رازهایی که والدینتان درباره نمای کامپوزیت به شما نگفته اند

برای نصب جهت شکل گرفتن ساختار زیرسازی، نخست کمربندی های آهنی اجرا می شوند. اگر این عمل به خوبی انجام نشود ورق بعد از نصب تبله کرده و در نتیجه یک نما دفرمه ، مواج و بی ارزش ایجاد خواهد شد. با توجه به ماهیت بسیار بازتابنده سطوح فلزی، این پانل ها بسیار مقاوم به پوشیدن و پاره شدن از اشعه های UV، به آنها اجازه می دهد تا رنگ و ظاهر خود را برای دهه ها حفظ کنند. این ویژگی سبب میشود تا نما در مقابل رطوبت و پوسیدگی دچار آسیب نشود. جهت نصب ورقها باید نقشهای از قبل طراحی شده شده باشد که شامل ابعاد، فرم و مکان هر کدام از ورقهها و غیره را شامل میشود و با توجه به نقشه باید برش خورده و در محل گذاشته شود. از جمله پروژه های معروف اجرا شده با نمای کامپوزیت میتوان به بانک مسکن، شرکت ایساکو، بانک انصار، بیمارستان خاتم الانبیاء تهران، بیمارستان طوس، هتل متل قو یا الماس خاورمیانه را نام برد. این کالا را می توان به صورت طرح های سنگ و چوب استفاده نمود . این نماها از نماهای قدیمی محسوب میشود و امروزه کمتر در شهرها مورد استفاده قرار میگیرد.

7 عملی توصیه‌هایی درباره نمای کامپوزیت و توییتر.

نمای ساختمان برحسب نوع مصالحی که به کار برده می شود، انواع مختلفی دارد که در این قسمت به بررسی اجمالی برخی از آنها میپردازیم. در این نوع از نما مصالحی چون استنلس استیل، آلومینیوم بی رنگ، مس، گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرند. ۳- پوشش Nano-PDF: همانند رزین PVDF اجرا می گردد با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزینPVDF اجرا می شود که از لحاظ ساختار مولکولی با رزین های عادی متفاوت است. قیمت نمای فلزی ساختمان به نوع آن بستگی دارد، اما در مقایسه با نماهای جدید بسیار مقرون به صرفه است. مقاومت نمای کامپوزیت در مقایسه با گرانیت جامد 30 cm ، 60 برابر است . پانل آلومینیوم کامپوزیت معمولی در برابر ورقه ورقه شدن مقاومت بالایی دارد و قیمت آن نیز مناسب است. همچنین به علت دارا بودن پوشش رنگ PVC پایداری خوبی در برابر نور خورشید، اشعات مضر و مواد اسیدی و قلیایی دارند. این نما از جمله نماهایی است که به دلیل مزایا و قابلیت های بی شمار مورد استقبال قرار می گیرد، اما تنها عیب آن گران بودن هزینه های خرید پانل های آلومینیومی و اجرای آن هاست. شکل پذیری و منعطف بودن آن از ویژگیهای این نوع میباشد.

قیمت نمای کامپوزیت

این نماها از نماهای جدید محسوب میشود و در برخی مناطق طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. این نماها همچنان در کشور طرفداران زیادی دارد. نمای آلومینیوم کامپوزیت امروز طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده و مزایای بی شماری دارد این نما مدرن در ساختمان های مختلفی مانند اداری تجاری تفریحی منزل و غیره استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد اگر اجرای آن به درستی انجام شود باید بدانید که نما طول عمر بسیار طولانی خواهد داشت. البته این شیوه رنگ آمیزی هزینه زیادی در ایران دارد و به دلیل مقرون به صرفه نبود، مورد استفاده قرار نمیگیرد. از متریالهای فلزی در این نماها استفاده میشود. از مزایای نمای فلزی ساختمان میتوان به رنگ پذیری و قابلیت ترکیب بالا اشاره کرد. برخی از فلزات از جمله فولاد خواص فوق العادهای در طراحی ، ساختار و شکل پذیری دارا هستند که سبب زیبایی و تنوع در طراحی نمای فلزی میشود. نمای ساختمان با سیمان: از سیمان سفید و یا رنگی در این نما استفاده می شود و سرعت اجرایی این نما بالا میباشد. نمای ساختمان با سنگ: از جمله نماهای لوکس به حساب میآید و معمولاً از انواع سنگ های ساختمانی همچون سنگ مرمر در این نما استفاده می شود. Post was c reat​ed ​with the he lp  of  behsaznama ​Co᠎nt​en t Gene​ra tor DE MO​.

نمای فلزی ساختمان: در عصر حاضر طراحی نمای ساختمان جزء اولویتهای معماران به شمار میآید. نمای ساختمانها بر نمای کلی شهر بسیار تاثیرگذار است و از این رو این مسئله جزء دغدغههای مسئولین ذیربط به شمار میآید. نمای ساختمان با کامپوزیت: مقاومت بالا از ویژگی های مهم این نوع از نماها به حساب میآید. نمای ورق گالوانیزه از نماهای بسیار پرکاربرد است. این طرح از نما به هیچ عنوان فرسوده نخواهد شد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی مختصر هر یک از این نماها میپردازیم. در واقع هسته پلاستیکی شامل عنصر ضد آتش بوده که سبب میگردد این ترکیب به سختی آتش گیرد، همچنین این قابلیت توسط استانداردهای خاص، آزمایش شده و گواهی کیفیت درجه یک را دریافت نموده است. آلومینیوم ذاتا یک ماده سخت و مقاوم است. لایه پلی اتیلن میان به مواد ضد باکتری و ضد رطوبت مجهز شده است و از این رو وزن کمی دارد و در مقابل باران رطوبت مقاومت خوبی ازخود نشان می دهد. پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت 4 میلی متر متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً (Aluminum Composite Panels) خوانده می شود.

آموزش نصب نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید