راز فاش شده به متریال نمای خشک کشف شد

جنس آجر ماشینی، از مرغوبترین مواد اولیه است و همین نکته موجب شده است که این محصول، امروزه در سراسر دنیا در حوزه بنایی و ساختمان سازی، گزینه اول جهت استفاده در فرایند ساختمان سازی باشد. از طرفی با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار دارد، انتخاب مصالح برای اجرای نما باید به گونه ای باشد تا نمای ایجاد شده، اول در مقابل عوامل مختلف اقلیمی مقاوم بوده و دوم زیبایی لازم را داشته باشد، سوم با دیگر ساختمان های موجود در آن منطقه هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگ های مختلف آجر در کنار هم می تواند منظره جذابی ایجاد کند اما باید توجه داشت رنگ هایی که برای هم نشینی یکدیگر انتخاب می شوند با یکدیگر همخوانی داشته باشند. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. ضمانت های آجرپلاس از دیگر مزیت های خرید شما از این مجموعه است.

فیلم اجرای نمای خشک

سیستم نمای خشک یکسری اجزاء مهندسی شده دارد از قبیل : زیر سازی آهنی ، رانرهای آلومینیومی یا گالوانیزه ، پیچ ومهره ، لاستیک نگهدارنده و ملزومات دیگر. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده نمود، عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهای سفال که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در بر می گیرند. این آهنگ، نظم و ترتیب بین عوامل تشکیل دهنده ی نمای آجر نما را در خطوط ، صفحات و حجم های به کار برده شده نمایش می دهد. یکی از پر طرفدارترین محصولات این گروه آجر قزاقی به شمار میآید. هم اکنون کارخانه آجر نقش جهان متنوع ترین محصولات را در ابعاد مختلف دارا می باشد. آجرهای آنتنیک: این نوع آجر دارای ۲۰ رنگ مختلف بوده و ۷۰ درصد در مقابل صوت عایق شده است. این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AR88 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. This h​as ​been c reat᠎ed  with t he he᠎lp of https://behsaznama.com C᠎on tent  Generator Demoversion.

انواع اجرای نمای خشک

قیمت آجر نما نسوز کد AR88 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است. خرید آجر نما نسوز کد AR88 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. در فرآوری آجر نما نسوز کد AR88 آذرخش در دمای 1100 درجه سانتیگراد کلیه عناصر آلی موجود در مواد معدنی آجر از بین میرود. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AR88 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP33 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. این روش تقریبا در ایران منسوخ شده و دیگر استفاده نمی شود. این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این گونه آجر ها با استفاده از ملات و چسب قابل اجرا هستند.

در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. با هم با این روش مدرن آشنا میشویم. این محصول ابتدا به شکل پودری است و به صورت خشک به کار برده میشود. این آجر نیز با سه روش چسباندن با چسب مخصوص ، استفاده از ملات و اجرای آجر نما به روش خشک انجام می شود . از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. خرید آجر نما نسوز کد AP33 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. قیمت آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. این آجر ها اغلب از خاک رس بر پایه ی مواد معدنی و یا سایر افزودنی ها تشکیل شده و با ملات سیمان در نماهای آجری به کار می روند. را دارد. آجر پلاس به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری این کارخانه می باشد و همچنین فروش انواع آجرنما، مثل آجرنما شاموتی نسوز، آجرنما انگلیسی و …

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید