راز دتایل اجرای نمای خشک موفق

همچنین برای ساختمان­ های تجاری از نظر جلب نظر مشتریان موضوع نورپردازی اهمیت زیادی پیدا می­ کند. این روزها بتن در بخش­ های مختلف ساختمان کاربرد پیدا کرده است از ساخت پی و سازه تا نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی. برخی از انواع ساختمان­ های ظاهری ساده و مینیمال دارند، با استفاده از متریالی مانند بتن و یا کامپوزیت می­توان نمای ساختمان را به صورت مینیمال طراحی کرد. همان طور که در گزارش های قبلی در نشریه پیام ساختمان گفته شد آجرنسوز به دلیل گستردگی رنگ به خصوص مقرون به صرفه بودن هزینه خرید در مقایسه با سایر مصالح بیشترین استفاده در نمای ساختمان را به خود اختصاص داده است. قیمت آجر نما نسوز کد AP38 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP38 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. در این روش سنگ در سطح نما چیده شده و دوغاب پشت سنگ ریخته میشود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. ᠎This article was created wi᠎th https://behsaznama.com Con tent G enerat or D᠎em ov er​sion!

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یکی از متریال­ های پلاستیکی است که با ایجاد لایه­ای ضد آب و مقاوم بر روی چوب؛ آن را مقاوم و کاربردی می­کند. نصب نمای پی وی سی ساختمان، بسیار آسان، سریع و بدون دردسر است. متریال تراکوتا نیز برای انواع ساخت و ساز در نما مناسب است و بسیار با محیط سازگار می باشد. شما به راحتی می توانید با تلفیق تراکوتا و نمای کرتین وال، بنای خود را به یک ساختمان با نمای ترکیبی منحصربه فرد تبدیل کنید. نمای یک ساختمان همانند لباس انسان که اطلاعاتی از هر فرد به دیگران منتقل می کند ، اطلاعاتی از قبیل سبک و ساختار مصالح به کار رفته و خلاقیت طراح را به دیگران منتقل می کند و در حقیقت نمای ساختمان به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است و برای همین زیبایی نما بسیار اهمیت دارد و در طراحی آن باید نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برد که در این نوع طراحی بستگی با کاربرد آن یعنی ساختمان تجاری ،اداری و یا مسکونی باشد طراحی متفاوتی انجام خواهد شد .

نمای خشک چیست

نورپردازی ساختمان با نمای کلاسیک این روزها بسیار متداول شده است. یعنی این ساختار آجر جدید، تحولی شگرف در دنیای ساختمان سازی ایجاد کرده است و کار معماران را برای طراحی و ساخت نمای جدید، آسان کرده است. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. اجرای نمای سیمانی نیاز به مهارت دارد ولی به دلیل اینکه جزو نماهای ساختمان ارزان است؛ هنوز هم مورد توجه سازنده­ ها است. با توجه به اینکه مونولیت جزو انواع نمای سبک ساختمان است، باعث جلب نظر بسیاری از سازندگان شده است. چوبهای فرآوری شده مانند ترموود انتخاب مناسبی برای نمای ساختمان است. این رنگ برای دستیابی به طراحی معماری به سبک مدرن عالی هستند . مطلب پیشنهادی: نمای کامپوزیت، پرطرفدارترین نمای ساختمان های مدرن! سنگ­ های پلیمری نما، از جمله مصالح نوین برای طراحی نمای ساختمان هستند که این روزها در اجرای نمای ساختمان کاربرد دارند. مطلب پیشنهادی: مصالح نوین ساختمانی، این 9 متریال و می­ شناسید؟ مطلب پیشنهادی: دیوارپوش PVC، زیبایی دیوار خانه با ادامه مطلب کمترین قیمت! مطلب پیشنهادی: سیمان رنگی چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع نمای ساختمان، چه سبکی باشه؟

اتصالات نمای خشک

انواع طرح های این نوع آجر که زیبایی ها و ظرافت های خاصی را در اشکال سه بعدی به نمایش میگذارد و آجر نسوز طرح چوب از جمله طرح های پرطرفدار در بین سایر طرح ها به شمار می روند. شناخت کامل طرح اولیه و ویژگیهای آن، ساخت کورههای بهتر با بازدهی بیشتر، کنترل دقیقتر پخت و استفاده از ماشین آلات پیشرفته کمک قابل توجهی به توسعه و پیشرفته صنعت تولید آجر کرده است. آجرهای طرح چرم: این آجر نما ویژگیهایی همچون آجرهای نسوز دارد. توصیه میشود که با توجه به ابعاد هر قالب و در نظر گرفتن ضخامت بندکشی و همچنین انتهای نما تعداد قالب مورد نظر در کارگاه ساختمانی محاسبه شود و استعلام قیمت و خرید با توجه به تعداد قالب آجر نما مورد نظر صورت گیرد. البته به شما توصیه میکنیم حتما با یک کارشناس خبره و خوش سلیقه در این حوزه نیز صحبت کنید تا به شما راهنماییهای لازم را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید