راهنمای مجری نمای سرامیک خشک.

یکی از عوامل ضروری درهویت نما تعیین محدوده نما است. براي ایجاد سوراخ ریل در محل، فاصله سوراخ انتهایی تا انتهای ریل باید ۲۵ میلی متر است. سوراخ انتهایی در فاصله ۴۵ میلی متر از انتهای رویه پانل قرار خواهد گرفت. اما برای داشتن نمایی ساده، مدرن و مقاوم اگر به سراغ سرامیک میخواهید بروید، تا انتهای این بخش همراه ما باشید. حال ما اهمیت نمای ساختمان در طراحی ساختمان تجاری را به طور گسترده مورد بحث قرار می دهیم. مراحل چندگانه تخصصی در شرکتهای ساختمانی که عملیات نقاشی بنا را انجام میدهند، مورد توجه قرار میگیرد. سرامیک نباید بر روی ملات که خاصیت چسبدگی خود را از دست داده است اعمال شود. در این حالت به دستورالعملهای سازنده ملات توجه شود. فواصل اتصال دهندهها باید با توجه به نیروهای وارده مشخص شود. بستها جهت اتصال پروفیلها به یکدیگر و همچنین اتصال براکتها مورد استفاده قرار میگیرند. براي جلوگیری از واکنشهای گالوانیک بین ریلهای آلومینیومی و سایر مصالح غیر مشابه (مانند فولاد یا مصالح سیمانی) و همچنین برای تراز کردن و شاغولی کردن ریلها توصیه میشود که از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه استفاده شود. از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بین بست و مصالح غیر مشابه (مانند فولاد یا مصالح سیمانی یا ریلهای آلومینیومی) برای جلوگیری از واکنشهای گالوانیک و تراز کردن و همسطح کردن بست، استفاده میشود.

شرکت های نمای خشک

Content w᠎as c reated by behsaznama Conte nt Gen​erator DE᠎MO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

برای جلوگیری از جلب توجه بستها، میتوان آنها را با رنگهای کورهای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود. 3. پانلهاي سرامیکی با ابعاد استاندارد که توسط بستها مهار میشوند بستهای آلومینیومی در حفرههای قطعات قائم آلومینیومی کار گذاشته میشود و از درز بند برای جلوگیری نفوذ هوا به پشت سرامیکها استفاده میشود. 5. پروفیل پلاستیکی در محل شیار پروفیل قائم جاگذاري میشود. زیرسازی نصب خشک سرامیک، متشکل از پروفیلهای قائم و براکتهای اتصال است که این پروفیلها و براکتها از آلیاژ آلومینیوم با حداقل ضخامت ۲ میلی متر تشکیل شده است. 2. پس از آن پروفیلهای عمودی بر روی براکتها متصل شده و به صورت شاغولی نصب میشوند. 4. پس از برپا کردن پروفیلهای قائم، بست های اصلی به پروفیل متصل میشوند. نانو سنگ بر روی بیشتر سنگ های با جذب بالا یا جذب کم نتیجه خوبی دارد، به خصوص سنگ هایی که جذب آب بالایی دارند. نمای کلاسیک بیشتر مناسب ویلاهای بزرگ و لوکس میباشد و به کار بردن آن موجب شکوه بیشتر در ظاهر ویلا میشود. قطعات منظم و دارای ابعاد یکسان سرامیک، در کنار وزن کمتر ، سرعت اجرا و ماندگاری این محصول را نسبت به سنگ بیشتر کرده و سرامیک را به یکی از مصالح کاربردی تبدیل کرده است.

در شرایطی که پانلهای فوقانی و تحتانی دارای ارتفاع استاندارد نبوده و به سوراخهای ریل برخورد نمیکنند، بستها باید اصلاح شوند. بست فوقانی اصلاح شده در بالای ریل و بدون استفاده از سوراخ نصب میشود و بست تحتانی اصلاح شده به طور مستقیم و بدون استفاده از سوراخ به ریل پیچ میشود. فاصله ضلع فوقانی بالاترین سوراخ از بالای ریل ۱۲/۵ میلی متر است. این یکی از بهترین راه ها برای پذیرش این پایتخت بی نظیر است ، به خصوص غروب آفتاب که نور غروب این شهر ابدی را با قرمزهای قرمز ، صورتی و نارنجی رنگ می کند. همچنین پیشرفت های صنعتی و تجهیزات باعث پیشرفت نماهای فلزی خالص شده و امکان ایجاد طرح های خاص را بر روی آن ها فراهم آورده است و نسل جدیدی از نماهای دکوراتیو صنعتی ویژه رابه وجود آورده است. این پروفیلها و براکتها به نحوی به دیوار پشتیبان متصل میشوند که قادر به تحمل انبساط و انقباض حرارتی و همچنین تغییر شکلهای تکیه گاه باشند به طوری که باعث ایجاد تنش و آسیب در پوشش نمای سرامیکی نشود. نوع، موقعیت و تعداد مهارهای براکتها به دیوار پشتیبان بستگی به مشخصات مکانیکی اتصال و نیروهای منتقل شده از نمای سرامیکی به دیوار پشتیبان توسط اتصال دارد.

1. پس از طراحی المانهای نمای سرامیکی بر اساس طرح به دست آمده براکتها به وسیله بستها مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل میشوند. 6. در این مرحله فاصله دهنده بر روی گیرهها متصل شده و به وسیله بستهاي گیره در محل خود قفل میشوند. 2. بستهای آلومینیومی با واشرهای عایق که بستها به ریلها به نحو مناسبی متصل میشوند و واشرها مانع ایجاد صدای لرزش حاصل از باد میشوند. گاها با رعایت موارد بالا مشاهده می شود که سنگ های نما شل شده و ریزش می کنند که در این شرایط تنها راه حل مطمئن استفاده از خدمات پیچ رولپلاک نما می باشد . سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. دونستن ویژگی های تخصصی و مشخصات فنی سنگ ها، همچنین خواص شیمیایی و فیزیکی اون ها تاثیر زیادی در هنگام انتخاب سنگ داره. نانو سنگ برای چه سنگ هایی کاربرد دارد ؟ البته با وجود همه این ها، نگهداری از نمای چوبی با بسیاری از متریال های دیگر تفاوت دارد. سنگها دارای تنوع بالا در جنس و رنگ میباشند و شست و شو و نگهداری آنها آسان میباشد.

بهترین ده نکته برای نحوه نصب نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش تجهیزات نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید