راز نمای خشک که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

متریال تراکوتا در هنگام استفاده در نما و یا در کف می تواند با سایر متریال دیگر ترکیب شود. اساسیترین شیوهی کنترل جریان هوا در نمای ساختمان عایق سازی است. یکی از مهمترین اهداف نمای خارجی ساختمان جدا سازی بخش داخلی و خارجی سازه است. اما در آن سالها یک تغییر بزرگ ایجاد شد و آن مواد اولیهی جدیدی بود که به دلیل انقلاب صنعتی اکنون میتوانست در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید.  Th​is was c​reat᠎ed by G​SA᠎ Con te nt Gen erator Dem᠎oversion !

شرکت طراح و مجری نمای خشک

از این رو داشتن طراحی هوشمندانهی نمای ساختمان جهت کنترل آب باران و برف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. نمای مش متال به دلیل متنوع بودن از نظر متریال و جنس، قابلیت ساخته شدن به شکل ورقه های آلومینیومی، فولادی سیاه، مسی و… چه از اجزای اتصال دهنده موضعی (پایه) و چه از پروفیل های عمودی و چه از پروفیل های افقی استفاده شود به هر شکل لازم است که پوشش نما را به جداره خارجی سازه پشت آن متصل کرد. به گزارش کاشی لند به نقل از اخبار ساختمان، نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ها شناخته می شود و سرامیک خشک از آن دست مصالح ساختمانی مدرن و جدیدی است که در صنعت سازه و ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان شده است. در پایان پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از اجرای نمای سراميک خشک، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک و دتایل اجرای سرامیک خشک در تنوع موجود با کارشناسان حاضر در سایتهای معتبر ساختمانی در تماس باشید.

در هر صورت، استفاده از نمای خشک خیلی رایج نیست و بیشتر پروژههای ساختمانی کشور همچنان از نماهای سنگی و ترکیب (آچر، سنگ و چوب) که نیاز به ملات و چسب مخصوص دارند، در نماسازی استفاده میکنند. بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند. می باشد. به همین جهت دیگر نیاز به فارسی بر کردن و برش دادن تراکو برای نصب در گوشه های کار نیست بلکه با استفاده از لوازم جانبی خود متریال امکان ایجاد هرگونه کنج و نبشی بدون کثیف کاری می باشد. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. مساحت این ویلا حدود 500 متر مربع است و در سال 1389 توسط دو طراح هوشمند و خلاق ایرانی به نام های ماکان رحمانیان و کامران هیراتی طراحی و اجرا شده است. در آن سال بود که معمار امریکایی جیمز پالک James Polk از سیستم نمای تمام شیشهای دیوار پردهای استفاده کرد. یکی دیگر از قدمهای مهم در توسعهی شیوههای ساخت نمای ساختمان توسط معماران Shreve، Lamb و Harmon در سال ۱۹۲۹ اتفاق افتاد.

اتصالات نمای خشک

سفال تراکوتا دارای طیف رنگهای طبیعی وگسترده ای می باشد که در طراحی نما ساختمان به کمک معماران می آید و طرح های مدرن و زنده تری را پدید می آورد. برای مثال، عناصر فولادی افقی به شکل بیضی شکل که به صورت افقی بین ستونهای خارجی قرار دارند و اندازه و فاصله آنها برای کاهش شدت بهره خورشیدی طراحی شدهاند. شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تعیین خواهد بود. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. با توجه به توانایی رنگ آمیزی آلومینیوم به هر رنگی، نمای کامپوزیت آلومینیومی در طیف گستردهای از رنگها و همچنین الگوها (شبیه چوب و سنگ مرمر) تولید میشوند. موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند. چهارچوب نگهدارنده در نمای خشک میتواند از مواد اولیهی مختلفی از جمله چوب اشباع شده، آلومینیوم و فولاد ساخته شود. چهارچوب نگهدارنده: جنس این چهارچوب ممکن است از چوب اشباعشده، فولاد یا آلومینیوم باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید