راهنمای نهایی نمای کامپوزیت

مقاومت در برابر آتشسوزی : جالب است بدانید که از لحاظ مقاومت در برابر آتشسوزی این مصالح در پروژههای ساختمانسازی در بسیاری از کشورها بهعنوان مصالح ضد احتراق شناختهشده و مورداستفاده قرار میگیرند. این نما پس از آتشسوزی نیز برای محیطزیست آلودگی ایجاد نمیکنند و تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. در حال حاضر، نمای آلومینیومی برای ساخت پوسته ساختمان های بلند در شهرهای کل جهان استفاده گسترده دارد. درعینحال مقاومت و پایداری زیاد نمای کامپوزیت در برابر عوامل فرسایشی محیطی مانند باد و باران و امکان طراحیهای گسترده و رنگبندی متنوعی که این نوع نما دارد باعث شده تا نمای کامپوزیت بسیار موردتوجه شرکتهای ساختمانی بزرگ مانند پادیرگستر قرار بگیرد. با ظهور معماری پایدار محیطی و تاثیر روی طراحی معماری بناها، نیاز به بررسی اثرات عناصر این معماری در مصرف انرژی کاملا احساس می شود. قسمت قابل توجهی از این مصرف به ساختمان های بلند مرتبه اختصاص دارد. آیا مایلید با یکی از این نماهای محبوب آشنا شوید؟ با توجه به طرح این ساختمان های مرتفع در دنیای امروزی، تامین نور از اهمیت زیادی برخوردار است. این نما به طور معمول به ساختمان های بزرگ و مرتفع تعلق دارد. امکان تعویض آنها وجود دارد و به ساختمان لطمه ای جدی وارد نمی شود. Th​is article w​as g᠎enerated wi th t he  help of behsaznama Con᠎tent  G​enerator D᠎emov er​si on​.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

3. امکان رشد و تکثیر حشرات در شکاف های آن : البته با اتخاذ کارهای پیشگیرانه در صورتی که در نمای داخلی ساختمان استفاده می کنید از حشره کش و… از به وجود آمدن کپک جلوگیری می کند در برابر آتش بسیار مقاوم هستند و برخی از این پانل ها طرح چوب هستند. نمای کامپوزیت دارای وزن بسیار کمی می باشد و به وزن ساختمان فشاری وارد نمی کند نمای کامپوزیت مقاومت بالا در برابر زلزله و باد و طوفان دارد همچنین در صورتی که دچار آتش گرفتن شود متریال آن به گونه ای می باشد که به محیط زیست آسیب نمی زند نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان های مدرن کاربرد دارد و از قیمت مناسب و پایینی برخوردار می باشد . همان طوریکه می دانید در هر نما و متریالی موادی ویژه و خاص قرار می گیرد که هر یک از این مواد در زیبایی، جنس، ماندگاری و دوام آن نما تاثیر بسیاری دارد.

چگونه در نمای کامپوزیت شاد باشیم – نه!

دیوار نیز بارهای جانبی ساختمان را از طریق اتصالات حمل می کند. دستیابی به اهداف معماری پایدار در چنین ساختمان های بلندی در کنار استفاده از این انرژی تجدید پذیر با روش های مرسومی مثل کنترل بار حرارتی از طریق اجرای پوسته ساختمان به صورت دو جداره کردن ممکن است. پس از اجرای کمربندی های آهنی زیرسازی، با هدف برطرف خطاهای احتمالی سازه، نبشی های آهنی با شیارهای لوبیایی روی کمربندی های مطابق با آکس بندی ارائه شده در نقشه های اجرایی، نصب می گردند. به خاطر زیبایی این نوع پانل ها در شهرهای صنعتی و بزرگ، مناطق آزاد و مراکز تجاری جهت جذب توریست و مسافر از آنها استفاده می شود. تنوع رنگ در نمای کامپوزیت: با توجه به وجود تنوع رنگ ورقها، طراحان شرکت پادیرگستر میتوانند بسته به سلیقه شما، از رنگهای بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگهای متالیک در طرحهای خود استفاده کنند. نمای آلومینیوم یا نمای کامپوزیت یکی از نماهای مدرنی است که این روزها بهعنوان یکی از نماهای کاربردی در ساختمانسازی استفاده میکنیم. سطح ورقهای معمولی در شهرهایی با آلودگی بالا پس از چند سال باید با آب و تمیز کننده های خنثی شسته شوند تا سطح ورق ها مانند روز اول بدرخشند.

نمای کامپوزیت ساختمان

با بررسیهای انجام شده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبکتر از سنگ گرانیت، ۸۵% سبکتر از سیمان، ۷۵% سبکتر از شیشه و ۵۰% سبکتر از ورق معمولی آلومینیومی است. با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. نماهای آلومینیومی به سرعت با جنبش مدرنیستی در ساختمان سازی و خصوصا با ظهور سبک بین المللی که در میانه های قرن بیستم شهرت و محبوبیت پیدا کرد، ارتباط پیدا کردند. نماهای آلومینیومی در قرن 19 با گسترش تولید و کاربرد پنل های شیشه ای در سطح شهرهای بزرگ جهان ظاهر شدند و از سال 1930، یعنی زمانی که آلومینیوم برای نخستین بار در تاریخ به عنوان یک متریال ساختمانی تولید شد، گسترش بیش تری پیدا کردند. به عنوان مثال، اگر سطح شیشه نما بیش تر شود، نور طبیعی می تواند با عمق بیش تری به فضای درون ساختمان نفوذ پیدا کند. از طرف دیگر، توسعه بلند مرتبه سازی و بهره گرفتن از نماهای شیشه ای و فلزی که برای شفاف سازی ساختمان ها و بهره بردن از نور طبیعی نیز از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در کاهش مصرف انرژی به شمار می آیند.

نمای کامپوزیت سفید

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید