راهنمای چارلی شین برای جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

یکی از مواردی که در بحث نماسازی دارای اهمیت بالایی است، انتخاب روش مناسب و کارآمد به منظور پیاده سازی نما بر روی ساختمان می­باشد. سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. اگر بخواهیم به صورت کلی روش اجرا نمای خشک را بیان نمائید، باید بگوییم، در ابتدا صفحات L شکل بر روی دیوار و در امتداد یکدیگر نصب می ­شوند. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی های آجر نما انعطاف پذیری آن است. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک و قزاقی اشاره نمود. اگر به دنبال شیک ترین نماهای جدید الهام گرفته از نماهای قدیمی هستید، می توان به همین نمای آجری اشاره کرد.

متریال نمای خشک

This content was done wi th https://behsaznama.com C onte nt Generat or D᠎emover᠎si on!

در کنار مزایایی که نمای آجری دارد معایبی نیز دارد که مهمترین آن سیستم اتصال قدیمی به ساختمان است که همین موضوع هم موجب شده تا وزن در مقایسه با انواع نمای ساختمان بسیار زیادی را به ساختمان وارد کرده و در زمان حوادثی مانند زلزله خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با روشهای نصب و اجرای جدیدی که این روزها برای نمای آجری در نظر گرفته شده این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بازدهی ساختمانها بیشتر میشود. این ساختمان زیبا، به نام خانه گالری، یادآور صنعتگری و میراث نمادین مجموعه های معبد قدیمی در شهر است. این نما توانسته در دنیای مدرن امروز خود را به طور کامل نشان دهد. این آجر های مدرن از قیمت های نسبتا خوبی نیز برخوردارند. بعد از خشک شدن خشت آجر سفید را سابانده و به آن آهک تا رنگش سفید شود . متریال تراکوتا که امروزه شاهد انتخاب آن برای نمای ساختمان ها در ایران هستیم، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. در ادامه مقالات آینده کالاساخت به طور مفصل به معرفی نمای خشک سنگ و نمای خشک سرامیک برای شما همراهان عزیز می­ پردازیم.

سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از 2 سانتی متر توصیه می شود. ۲۰ سانتی متر می باشد. بنابراین این محصول به هیچ عنوان رنگ شده نمی باشد و تمام زیبایی و رنگ آن بخاطر ترکیب مواد طبیعی از خاک رس و پخت در حرارت بالا می باشد. یعنی تو فقط پوسته ظاهری طراحی نمی کنی! یه پک جامع آموزش نما در رویت داریم که دیگه طوفان به پا کرده و تو رو تبدیل به یک استاد حرفه ای در طراحی نما میکنه با کلی آموزش دیتایل. اگه دوست داری مدل کردن هر نمایی با هر مصالحی رو تو رویت یادبگیری برات یه سورپرایز دارم! در واقع روش های بسیار مختلفی برای پیاده سازی نما در صنعت ساخت و ساز موجود است که هر کدام به شیوه خاصی اجرا می­گردند و از ویژگی های متفاوتی برخوردار می­باشند. ᠎This ᠎po st has be en w ri᠎tt᠎en by  GS A  Cont᠎en​t ​Generator  DEMO​.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

آجر نما نسوز کد AR81 آذرخش محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. امروزه نمای آجری در صنعت ساختمان سازی قدمت زیادی داشته و در نماهای ساختمان از آن استفاده می کنند که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد. اجرای نمای آجری هم در نما و هم در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و جدای از زیبایی بخشی به ظاهر بنا، به دلیل استحکامی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل بعد از استفاده از این ماده سطوح آجری; بهراحتی قابل شستشو می شود. در این روش ، همه ی کارها توسط نیروی انسانی انجام می شود. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. در نمای رومی اغلب از قوسها و ستونهای تزئینی استفاده میشود که به لحاظ زیبایی یکی از زیباترین انواع نمای ساختمان به حساب میآید چرا که نمای با شکوه و با عظمتی را به ساختمان شما میدهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید