راهنمای هودینی برای نمای مدرن

طراحی نما برای ساختمان هایی مانند ساختمان های اداری و تجاری با ساختمان ها ی مسکونی متفاوت می باشد و هر کدام دارای اصول جداگانه ای برای این کار می باشند از این رو باید طراحی نما را بر هر کام از این ساختمان ها با توجه به اصول خودش انجام داد این کاری می باشد که تنها مهندسین شرکت طراحی نما می توانند از پس ان بر بی آیند دلیل آن نیز این می باشد که مهندسین در شرکت طراحی نما با استفاده از شرایطی که در این شرکت و امکاناتی که برایشان فراهم شده و دسترسی به تمامی اطلاعات مورد نیاز و همینطور استفاده از کار گروهی و کمک کردن در این زمینه به یکدیگر توانسته اند تمام اصول طراحی نما را رعایت کرده و کار های منحصر به فرد و خوب ومناسبی در این زمینه ارائه دهند . در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و…

اجرای نمای خشک در ایران

۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. در زمینه ی طراحی حفاظ پنجره ساختمان شرکت حفاظ نما توانسته از طرح ها ی روز و مدل های جدید استفاده کند ، این به معناست ترکیب تمامی طرح ها از جمله کلاسیک و مدرن و تنوع در رنگبندی توانسته هزاران مدل جدید را ایجاد کند .در طراحی حفاظ های ثابت و متحرک باید ظرافت را بسیار مورد توجه قرار داد ، زیرا اکثر حفاظ ها برای نمای ساختمان ها و ویلا مورد استفاده قرار میگیرد و زیبایی نما را شامل میشود پس باید در انتخاب طرح بسیار دقت کرد . شرکت هیرادانا یکی از بهترین و به روز ترین شرکت طراحی نما ها می باشد که در این زمینه دارای سابقه ی درخشان می باشد و توانسته با ارائه انواع طراحی نما ها در زمینه های مختلف موفقیت های بسیاری کسب کند . اگر به دنبال ان هستید تا کار طراحی نمای خود را به یک شرکت طراحی ما معتبر و کاربلد که سابقه ی کاری درخشانی را داشته باشد بسپارید بهترین پیشنهادی که می توانیم به شما بدهیم سپردن کار به شرکت طراحی نما هیرادانا است . Th is content was g ener ated  wi​th t᠎he  help  of behsaznama C on tent᠎ G en er ator Demov᠎er᠎sion !

انواع روش های نمای خشک

این مواد طبیعی به سازنده سرامیک این امکان را میدهد که طرحهای کاملاً طبیعی مانند سنگهای طبیعی و آهکی تولید کند. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. این محصول به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. که علاوه بر زیباسازی نمای ساختمان ،متراژ بالکن را به خانه شما اضافه می نماید. و محصولی با کیفیت و مدرن را در پروژه ها اجرا کند. با توجه به کاهش قابل توجه وزن به ازای هر متر مربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش ملاتی , فروش تجهیزات نمای خشک مقاومت ساختمان افزایش می یابد و و تاثیر بسیار زیادی بر ایمنی و پایداری نما در زمان زلزله و مهار فروریزی نما در لحظه ی زلزله خواهد داشت.

اجزای تشکیل دهنده ی حفاظ پنجره ساختمان فلزاتی مانند آهن و آلومینیوم می باشد ، که تمامی این فلزات ارتباط مستقیم به قیمت های روز بازار دارد ولی شرکت حفاظ نما توانسته با کنترل وضعیت بازار و اهمیت دادن به خواسته های مشتری از بالا بردن روزمره ی اجناس خودداری کرده و بسته به نوع بازار قیمت کنترل شده و به صرفه به مشتری ارائه دهد ولی تمام این خدمات دلیلی بر پایین آوردن کیفیت و کم کاری در خدمات نصب و اجرا نمی شود بلکه مهم ترین اصل حفاظ نما جلب رضایت مشتری میباشد. از ویژگی های منحصر به فرد شرکت نماتکس تامین و تولید قطعات نورپردازی مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با استعداد بنا و متریال سازه و همچنین اجرای پروژه های نورپردازی دقیقا مطابق با طرح شبیه سازی شده توسط کارشناسان فنی باتجربه و آموزش دیده می باشد. از جمله مهم ترین متریال و اجرای آن درنمای ساختمان می توان به اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، اجرای نمای ترمووود و… اگر بخوهایم در مورد مثال هایی از کارهایی که در شرکت طراحی نما صورت می گیرد صحبت کنیم باید بگوییم انواع طراحی نما مانند طراحی نما با سبک های مختلف طراحی نما برای ساختمان های مختلف به عنوان مثال ساختمان ها بلند و چند طبقه و یا ساختمان های ویلایی که هر کدام طراحی های مخصوص به خود را به همراه دارد در شرکت طراحی نما انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید