ده راه‌های مضحک ساده برای بهبود قیمت اجرای نمای خشک شما

صلابت و شکوهی که از گذشته به ارث رسیده بود و در نماها متبلور میگشت، از نظر سیاسی و فرهنگی زیر سؤال رفت و یکی از نقاط ضعف معماری و شهرسازی گذشته معرفی گردید. قیمت اجرای آجر نما در مقایسه با دیگر نماها پایین تر است. اگر بخواهیم نمایی را با ملات سیمان اجرا کنیم، چیدمان آجر و دوغابریزی و سفت شدن ملات، زمان زیادی را از ما میگیرند. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. قابلیت رنگ پذیری ابزار آلات استونیت، این امکان را به شما می دهد که از محصولات استونیت جهت اجرای نمای کلاسیک ساختمان استفاده نمایید. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. Data h᠎as  been cre​at​ed by https://behsaznama.com Con᠎tent Genera​tor  DEMO .

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

برای همین تمهیداتی در جهت اینکه ساکن بتواند ببیند بدون آنکه دیده شود اندیشیده شد. رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. به عنوان مثال می توانید کف فضای اصلی سالن و پذیرایی را پنل بتنی کار کرده و کف اتاق ها را با پارکت لمینت بپوشانید. در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. در نتیجه، تعیین کاربری ساختمان و انتخاب نمای متناسب با کاربری اولین قدم برای محدود کردن انواع نمای ساختمان و آسان کردن انتخاب نوع نماست. برای اینکه بستها کمتر جلب توجه کنند، میتوان آنها را رنگ کرد. پا ستون تقسیم میشود؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که گاهی روی ستونهای باربر و سازهای هم تزئیناتی به کار میرود در این صورت به این ستونها، ستونهای “سازهای تزئینی” گفتهمیشود.

دیوارپوش گرانیت مایع زیبایی و دوام سنگ های گرانیت را دارد و در عین حال به دلیل سبک بودن بسیار مقرون به صرفه است. این نوع اتصال، بیشتر در ساختمانهای کم ارتفاع به کار رفته و با قاب سبک چوبی و در مناطقی با خطر لرزهای و باد پایین کاربرد دارد. به دلیل وزن پایین و ابعاد استاندارد شیت ها، نصب استونیت در مقایسه با سنگ طبیعی به مراتب راحت تر و سریع تر انجام می شود. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. این محصول ابتدا به شکل پودری است و به صورت خشک به کار برده میشود. با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به نما وجود خواهد آمد. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع تعیین میشود. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. در سیستم پنهان انواع نمای خشک ، بعد از انجام عملیات نصب، بستها قابل مشاهده نخواهند بود. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند.

اجرای نمای خشک

استفاده همزمان از ترمووود و آجر یا سنگ و آجر در نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد. استفاده از آجر به ویژه آجرهای نسوز در نمای ساختمان می تواند ایمنی ساختمان را در هنگام آتش سوزی افزایش دهد. از عوامل تأثیرگذار دیگر بر انتخاب انواع نمای ساختمان اقلیم است. یکی دیگر از موارد مهم در طراحی و اجرای نماهای آجری، هماهنگی رنگ آجر انتخابی با سایر مصالح استفاده شده در به وجود آوردن نمای جذاب برای ساختمان است. قیمت نمای اسپایدر که نوعی نمای شیشهای است، بالاتر از سایر سبکهاست. قابلیت های دکوراتیو با قیمت به مراتب مناسب تر از سنگ طبیعی، از مزیت های ورق های بک لایت استونیت نسبت به سنگ طبیعی مرمر نورگذر است. مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. یعنی به جای استفاده از سرامیک یا سنگ، از این کفپوش ها به کار برد. پس چه بهتر که از این پنل ها بجای موزاییک یا سایر کفپوش های ضعیف در حیاط و پیاده رو ها مخصوصاً مکان هایی که رفت و آمد افراد بیشتر است استفاده شود. 2. میزان نخاله و ضایعات باقی مانده از این روش بیشتر از سایر روشها است. Art​icle was cre᠎ated with t᠎he he​lp of https://behsaznama.com C᠎ontent Gener​at or Demover si᠎on!

دیدگاهتان را بنویسید