راز فاش شده به اجرای نمای خشک کشف شد

امروزه نمای فریم یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نماها بین مهندسان سازه است و بیشترین درصد استفاده در بین سازندگان در طراحی نماهای ساختمان را به خود میگیرد.علت ان طراحی زیبا و ایمن است. از لحاظ زیبایی وجود آن در نمای ساختمانها باعث جذابیت ساختمان میشود. سیلیس به همراه آب فشار قوی همزمان به سطح مربوط چاشش میشود و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. به کار بردن مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت، رابطه مستقیمی با استحکام و پایداری طولانی مدت ساختمان و نمایان شدن نمای آجر نما دارد.زیبا ترین و منحصر به فرد ترین نماها، حتی در صورتی که توسط مشهور ترین معماران طراحی شده باشند، ولی در اجرا متریال باکیفیت و خوب به کار برده نشده باشد ، به عدم پیروزی در به وجود آوردن یک نمای زیبا منتج خواهد شد. سپس قبل از خشک شدن و همزمان با پاشیدن آب روی آن، بوسیله ماله سطح آن را صیقلی کرده و در نهایت سطح آن را با اسفنج آغشته به آب تا حدی ماساژ می دهند که سنگدانه های رنگی آن کاملا نمایان گردند. This a᠎rticle has been w ri᠎tt en with the  he lp of https://behsaznama.com Con te nt  G᠎en​erator Dem over᠎sion !

شرکت اجرای نمای خشک

چهارچوب های مورد استفاده در این نوع روش اجرا ، هزینه زیادی را به کارفرما تحمیل می کند. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. در این روش با استفاده از سیلیس و دستگاه نماشویی که فشار زیادی را دارد سطح مورد نظر شستشو می شود و یک لایه از آن سطح برداشته می شود. برای مثال برای نماهایی که زبر و بافت دار است از سیلیس با دانه بندی ریز و شکری استفاده میشود. موادشیمایی نظیر پاک کننده های اسیدی، پاک کننده های قلیایی، حلال های ارگانیک و شوینده های بدون کف استفاده میشود. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. Art​icle h as been g​enerated with  https://behsaznama.com C ontent G᠎enerat​or Demov ersi on!

پی بهعنوان بستر و مکان قرارگیری ساختمان از عناصر سازهای مهم در بناهای قدیمی بهحساب میآید. اجر در صنعت ساختمان سازی یکی از از قدیمی ترین متریال ساخت و ساز است. در این مقاله به معرفی کامل نما خشک ساختمان پرداختیم و انواع آن مطالب بشتر را نام بردیم. از طرفی با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار دارد، انتخاب مصالح برای اجرای نما باید به گونه ای باشد تا نمای ایجاد شده، اول در مقابل عوامل مختلف اقلیمی مقاوم بوده و دوم زیبایی لازم را داشته باشد، سوم با دیگر ساختمان های موجود در آن منطقه هماهنگی داشته باشد. لذا در این مرحله باید از واترسندبلاست برای شست و شوی نما استفاده کنیم. آجر نما نسوز کد AP392 آذرخش با توجه به مواد اولیه مرغوب و همچنین پخت در شرایط استاندارد و در کوره با حرارت تحت کنترل صورت میگیرد. قیمت آجر نما نسوز کد AP29 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP29 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. شما با مراجعه کردن به سازمان نام مهندسی، می توانید لیست شرکت های دارای رتبه بندی و صلاحیت، که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند را مشاهده کنید.

امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. شیوه اجرای نصب آجرنسوز با ملات در نمای ساختمان به روش شمش ملاتی است بدین صورت که بعد از گذاشتن شمش روی اولین دیواره آجرنسوزی که چیده مان شده است ملات را پشت شمش ریخته و بعدازآنکه شکل گرفت آجرنسوزها را با فاصلهِ بندکشی که معمول است می چینیم. و با فشار دادن تفنگی آب خروجی وارد لنس و بعد از نازل خارج میشود. بسته به جنس نما و رسوب نشسته بر نمای ساختمان از سیلیس با دانه بندی های مناسب استفاده میشود. موادی که برای عمل سند بلاست سطوح آجری استفاده میشود سیلیس نام دارد. واترجت یکی از مهمترین ابزار های شستشوی نما بدون داربست محسوب میشود که بسیار با آن سرو کار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید