ده راه برای شروع فوری فروش اجرای نمای خشک

در ایران پیشتاز است و شما میتوانید بهصورت اینترنتی انواع رنگهایتان را از وبسایت آذر آبادگان خریداری نمایید. آذر آبادگان در زمینه فروش انواع رنگهای ساختمانی نظیر رنگ پلاستیک، رنگ روغن و … کامپوزیت­ ها جزو متریال جدید ساختمانی هستند که کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده ­اند. تنوع طرح و رنگ آجر نما باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. کارخانه کناف ایران فروش مستقیم به مصرف کننده ندارد و فروش محصولات کناف صرفاً از طریق عاملیت ها انجام میگردد. در اجرای نمای خشک به خاطر محاسبات دقیق و اصولی که از همان بدو طراحی انجام میگردد به یک طراحی مهندسی میتوان دست پیدا کرد و از هدر رفت مصالح بهطور کامل جلوگیری نمود. وقتی صحبت از نمای ساختمان می ­شود اغلب یک نمای سنگی به ذهنمان می ­رسد. بايراميكس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می گیرد. پشم سنگ کناف بعنوان عایق صوتی و حرارتی در فضای خالی بین دیوارهای کاذب کناف قرار میگیرد. پوسته داخلی عموماً بهعنوان عایق حرارتی و صوتی و رطوبتی عمل میکند. This da ta has been written by https://behsaznama.com C ontent  Gen᠎erator DEMO!

انواع نمای خشک

ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل ها به عنوان زیرسازی عمل می نمایند. رنگ روغنی یک عایق عالی و مناسبی میباشد و برای رنگآمیزی آهنآلات و نردهها استفاده میشود و از زنگزدگی آنها نیز جلوگیری به عمل میآورد. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. 1- یک نمای آجری پویا: این محل اقامت خانوادگی توسط معماران murali واقع در شهر کویمباتوره، هند طراحی شده است. از معایب اجرای نمای آجری با ملات ماسه سیمان ، می توان به طولانی شدن زمان اجرای نما با این روش اشاره کرد. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند.

اجرای نمای خشک سرامیک

در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص، سوراخی در محل تعیین شده در سنگ با توجه به ضخامت سنگ، که اصطلاحا به آن پافیلی می گویند، ایجاد می شود. از ديگر مشخصات فايبرسمنت مي توان به سهولت و سرعت در نصب، انطباق كامل با سيستم هاي سنتي و مدرن اجرا از جمله در سيستم هاي ساخت و ساز خشك، امكان رنگ در نماي داخلي و خارجي، امكان نصب كاشي، سراميك، آجر، سفال نما، سنگ، كاغذ ديواري و پوشش هاي سلولزي نام برد.

ويژگي هاي منحصر به فرد فايبرسمنت از جمله مقاومت در برابر رطوبت ، حريق، ضربه، حشرات و مواد شيميايي، عدم ايجاد آلودگي هاي زيست محيطي، عدم وجود آزبست، دوام بالا در تغييرات آب و هوايي موجب كاربردهاي بسيار متنوع در صنعت ساختمان شده است. فايبرسمنت نسل جديدي از مصالح ساختماني شکل متشکل از سیمان، الیاف طبیعی یا مصنوعی – به استثنای آزبست – و در بعضی موارد سیلیس، آهک و دیگر افزودنی ها برای افزایش مقاومت های مکانیکی و شیمیایی است. با استفاده از الیاف شیشه در بتن، محصولی مقاوم به نام بتن تقویتشده با الیاف شیشه (Glass Fiber Reinforced Concrete)، که مخفف آن میشود GRC یا GFRC ایجاد میشود. نام برد. همچنین تایل های گچی سوراخ دار و پانچ دار کناف بعنوان تایل های آکوستیک مورد استفاده قرار میگیرند. پروفیل های گالوانیزه جهت استفاده در دیوار کناف شامل مقاطع C شکل و U شکل به نام استاد و رانر میباشد. همچنین پروفیل های گالوانیزه کناف که بعنوان زیرسازی سقف کاذب و یا درای وال استفاده میشود کیفیت بالاتری نسبت به زیرسازی های متفرقه دارد. در سقف های کاذب کناف نیز از پروفیل های گالوانیزه F47 , بیشتر بخوانید U36 و L25 استفاده میگردد که توسط کارخانه کناف ایران تولید و عرضه میشود.

 This ​data has been w​ritten by https://behsaznama.com nbsp;C ontent​ Generat or Dem oversion .

دیدگاهتان را بنویسید