دیتیل اجرای نمای خشک : نهایت راحتی!

واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. 1-اولین فاکتور مهم برای نصب اجر نسوز در نمای ساختمان شرایط آب و هوایی است در نظر داشته باشید که بهترین فصل برای نصب آجرنسوز در نمای ساختمان فصل بهار به خصوص تابستان است که هوا گرم است.چراکه زمان سرما امکان شور زدن آجرنسوز تشدید می شود. اگر پس از مرحله واتر جت نمای ساختمان آلودگی ای بر روی سلطوح نما مانده باشد. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود. C᠎on tent has  been g enerated wi th https://behsaznama.com Conte᠎nt Gener ator D emov ersion​!

نمای خشک چیست

شستشوی نمای ساختمان روش های بسیار متغییر و مختلفی دارد که با استفاده از دستگاه های قدرتمند فشار قوی و همچنین مواد های مخصوص نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام میشود. برای آگاهی از قیمت به روز آجرهای نسوز مشکی می توانید با کارشناسان آجر اصفهان ملکیان در تماس باشید . جهت دریافت مشاوره از آرین ایراتا و همچنین پرسش سوالات متداول با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. 4. شستشو با مواد نانو و شوینده شامل سطوحی مانند: نمای شیشه ای، تیشه ای، گرانیتی، کامپوزیتی، سرامیکی و… برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. Data has  been creat​ed ᠎with https://behsaznama.com Co᠎nten​t ​Generator ᠎DEMO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

بعد از گذشت 24 ساعت از اجرای نانو نما سطح مورد نظر آبگریز میشود. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. مجموعه لفتون پلاس و آجر سفال ایران ، پیشگام در زمینه تولید محصولات آجر ، انواع آجر نما ، آجر نما نسوز ، آجر نما ۱۰ سوراخ ، آجر لفتون ، انواع آجر و آجر سفال اصفهان در بازار ایران با دستگاه های تمام اتوماتیک و بالاترین کیفیت و تنوع و همچنین عرضه آجر با مناسب ترین قیمت بین رقبای موجود در بازار آجر و آجر نما جهت مصارف مختلف ساختمان در ایران می باشد. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. مواد نانو و لایه محافظت بعد از خشک شدن میتواند تا دمای 300 درجه را تحمل کند.

و در انتهای کار اگر نیازی به ابر و تی باشد نمای ساختمان به صورت دستی ابر و تی شود تا رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. این خشت ها در مقابل نور مستقیم آفتاب خشک می شده و با پیشرفت علم، این آجرهای خشتی پخته می شد تا در برابر عوامل محیطی مقاوم تر شده و بتواند درجه فشار بیشتری را تحمل نماید. دستگاه واترجت دارای موتور و شیلنگ قوی بوده که در مقابل فشار بالای آب مقاومت بالایی دارد و با فشار بالا سطوح را پاکیزه میکند. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد.

اجرای نمای خشک سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید