ده دلیل محکم برای اجتناب از قیمت اجرای نمای خشک

انواع نما برای نمای سرامیک خانه یکی از جبهه های خشک است و می توان از آن برای نمای ساختمان های مسکونی ، اداری یا تجاری استفاده کرد. برای اجرای این نمای ساختمان باید از مصالحی استفاده کرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و درعینحال قابلیت برش داشته باشد، البته اجرای درست و اصول نمای رومی خیلی پرهزینه میباشد. هیچ مصالحی به اندازه ی سنگ گرما و انرژی به حمام نمیدهد. سنگ نمای ساختمان یکی از مهمترین ارکانی است که امروزه در ساختن یک ساختمان بسیار به آن اهمیت می دهیم و نقش بسیار مهمی در شکل ظاهری یک سازه دارد برای ساخت نمای ساختمان امروز از مصالح مختلفی استفاده می کنند از جمله مصالحی که می توانیم به آن نام ببریم استفاده از سنگهای نمای ساختمان می باشد که یکی از پرکاربردترین مصالح در در صنعت ساختمان به حساب می آید . این به هزینه های بالای اجرای نیاز دارد. ممکن است همه آبجکتهای یک بلوک را نیاز نداشته باشید و بخواهید فقط از یکی از آنها در طراحی نما استفاده کنید. شاید برای شما هم پیش آمده است که در اولین ملاقات با فردی، از طریق شکل ظاهری او را طبق سلیقه و نظر شخصی خودتان آنالیز کنید و تصوراتی داشته باشید نمای بیرونی ساختمان نیز همین گونه است؛ فردی ممکن است با دیدن همان نما تصمیم به خرید ساختمان کند و گاهی همان نما باعث میشود فردی از اجازه یا خرید یک ساختمان منصرف شود.

نمای خشک در ساختمان

شما می توانید با در نظر گرفتن نوع طرح نما، اقلیم منطقه، بودجه مورد نظر و سلیقه کارفرما اقدام به خرید سنگ نمای ساختمانی کنید. این سنگها بر روی یک ملات نصب شده اند و یک سقف مسطح برای ساختمان ایجاد می کنند که امکان استفاده از روشهای جدید سنگ در زوایا و اشکال هندسی مختلف را فراهم می کند ، این روزها شاهد دیدگاه های اشمنیدیان هستیم که ما از انواع طرح ها و اشکال مختلف برای زیباتر شدن نمای خانه ها هستیم. ستون های ساختمانی بنابه شکل و شمایل ظاهری به موارد زیر دسته بندی میشوند.1-ستون ساده 2- ستون گرد 3-نیم ستون گرد 4-چهارگوش 5-ستون تخت 6-سه طرفه 7-تیکه کامل 8-نیم تیکه 9-دو تیکه 10-تیکه چسبی اما چگونگی ساخت عمل سنگ کاری ستون ،یا به صورت یکپارچه و یا تکه ای میباشد.عملیات سنگ کاری ستون به روش یکپارچه ،سنگ طبیعی به صورت یک تکه به وسیله ی قله سنگ در روی ستون ساخته میشود. اما سنگ های صنعتی ایناب مجهر به اسکوپ فلزی مخصوص می باشد که در عمق سنگ فرو رفته هنگام نصب به صورت ملاتی می توان با بستن سیم امنیت آن را در برابر سقوط بالا برد. وجه پشت سنگ های صنعتی ایناب به صورت متخلخل و ناصاف تولید می گردد که این باعث می شود سطح چسبندگی به ملات بیشتره شده و چسبندگی آن به ملات افزایش یابد.

سرامیک نمای خشک

سنگهای صنعتی ایناب از ترکیب مجدد سنگ دانههای مقاوم طبیعی با مواد پلیمری و پیگمنتهای معدنی، تحت تکنـولوژی های فناورانه و جدید به وجود میآید. برای ایجاد رنگ در این محصول از پیگمنتهای کاملا معدنی استفاده شده که در اثر تابش اشعه UV خورشید از بین نمی رود. سنگ هایی ارزان نیز در بازار کمتر از قیمت 100 هزار تومان موجود هستند که کیفیت خوبی ندارند و اصلا توصیه نمی شوند. زیرا برخی از سنگها آنقدر محکم هستند که نمی توان آنها را صیقل و برش داد. بهتر است قبل از برش زدن سنگ ها حتما اندازه دقیق آنها را دوباره چک نمایید. در اروپا، فرایند تقویت درون و بیرون سیری پیوسته و روبه افزایش داشت و بعد از عکسالعمل شدید ساکنین دوباره متعادل شد. برای اجرای سنگ کاری نما ابتدا باید اصول سنگ کاری نمای ساختمان در نظر گرفته شود.پس از طرح انتخابی توسط طراح باید به عوامل موثر بر اجرای سنگ کاری نما نیز توجه نمود. تنوع مصالح سنگ و آجر در رنگ، طرح و مدل بسیار بالا است به گونه ای شما میتوانید با توجه به طراحی مدنظرتان بهترین و مناسب ترین نوع آنها انتخاب و در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید.

کاغذهای طرح سنگ از سه لایه رنگ رنگی پوشش داده شده روی سطح آلومینیوم در انواع طرح ها و رنگ ها تشکیل شده است. شیشه یکی از ابزارهای تزئینی است که در ساخت و تزئین ساختمان ها نقش بسزایی دارد ، قیمت نما علاوه بر زیبایی نور داخل ساختمان می تواند استفاده از شیشه را نیز نجات دهد. عملیات سنگ کاری ستون در بسیاری از موارد مثل: مرمت ساختمان های قدیمی، مراکز اداری ،تجاری، پل سازی، ساخت ستون های سنگی در بعضی مکان ها کاربرد دارد. عملیات اجرایی سنگ کاری داخل ساختمان ،باعث به وجود آوردن نوعی مقاومت و شکل ظاهری زیبا در بافت داخلی ساختمان میگردد.انواع سنگهای تراورتن، مرمریت، گرانیت به شکل های مختلف داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند. ما تمام مناطق تهران، کرج و سایر مناطق اطراف آن را تحت پوشش قرار میدهیم. سنگ تکاب سالیان زیادی است در تمام مناطق سرد و گرم کشور اجرا شده است و به خوبی توانسته بعد از گذشت زمان زیاد زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و مقاوم در نما شرکتهای نمای خشک در تهرانی ساختمان بماند. ایدهٔ «شفافیت کامل» مناسب نوع و عملکرد خاصی از ساختمان مانند فضاهای تجاری و اداری بود و در شرایط اقلیمی ویژهای مانند و اروپای شمالی و مرکزی قابل استفاده بود؛ ولی این راه حل هزینه بر و مستلزم دقت زیادی بود. This was gen erat᠎ed ​with t he he᠎lp of G​SA Content G enerat​or D emoversion.

دیدگاهتان را بنویسید