ده ایده‌های شیک برای نمای سنگ شما

مقاوت سنگ نما از این جهت مهم است که باید در برابر عوامل تخریب زا مقاوم باشد. این سنگهای ساختمانی از مقاومترین سنگها انتخاب میشوند تا در برابر شرایط آب و هوایی شمال کشور، بارش باران و رطوبت زیاد مقاوم باشند. تا جایی که امکانش بوده شرایط را برای شما آسان کرده ایم تا بتوانید به راحتی هر سنگ نمای ساختمانی که می خواهید را خریداری کرده و به راحتی هزینه آن را پرداخت کنید. رنگ آن روشن و ابعاد این سنگ بزرگ بوده تا جایی که می توان با چشم به راحتی آن را مشاهده کرد. در کل سنگ های ساختمانی از جمله متریال هایی هستند که از گذشته تا به امروز نقش به سزایی در اجرا قسمت های مختلف یک سازه ایفا نموده اند و در حال حاضر نیز به دلیل ویژگی های مثبت فراوان و تنوع بالا جایگاه خود را در صنعت ساخت و ساز حفظ نموده اند.

مجری نمای سرامیک خشک

بناها و آثار کشف شده از تخت جمشید به دوران حکومت هخامنشیان در ۵۰۰ سال پیش از میلاد یعنی بیش از ۲۵۰۰ سال پیش تعلق دارند؛ البته در تخت جمشید نمونههایی از کتیبهها و ظروف با قدمت دوره ایلامیان نیز کشف کردهاند که نشان از سکونت اولین اقوام آریایی در این منطقه در گذشتههای دور میدهند. که می توان به مهم ترین محصولات تولیدی کیان برنا یعنی موزاییک پلیمری، واش بتن، بتن اکسپوز، قلوه سنگ، آجر رستیک و دال بتنی پیش ساخته اشاره کرد. محصولات گروه تولیدی صنعتی کیان برنا به چهار دسته کفپوش بتنی، جدول بتنی، محصولات نما و دیگر محصولات و فرآورده های بتنی پیش ساخته تقسیم می شوند. گروه تولیدی صنعتی کیان برنا نزدیک به دو دهه می باشد که در حوزه تولید سنگ مصنوعی و قطعات بتنی پیش ساخته در سراسر کشور فعالیت می کند. تولید کالای اصیل و با کیفیت، تیم جوان و متخصص، قیمت همیشه رقابتی، فرآیند سفارش گذاری آسان و تحویل مطمئن بار دلیل ماندگاری کیان برنا در این سال ها بوده است.

وجود مشکلاتی چون سرما زدگی، جداشدن از دیوار، عدم تنوع طرح و رنگ و کیفیت پایین سنگهای طبیعی، ما را مصمم کرد تا محصولی تولید کنیم که تمام مزایای سنگهای طبیعی را داشته و معایت آن را نیز برطرف سازد. و نیز عکسی که برای خزانه گذاشته اید کاه 100 ستون است! از مهمترین ویژگی ها این نمای ساختمانی ، سرستون های آن است که در بخش نمای بالایی به نظر میرسد طول این ستون ها کمی زیاد در نظر گرفته شده است . اما ایجاد عمق و حجم سازی ستون ها باعث شده نمای ساختمان خسته کننده به نظر نرسد . عکسی که برای کاخ 100 ستون گذاشته اید کاخ آپادانا است! دو ستون سنگی با طاق گهواره ای ، مسیر ورود به ساختمان را پرنگ تر نمایش می دهد . سطوح پوشش داده شده ضد خش خواهند شد و تا مدت ۱۰ سال شخصیت هایدوفیوبیک را حفظ می کننند. بسته به سازنده ، فرم سنگ می تواند به شکل اصلی باشد یا به روشی که مشتری ترجیح می دهد برش داده شود. روش های تخریب حرارتی سنگ ها شامل جت حرارتی است که برای استخراج بلوک سنگی حاوی کوارتز استفاده می شود. ناگفته نماند که هنرمندان زبردستی وجود دارند که با مهارت بالای خود ، ابزارهای سنگی بی نظیری می سازند که قابل قیاس با هیچ دستگاهی نیست . Th is content has been written  wi​th the ᠎help ᠎of behsaznama Conte​nt Gen᠎er​at or ​DEMO!

شرکت طراح و مجری نما

وارد تخت جمشید که میشی چنان ابهت و بزرگی مکان روح آدم رو تسخیر می کنه که می خوای ساعت ها آروم و بدون هیچ کلمه ای فقط زیبایی ها و شکوه ایران رو در اون سالها ببینی و حتی کلمه ای نگی که از اون همه جلال و بزرگی کم بشه. نماهای سنگی ساخته شده از سنگ تراورتن جذابیت و زیبایی خاصی دارند. سنگ تراورتن از سنگهای آهکی است که در اطراف چشمههای آب گرم و آبهای معدنی تشکیل میشود. شوره زدن سنگ نما باعث میشود که نمای ساختمان زیبا به نظر نرسد. نظر شما در خصوص این نما چیست ؟ اعتبار و دلگرمی همیشگی ما، همراهی و رضایت مشتریان گرامی مان بوده که این مهم را همواره ارج می نهیم. ۱- در تصویر اول نمای ساختمان سنگی یک طبقه ای را مشاهده می کنید که از سنگ تراورتن استفاده کرده است . بعضی از سنگهای ساختمانی مانند تراورتن دارای تخلخل می باشند سوراخ هایی در پشت سنگ هستند که باعث می شوند ملات به داخل سنگ نفوذ کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نماهای مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید