ده قدم آسان برای فروش بیشتر اجرای نمای خشک آجری

معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. ضربه های وارد شده به سنگ ، هنگام نصب روی نما ممکن است منجر به ایجاد ترک روی سطح آن شود. طبیعتا یکی از رایجترین موادی که به وفور در اختیار داشتند، سنگ بود. یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. ᠎Th is c​on te​nt was generated  by  https://behsaznama.com  C​on᠎tent Gen​erat​or Demov​ersion.

راهنمای مرد تنبل به اجرای نمای خشک

از دیگر اجزاء سیستم نما خشک میتوان به “مصالح نما” اشاره کلیک کنید کرد. اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. پنجره ها ، درز ها ، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود.

نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. A rticle was generated by https://behsaznama.com C᠎ontent Generat or ᠎DE MO!

سه ایده‌ها برای شروع ساختمان یک اجرای نمای خشک شما در همه اوقات نیازمند

متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد . مصالح نما معمولا با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی نصب میشوند. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. بدیهی است، چنین سیستمی، با انجام محاسبات دقیق از بروز اشتباهات و دوباره کاریها پیشگیری کرده و به این ترتیب، اجرای همزمان بخشهای مختلف را امکانپذیر میسازد. ​Post has been generated by https://behsaznama.com C᠎ontent G ener ator  Dem ov᠎er sion​.

دیدگاهتان را بنویسید