ده قدم آسان برای یک استراتژی نمای سنگ برنده

حتی امروزه نیز بیشتر اوقات متخصصین طراحی (معماران) از کلاه مشاور نما استفاده می کنند و خدمات و مشاوره های اساسی را ارائه می دهند. شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. تا چند سال پیش مشاوره نما در هند تقریباً وجود نداشت و شناسایی مشاوران نمای تمام وقت معتبر دشوار بود ، چه رسد به مشاورانی که تمام جنبه های این زمینه کاری را پوشش می دادند. مشاوره نمای در هند ، طی یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، از یک تخصص تقریباً غیر موجود به یک منطقه رشد بالقوه در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد. در روش های که ذکر شد،استفاده از داربست امنیت بالاتری نسبت به دو روش فوق دارد زیرا علاوه بر تکیه گاهی که داربست ایجاد می کند. ᠎Th is c​onte nt was g enerat ed wi th the help  of behsaznama Co ntent ​Ge᠎nera tor DEMO.

دتایل نمای خشک

در زمینه ی طراحی حفاظ پنجره ساختمان شرکت حفاظ نما توانسته از طرح ها ی روز و مدل های جدید استفاده کند ، این به معناست ترکیب تمامی طرح ها از جمله کلاسیک و مدرن و تنوع در رنگبندی توانسته هزاران مدل جدید را ایجاد کند .در طراحی حفاظ های ثابت و متحرک باید ظرافت را بسیار مورد توجه قرار داد ، زیرا اکثر حفاظ ها برای نمای ساختمان ها و ویلا مورد استفاده قرار میگیرد و زیبایی نما را شامل میشود پس باید در انتخاب طرح بسیار دقت کرد . لمبه از ورق هایی با جنس های مختلف از جمله روغنی، گالوانیزه ساده و رنگی و همینطور ورق آلومینیوم تولید می گردد. دقت کنید تا رول های کاغذ دیواری هایی که در یک میدان دید نصب می شوند دارای یک شماره سری ساخت (Batch No) باشند، چرا که تولیدات یک کارخانه در سری های مختلف ممکن است دارای کمی اختلاف رنگ باشد. طراحی شده بدون دیوار تا استفاده کننده دید خوبی در محیط داشته باشدو در مکان هایی همچون ویلاها، پارک ها و منازل جهت استراحت و استفاده از محیط باغ مورد استفاده قرار می گیرد. سرانجام ، نقش مشاور نما با دقت بررسی می شود تا ماهیت مهم ورودی وی را برای عملکرد بهینه نما شناسایی کند.

نما های خشک

نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. تاریخچه پاکت ساختمان از آغاز فروتنانه آغاز شد ، و تنها لازمه آن این بود که باید سرپناهی ابتدایی را فراهم کند. در مورد اجزای اختلاط این نکته را باید در نظر داشت که میزان آب باید کاملا به صورت کنترل شده باشد تا حداقل کارپذیری اسلامپ بتن حفظ شود. این کار باعث می شود تا گرد و غبار روی دیوار با چسب خشک شود و پس از نصب، کاغذ محکم به دیوار بچسبد. نصب آلاچیق به دو صورت یکی متصل به ساختمان در محیط تراس و دیگری در محیط باغ که از ساختمان فاصله دارد، اجرا میشود ولیکن آنچه در مورد اجرای آن مشترک است امکانات رفاهی آن میباشد. کار در ارتفاع با طناب حدود17سال است که در ایران اجرا میشود.

اجرا و نصب آلاچیق مناسب و مشرف به فضای سبز و آبشار و مناظر زیبای موجود از آرامش و صفای خاصی برخوردار است. با آنکه عمل نصب کاغذ دیواری آسان به نظر می رسد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان آموزش نصب کاغذ دیواری بیابید، ولی از آنجا که اینکار مانند دیگر مهارت های عملی نیاز به تمرین دارد، تا یاد گیری کامل فوت و فن آن بهتر است از یک نصاب بخواهید که آن را برای شما اجرا کند. در حقیقت ، سرامیک خشک دسته دوم سرامیک های پیشرفته است و در اکثر موارد اکسترود شده تولید می شود. استفاده از لمبه نما به هنگام نصب آلاچیق، می تواند در کنار چراغ های هالوژن رنگی، زیبایی سازه شما رو دوچندان کند. برای رسیدن به پای شاه این دشت، باید فقط حدود یک ربع از میان کوچه های سنگفرش و قدیمی روستا پیاده روی کنید. نیاز به رنگ آمیزی دارند، کار نقاشی آنها را پیش از شروع به نصب کاغذ دیواری تمام کنید تا بعدا نگران پاشیده شدن رنگ روی کاغذ دیواری ها نباشید. در مناطقی كه در معرض وزش باد قرار دارند، استفاده از فواره های كوتاه و نیرومند مناسب تر است.

مجری نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما های خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید