راز نهایی شرکت اجرای نمای خشک

در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. مهمترین چیز در اجرای این روش انتخاب چسپ مخصوص می باشد . اولین مرحله انتخاب چسب مناسبی است که خصوصیات فنی آن با نمای آجری هماهنگ باشد. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. در نهایت، مصالح مورد نظر را روی زیرسازی متصل می نمایند و در صورت نیاز به استفاده از درزگیر، با توجه به میزان فاصله مابین صفحات سنگی و سرامیکی، این مرحله را نیز انجام خواهند داد. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند. Th is article w᠎as writt en ​with https://behsaznama.com Content  Gen erat​or DEMO!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

بعد از انتخاب نوع آجر ، قیمت دستمزد آجر نما متر مربع باید بررسی شود. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. شرکت امیران نما بار را با پایین ترین قیمت ممکن و به نفع مشتری برای خریداران آجر لفتون ارسال خواهد کرد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. همچنین ایرانی ها در گذشته از خشت های گلی که یکی از نمونه های قدیمی آجرهای امروزی هستند به عنوان نمای آجری استفاده می کردند. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… این مورد مهم در تمامی متریال های نمای مدرن مثل: نمای کرتین وال، نمای اسپایدر، نمای کامپوزیت، نمای ترموود، نمای سرامیک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و…

قیمت آجر نما خشک

از مصالح به روز تری مانند سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… همچنین به تازگی ورق های استونیت با عرض ۱۰۰ سانتی متر با طرح چوب نیز ساخته شده اند. شهر محل اجرا ، استفاده از اجرنسوزنما به ساختار محیط زیست نیز کمک فراوانی خواهد نمود. 1- یک نمای آجری پویا: این محل اقامت خانوادگی توسط معماران murali واقع در شهر کویمباتوره، هند طراحی شده است. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه ای به صفحات شاقول قابل انتقال می باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی های مربوط به سازه های پشتیبان و توزیع آن بین اتصالات شاقول صورت پذیرند. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند ولی اجرای سیستم نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوکهای اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد.

نخستین قسمتی که امکان جلب توجه و برقراری ارتباط با مخاطبات را دارد؛ رنگ و شیوه استفاده آجر در نما است. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. امروزه طراحی نمای آجری پیشرفت های بسیاری داشته و طراحان نماهای زیبایی از نمای آجر خلق کردند اما ساخت و اجرای نمای آجری نیازمند نیروی متخصص و ماهر است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید