راز ناگفته به قیمت نمای کامپوزیت مغازه در کمتر از 10 دقیقه

اما یکی از روش های بسیار عالی برای جذب مشتری و فروش بالا و مهمتر از آن اینکه مشتری فروشگاه ما را در خاطر خود بسپارد طرح نمای فروشگاه است. و به همین خاطر ویژگی های جدیدی هم دارد که پیش از این سازه ها نداشتند. پس از تکمیل اسکلت سازه و پوشش دادن آن از ضد زنگ برای جلوگیری از زنگزدگی و فرسایش آن دیوارههای بیرونی آن را با ورقهای کامپوزیت آلومینیومی پوشش داده و پس از آن پنجرههای آن نصب میشود. نمای کامپوزیت همانطور که از نام آن مشخص است نمایی بیرونی از جنس ورقه های آلومینیومی دارد. کامپوزیت در مقابل سرما و گرما کاملا مقاوم است و به دلیل سبکی و هزینه کم، بازسازی هر گونه نمای قدیمی را به زیباترین و جدیدترین نماهای مدرن امروزی، براحتی امکان پذیر می کند. برای به دست آوردن قیمت تقریبی بازسازی نمای ساختمان خودتون کافی است همین الان با کارشناسان متخصص در زمینه بازسازی نمای ساختمان تیم تماس گرفته و هزینه بازسازی ساختمان خودتون رو به صورت حدودی تعیین کنید. سیستم برق کشی به دو صورت روکار با داکت و به صورت توکار با استفاده از لوله های سیم کشی قابل اجراست. همین مزایا باعث شده که خریداران کانکس ویلایی کامپوزیت روز به روز افزایش یابد.

سه کلاس درباره نمای کامپوزیت مغازه باید یادگیری برای موفقیت

عایق این کانکس از یونولیت چهار سانت و پشم شیشه میباشد که هم عایق صوتی و عایق حرارتی و برودتی نیز میباشد پس از عایقکاری روی آن روکشی از پی وی سی که در طرحهای مختلف میباشد پوشیده میشود. این مرجع با فروش سراسری انواع کامپوزیت نما، همواره در امور مشاوره و عرضه محصولات ورق کامپوزیت با کیفیت به مشتریان خدمت رسانی می نماید. این قطعات به یک پایه ی فلزی وصل می شوند که با استفاده از تکنولوژی سفارشی CNC و چند ابزار دیگر بدون درز و فاصله در کنار هم قرار گرفته اند. در اجرای نمای کامپوزیت مغازه سرعت عمل و دقت و تمیزی کار بسیار مهم است که این موضوع لزوم به کارگیری از ورق های کامپوزیت با کیفیت و همچنین اجرای نما توسط نصاب های با تجربه را می طلبد.قیمت نمای کامپوزیت مغازه بر اساس متر مربع ورق کامپوزیت اجرا شده برای اجرای نمای مغازه می باشد که شامل تابلوی مغازه و ستونهای کامپوزیت کنار ویترین شیشه ای و درب وردی مغازه میباشد. شما مشتریان جهت طراحی و اجرای نمای می توانید از شرکت های اگهی دهنده خدمات جو استفاده کنید. بعد از اجرای مراحل فوق ورقهای کامپوزیت براساس نقشه طراحی شده و طرح برش خورده به شکل کشویی در داخل پروفیلهای H جایگذاری میشوند.

کامپوزیت سرامیکی

معمولا کارفرمایان سعی می کنند که بر اساس محل قرار گیری تابلو طرح های سه بعدی را برگزینند و طراحی ها از ساده شروع شده و باکس ها شلوغ تر می شوند.باکس دور پنجره هم از اهمیت بالایی برخوردار است. و به صورت آماده حمل کرده و در محل مورد نظر قرار داد. این امکان وجود دارد که سازه را به صورت پیش ساخته در کارگاه ها تولید کنیم. چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده میشوند. قابلیت ضد فرسایش در برابر زنگ زدگی و خوردگی در برابر رطوبت و باران های اسیدی از دیگر ویژگی های کانکس با نمای کامپوزیت است چرا که جنس ورقه ها از نوع آلومینیوم بوده و همانگونه که می دانیم این متریال در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.تمیزی کانکس کامپوزیت در طول زمان به دلیل عدم جذب ذرات معلق در هوا و آلودگی های محیطی ، سبک بودن و ضد حریق بودن کامپوزیت ، ایجاد فضای خالی واکوستیک بودن آن نیز از جمله موارد استفاده بیش از پیش و مزایای اصلی کانکس کامپوزیت بشمار می روند. ​Data was c᠎re᠎ated by behsaznama Con te​nt G en er᠎at᠎or D emoversi on!

علاوه بر این، در صورت آسیب دیدن نما در اثر حوادث پیش بینی نشده، تنها چیزی که لازم است تعویض یک پانل است و نه کل نما. یک مدل از کامپوزیت ها طرح سنگ هستند، که در صورت اجرا، بیننده تفاوت آن نما را با نمای سنگ متوجه نخواهد شد. 2. موجودی انبار ورقهای کامپوزیت در هنگام خریدبا توجه به متراژ مورد نیاز کنترل گردد. کانکس ویلایی هیچ محدودیتی از نظر ابعاد ندارد و میتوان آن را با توجه به نیاز مشتری و در هر ابعادی ساخت. همانطور که گفتیم کامپوزیت بخاطر وزن کم و انعطاف پذیری بالایی که دارند در ساختمان های بلند و برج ها که جابه جایی و بالا بردن وسایل ساختمان یکی از معظلات بزرگ ساخت می باشد با استقبال بسیاری روبرو می شوند. با این حال بررسی هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 به دلیل نوسانات زیاد قیمت محصولات فولادی و حتی قیمت زمین کار بسیار دشواری می باشد و تمامی این ارقام حدودی است. یا به صورت شیب دار اجرا شود.

اجرای نمای کامپوزیت

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید