ده موفق‌ترین معایب نمای کامپوزیت شرکت‌ها در منطقه

در صورتی که نیاز به مشاوره جهت خرید کانکس یا دیگر سازه های پیش ساخته را دارید و همچنین برای اطلاع از قیمت کانکس از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. با توجه به تنوع مصالح قابل استفاده در نمای ساختمان ها، ورق های کامپوزیت یکی از انواع پرکاربرد آنها می باشد که علاوه بر زیبایی دارای ویژگی های مناسبی برای نما بوده و موجب شده تا این نوع از مصالح از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. آنها باید با توجه به شرایط مکانی و حتی زمانی، روش نصب نمای کامپوزیت ساختمان را انتخاب کنند و با یکی از روشهای اجرای نمای کامپوزیت، آن را به شیوهای تخصصی اجرا کنند. معمولا سیستم این نما شامل یک فریم آلومینیومی سبک می شود که می توان آن را به وسیله پنل های پلاستیکی لعاب یا مات ثابت نمود. در واقع هسته پلاستیکی شامل عنصر ضد آتش بوده که سبب میگردد این ترکیب به سختی آتش گیرد، همچنین این قابلیت توسط استانداردهای خاص، آزمایش شده و گواهی کیفیت درجه یک را دریافت نموده است. کامپوزیتها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شدهاند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاء تشکیل دهنده استحکام و دوام بیشتری دارد.

نمای کامپوزیت ویلایی

در پاسخ همانگونه که در عکس زیر نیز قابل مشاهده است این ورق ها از ترکیب دو متریال اصلی یعنی آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده اند که درواقع به ترتیب ورق مشمع محافظ ، رنگ الکترومغناطیسی ضد uv شده ،رزین نگهدارنده رنگ بر روی ورق آلومینیوم، ورق آلومینیوم به ضخامت 5/0 میلیمتر ،رزین همگن کننده ، لایه پلی اتیلن بضخامت 2 میلیمتر ، رزین همگن کننده دولایه آلومینیوم و پلی اتیلن و مجددا ورق آلومینیوم بضخامت 5/0 میلیمتر تشکیل شده ، البته ورق های کامپوزیت دارای ضخامت های متفاوتی چه در نوع ورق و چه در نوع لایه میانی می باشند اما معمولا نوع استانداردی که در صنعت کانکس کاربرد دارد دارای مشخصات فوق می باشد اما بنا به نیاز ممکن است از لایه خارجی اپوکسی یا استیل نیز بجای آلومینیوم استفاده شود . ورق هایی که بر پایه آلومینیوم و با پوشش میانی متفاوت به نام ورق های کامپوزیت معروف هستند از نظر تعداد لایه های تشکیل دهنده و جنس لایه ی میانی و پوسته بیرونی در پوسته ی آلومینیومی کامپوزیت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. Th᠎is da ta has  be en g enerated ᠎by behsaznama Cont​ent Genera᠎tor  DEMO !

ورق های کامپوزیت از جنس آلومینیوم بوده و در ساختمان های مختلف با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. نماهای آلومینیومی در قرن 19 با گسترش تولید و کاربرد پنل های شیشه ای در سطح شهرهای بزرگ جهان ظاهر شدند و از سال 1930، یعنی زمانی که آلومینیوم برای نخستین بار در تاریخ به عنوان یک متریال ساختمانی تولید شد، گسترش بیش تری پیدا کردند. و یا مستقیما با شماره های زیر تماس این مطلب حاصل فرمایید. می توانید پنجره های یک ساختمان تجاری یا یک خانه را بر اساس طراحی آنها دسته بندی کنید : ساده و پیچیده. زیرسازی های لازم بر روی بدنه اصلی ساختمان بر اساس نقشه و با استفاده از سازههای آلومینیومی یا آهنی اجرا میشود. به همین دلیل ورقهای کامپوزیتی با نامهای پنلهای آلومینیوم کامپوزیت (Aluminum Composite Panels) یا نمای کامپوزیت نیز شناخته میشوند. این تنوع وسیع موجب ساخت انواع ورقههای کامپوزیتی شده که کیفیت و کاربرد مشخصی را دارا هستند. نمای ساختمان که به نوعی چشم انداز بیرونی ساختمان به شمار می رود، یکی از مهمترین بخش های ساختمان بوده و نقش مهمی در زیبایی و همچنین حفاظت از ساختمان دارد. Conte nt has be en g​ener at ed ​by behsaznama  C​ontent ​Ge nerato r DE MO!

نمای کامپوزیت قیمت

آببندی کردن نما : یکی از مزایای نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن است به شکلی که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می گردند. علاوه بر مواد نمای ساختمان، عامل دیگری که باعث آتش سوزی روکش آپارتمان می شود نحوه ساخت آن است. نحوه اجرای نمای کامپوزیت چگونه است؟ اگر به مزایای نمای کامپوزیت توجه کرده باشید میدانید که پاسخ خیر است. اگر تمیز کردن حرفهای که بهطور منظم انجام میشود نه تنها ظاهر ظریف ورق ها را حفظ میکند، بلکه به لطف حذف کثیفی و رسوبات، به حفظ ارزش نصب نیز کمک میکند. به عنوان مثال، اگر سطح شیشه نما بیش تر شود، نور طبیعی می تواند با عمق بیش تری به فضای درون ساختمان نفوذ پیدا کند. هزینه بالای مواد اولیه و فرآیند ساخت آنها، مقاومت نسبتا پایین در برابر باد و طوفان بسیار شدید (با توجه به سبک بودن آلومینوم) و مقاومت پایین این ورقها در مقابل ضربه را میتوان از جمله مهمترین معایب نمای کامپوزیت دانست. معایب نمای کامپوزیت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید