راز نهایی نمای کامپوزیت

ورق های کامپوزیت آلومینیوم ساخته شده اند تا شرایط سخت و شدید آب و هوایی را تحمل کنند. توجه به این نکته مهم است که کارشناسان اجرای انی سیستم به اطلاعات و مهارت روز مجهز باشند و از وجدان کاری برخوردار باشند تا این سیستم را به روش درست آن پیاده کنند. حمل و نقل کامپوزیتهای آلومینیومی به دلیل وزن سبکی که دارند، بسیار آسان است. شاید برخی افراد با خود بگویند که اجرای نمای کامپوزیت ساده است و کسانی که قیمت های بالاتری دارند با کسانی که قیمت های پایین تری دارند، در عمل یک کار را انجام می دهند. به این صورت که شبکه ای حاوی پروفیل های آهنی در مقاطع بیست در چهل و یا چهل در چهل بر روی اسکلت پیاده می شود. در حالت کلب زیرسازی ها به صورت شبکه ای با پروفیل های آهنی چهل در چهل و یا پروفیل های بیست در چهل بر روی اسکلت سازه اجرا می شوند.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

مثلا می شود ساختمانی را که درب آن در وسط ساختمان قرار دارد و پنجره های آن با فاصله مساوی در طرفین آن قرار دارد و یا ساختمانی که تقارن آن با استفاده از خطوط در پشت بام و پنجره ها شکل گرفته شده ساختمانی که در آن تقارن رعایت شده باشد جلوه بیشتر بخوانید بهتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که هزینه اخذ جواز ساخت هر ساله به میزان 30 درصد افزایش پیدا می کند. باید نگاه فنی به پروژه داشته باشد و در حین انجام فرایند پروژه از خلاقیت و تواناییهای خود استفاده کند. هنگام انتخاب سیستم نما، صرف نظر از اینکه نما کامپوزیت باشد یا با تکنولوژی متفاوت، باید به مصالح به کار رفته توجه کرد. ورق های کامپوزیت آلومینیومی طرح سنگ ، زیبایی طبیعی انواع سنگهای رایج نما را با خصوصیات منحصر به فرد ورق های کامپوزیت آلومینیوم تلفیق و ظاهری ممتاز را در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ایجاد می نماید . Data h as ᠎been generated by GS᠎A Cont​en​t Generato​r  DEMO.

تنوع طرح و رنگ یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول است که جهت صنعت های مختلفی همچون صنعت ساختمان، صنعت تابلو سازی و صنعت یخچالسازی و صنعت دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. متریال تزئینی که خیلی سریع جایگاه خود را در صنعت تابلو سازی و نمای کامپوزیت پیدا کرد و در مدتی کوتاه توجه زیادی به خود جذب کرد. به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت یا شاسی جوش خورده اند پیچ و مهره می شوند و ناودانی کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشد داخل ناودانی اصلی قرار می گیرد سپس ورق ها طبق روش فیکس آماده شده و به جای نبشی آلومینیومی بر روی لبه های خم خورده عمودی به شکل چکمه پانچ می شود . پس از اندازه برداری شبکه فلزی ایجاد شده پنل های ورق کامپوزیت توسط دستگاه برش – شیار و خم کاری شده و با پیچ بر روی شبکه اهنی موجود نصب میگردد.

اگر اسکلت سازه فلزی باشد زیر سازی به صورت مستقیم اگر اسکلت بتن باشد زیر سازی به صورت پلیت و رول بولت نصب می شود. پیمانکار موظف است تحت نظارت مستقیم کارفرما، اقدام به نگارش صورتوضعیت پروژه به طور ادواری در طول مدت اجرای عملیات عمرانی موضوع قرارداد نسبت به متراژ و درصد حجم انجامشده، کند. نمای کامپوزیت آلومینیومی برای اولین بار در کشور آلمان ابداع و تولید شد، اما به دلیل نداشتن کیفیت مناسب در آن زمان و وجود محدودیت در طراحی و اجرای نما، مورد استقبال قرار نگرفت. این نما پوشش اصلی کارشده در نمای ساختمان می باشد که از ورقهای آلومینیومی بر حسب طراحی در ابعاد مشخص تولید و اجرا میشود. میتوان گفت که با ایجاد امکان برقراری جریان هوا در پشت پانلهای مرکب، حرارت موجود در محیط به داخل ساختمان نفوذ نمیکند. مزیت اصلی اجرای ورق کامپوزیت با روش هنگ ایجاد قابلیت رگلاژ پذیری مناسب پنل در هنگام نصب میباشد که نتیجتا به ایجاد نمایی یک دست تر و زیباتر می انجامد. بعیده این روزا تو خیابون ساختمونی رو نبینید که نماش نظرتون رو جلب کنه چه در ایران چه در خارج از کشور .

نمای کامپوزیت مغازه تهران

​Th is  post w as created with behsaznama C ontent Gen᠎er᠎at or DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید