای خشک نسبت به نمای ملاتی ارزان تر نیست چون هزینه مهندسی هزینه آهن و آلومینیوم زیر سازی و هزینه نصب دارد. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید