راهنمای چارلی شین برای اجرای نمای خشک

آن هم در بناهایی که عمدتا نقش نمادین و مهمی در ورود شهرها به عصر مدرنیته ایفا میکنند. دنیای امروز عصر مدرن معماری لوکس با طرح های بسیار خاص و شیک است. ۱۳-حجم سازیها و برجسته کاریها برای اشکال بزرگ و سنگهای سنگین بصورت اصولی و با محاسبه و بدون طرح میلگرد و رابیتس اجرا شود. • نیازمند محاسبه ی خاص و مهندسی ندارد و اجرای آن به راحتی انجام می شود. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP29 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. نما یکی از اجزای مهم و اصلی ساختمان است چرا که در معرض دید همگان بوده و اولین پدیدهای است که افراد را در مورد یک ساختمان به خود جذب میکند. از آجر نسوز سفید با ترکیب آجر نسوز مشکی نمایی ترکیبی و بسیار جذاب ایجاد می گردد . این نما را با نام نمای آجر سفالی نیز می شناسند که به دلیل زیبایی بسیار محبوبیت دارد. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد.

شایعترین خطا افراد با اجرای نمای خشک سنگ میکنند

انواع روش اجرای نما ، انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… اصولا با انجام یک عنصر شاخص در نما، تعادل ساختمان از شکل یکنواخت بیرون آمده و قسمت در نظر گرفته شده که در اجرای آن عنصر شاخص به کار برده شده است، در میدان توجه قرار میگیرد. کلید تفسیر اولیه یک ساختمان مدرن و شیک در نورپردازی نمای ساختمان شکل می گیرد. چگالی آجر نما نسوز بالا بوده و در نتیجه به دلیل متراکم بودن و فشردگی ذرات این نوع آجر می توان از آن در سازه های مختلف حتی به شکل پایه ای نیز بهره گرفت. انتخاب کردن سیستم نمای خشک مناسب هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد، به همین دلیل باید از متخصصینی که در این زمینه مطالعات زیادی دارند کمک گرفت. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. اجرای نما کامپوزیت به دو صورت زیر انجام میشود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان رادارند که در ادامه سعی داریم هرکدام از مزایا و معایب آن بررسی کنیم. تمامی انواع نماهای ساختمان در دنیای مدرن امروز، سعی در برگزیده شدن و بدست آوردن محبوبیت بیشتر در بین مردم دارند.

شرکت اجرای نمای خشک

نمای آجری مدرن به عنوان پرطرفدار ترین نماهای کاربردی به ویژه در ساختمان های مدرن امروزی است. نما به عنوان بخش مهمی از یک ساختمان محسوب می شود. استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث میشود تا این نما به عنوان یکی از نماهای خاص مورد توجه قرار گیرد . پانلهای بتنی پیش ساخته بطور کلی بیشتر در ساختمانهایی چون بیمارستان ها با ارتفاع متوسط تا بلند، آپارتمانها، هتلها، پارکینگها و ساختمانهای تجاری به کار میروند. 5 .کاهش اتلاف انرژی : در سیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. زیرا اساس ساختمان های باستانیان این مناطق از انواع آجر سفالی و سرامیکی می باشد. توری رابیتس را در این مرحله باید با مفتولهای گالوانیزه میبندند. یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه اجرای نما وجود دارد، در نظر گرفتن بافت محله و یا همان بافت شهر می باشد.

اجرای نمای خشک سرامیک

این گنبدها دارای ۳ پوسته هستند که ۲ پوسته داخلی آن معمولاً از نوع بیضی از نوع رک یا با مقطع منحنی میباشند. 6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. پس از اینکه عملیات تولید و مونتاژ ورقها به اتمام رسید آنها را با توجه به نوع روش اجرایی توسط پیچ و یا پرچ در محل نصب می کلیک کنید کنیم. در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم. آیا با مزایای استفاده از نمای آجر مدرن آشنایی دارید؟  Th​is data has be en gen᠎erated  wi th  https://behsaznama.com   Conten t Gene᠎rator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید