راز نهایی اجرای نمای خشک سنگ

کامپوزيت¬ها يک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکيب دو يا چند ماده جداگانه تشکيل شده اند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاي تشکيل دهنده استحکام و دوام بيشتري دارد. زیرا شما ممکن است فقط چند هفته در سال را در ویلای خود بگذرانید. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. قیمت اجرای اجر نما این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است. آسان می نماید.بنابراین معماران و طراحان نمای ساختمان هاباترکیب این متریال دست بازتری درایجاد زیبایی وهماهنگی خواهند داشت.لازم به ذکرمی باشد سفال تراکوتا از پایه رنگ های کرم، اُخرایی، قهوه ای و مشکی موجود می باشد . برای طراحی نمای پروژه مسکونی درمنطقه سوهانک ، از متریال سنگ و آجر استفاده شده است . بسیاری از بناهای مدرن با داشتن حجم های خاص و نوآورانه، دیگر نیازی به طراحی نما به عنوان یک فرایند مجزا ندارند.

انواع نمای خشک

اگر قصد ندارید هزینه ی زیادی صرف اجرای نمای ساختمان بکنید می توانید از طرح های مینیمال استفاده نمایید. نمای ساختمانهای واقع در سطح کاربری I با با توجه نوع کاربرد آنها نیاز به طرح لرزه ای ندارد. خرید و قیمت آجر نسوز نما مشکی متوسط ، آجرهای رنگ مشکی اغلب در گروه آجر نسوز طرح انگلیسی قرار دارند . از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . در اغلب سیستم های نمای خشک به منظور جلوگیری از نم یا رطوبت به داخل ساختمان ، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می کنند. از این نما بیشتر برای ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می کنند . برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگ های نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند.

مورد بعدی فضای خالی است که به خاطر عدم ورود رطوبت و تهویه محیط، فضایی بین عایق و نما در نظر گرفته میشود. تنها ایجاد نماهای آجری و خشک این امکان را ندارند که جذابیت و مطلوبیت مورد نظر را به یک بنای زیبا و لوکس ببخشد. هزینه های اجرایی برای نماهای مدرن ساده معمولاً آنقدر زیاد نیست که محاسبات اجرایی و مالی شما را دچار مشکل نماید. نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. برای تهیه این نوع آجر ها معمولا خشت خام را پرس می کنند و سپس در کوره هایی با دمای ۱۰۰۰ درجه سیلیسیوس قرار می گیرند تا پخته شوند و بر اساس کاربری ها در دو دسته بندی اجرای نمای آجری باربر و غیر باربر تقسیم می شوند. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

دیتیل اجرای نمای خشک

خشکه چینی نما تنها مختص سنگ نبوده و علاوه بر اجرای نمای خشک سنگ شامل نمای خشک آجر و نمای خشک سرامیک نیز می شود. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. بنابر رویکرد استانداردها به طور معمول جدار خارجی ساختمان مورد ارزیابی در مقابل ضربه قرار میگیرد. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. برای این که بهترین آبنما را در ترکیب با فضای حیاط خود انتخاب کنید، باید به نکات و اصول مختلفی توجه داشته باشید. سطح عالی و ممتاز، بهترین درجه کیفیت تولیدی آجر لفتون است، زیرا در این روش، هیچ گونه دخالت انسانی در فرایند تولید، وجود ندارد و بهترین کیفیت آجر، تحویل داده میشود. ما در گروه معماری زردستان با گروهی متشکل از معماران خلاق، بهترین و مناسب ترین خدمات طراحی نما را به شما ارائه خواهیم داد.

Data h as  been c᠎re ated wi᠎th https://behsaznama.com Co᠎nt en t Generato r DEMO᠎.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید