راهنمای گمشده مایاها برای نمای کامپوزیت

همچنین در رنگ آمیزی ورق از نوعی رزین استفاده شده که به هنگام تغییر فرم ترک نمیخورد. • مقاومت در برابر آلودگی و سهولت تمیز کردن : رنگ ورق کامپوزیت شامل یک نوع رزین است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در سطح کار شده و آلودگی را به خود جذب نمی کند. و تصمیم به بازسازی نمای ویلای خود می گیرد اگر شما هم صاحب ویلایی هستید. اگر شما میخواهید نمای شیک و بی نظیری برای ساختمان خود بزنید، لازم است با بررسی انواع نمای ساختمان، ریز و بم این کار را بشناسید. • ایمنی در برابر زلزله : نمای کامپوزیت به ساختمان متصل نمی شود و با توجه به سبکی انعطاف کار در جای خود حرکت کرده ، احتمال ریزش به بیشتر بخوانید حد اقل میرسد. معماران و سازندگان با توجه به عواملی مانند شرایط جغرافیایی، سلیقه افراد، بودجه و عوامل دیگر نوع نما را برای ساختمان مورد نظر انتخاب میکنند. • پایداری رنگ و مقاومت در برابر پوسته شدن : رنگ آمیزی پنلها با سیستم های پیشرفته و کیفیت بالا انجام می شود به همین دلیل در شرایط جوی نامساعد دوام بالایی دارد.

زیرسازی نمای کامپوزیت

• مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف، مقاوم در برابر آتش بدلیل چگالی بسیار پایین هسته معدنی که در مقابل شعله ور شدن مقاومت بسزایی دارد و در نتیجه ورق آلوبوند در زمره معدود ورق های کامپوزیت ضد حریق قراردارد . • مقاومت در برابر ضربه : استحکام ورق کامپوزیت بسیار بالاست و لایه پوششی آن حتی به هنگام خم شدن نیز نمی شکند و در مقابل طوفان و وزش باد مقاوم است. • تغییر شکل : باتوجه به نازک بودن پنلها ، این نما در باد و طوفان شدید مقاوم نبوده و تغییر شکل می دهد. استفاده از ورق کامپوزیت در کنار دیوارهای ساخته شده از بتن سبک، خاصیت عایق بودن صوت را افزایش میدهد. شما می توانید با ترکیب انواع طراحی های هنر معماری مدرن و ادغام رنگ ها در نمای ساختمان کامپوزیتی، طرح های جذاب و چشم نوازی ایجاد نمایید. نماهای ساختمان در انواع گوناگونی وجود دارند که افراد با توجه به نوع سازه و سلیقه خود، میتوانند نمای مناسبی انتخاب و استفاده نمایند. آب بندی نما به گونهای ایجاد میشود، که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج شوند.

4- در نهایت تیم طراحی نما با توجه به نقشه های مورد تایید کارفرما اقدام به تهیه نقشه های اجرايی نمای ساختمان جهت آغاز به کار عملیات نصب ورق نمای کامپوزیت می کنند . برای تهیه ورق های آماده بکارگیری در نمای ساختمان عملیات برش کاری از شیت خام ورق کامپوزیت، شیار زنی، خم کاری و مونتاژ انجام می پذیرد. • قابلیت اجرای متنوع : با استفاده از ابزار آلات مناسب میتوان این ورقها را بر اساس طرح خم کرد ، انحنا داد ، شیار ایجاد کرد و… ورق کامپوزیت پنلی است مرکب از دو لایه آلومینیوم و یک لایه مرکزی پلی اتیلن، این محصول به دلیل مزایایی مثل زیبایی ، تنوع رنگ، سبک بودن، ثبات رنگ، دوام بالا، قابلیت مونتاژ سریع و… نمای ساختمان با آجر: به دلیل تنوع در آجرها طراحی نمای آجری بسیار متنوع است و از گذشته تا کنون خواهان بسیاری داشته است. ورق کامپوزیت ماده ای مرکب است که از دو لایه آلومینیوم و هسته پلاستیکی در وسط از نوع پلی اتیلن تشکیل شده است و ضخامت کل آن 3 الی 4 میلیمتر می باشد.ابعاد این محصول بسیار متنوع بوده اما متداول ترین ان 3200 در 1250 میلیمتر است. • انعطاف بالای پنلها : قابلیت انعطاف ورق کامپوزیت امکان احرای طرحهای متنوع و جدید را ایجاد می کند. C᠎on tent w​as c reated by behsaznama C᠎on​tent G​en erator  DE MO᠎!

• قابلیت عوض کردن پنل : در بعضی از انواع نصب ، میتوان تنها یک پنل را در صورت آسیب دیدن تعویض کرد. در مکانهای بسیار آلوده در صورت کثیف شدن سطح به راحتی با مواد شوینده قابل شستشو می باشد. پوشش ضد حریق بر روی پنل های آن نصب شده است و جز مهمترین ویژگیهای پنل کامپوزیت است(ولی باز به راحتی در مواجه با اتش میسوزد) که بسیاری از افراد به دلیل علاقه زیادی که به کامپوزیت دارند از آن استفاده می کنند. از آنجا که طراحی ویلاها بسیار خاص هستند با استفاده از این متریال میتوانید نماهای پیچیده را به راحتی پیاده سازی کنید. 5- آغاز عمليات اجرايی غالبا با پیاده سازی و اجرای کمر بند های نگه دارنده زیر سازی نما آغاز شده و سپس توسط نصب پروفیل های آهنی و آلومینومی جهت مقاوم سازی نمای کامپوزیت ادامه می یابد. بدیهی است که به طور سنتی مواد مقاوم در برابر آتش همیشه گزینه خوبی هستند و این شامل آجر، سیمان، فولاد، آلومینیوم و الوارهای بازیافتی است. این نقشه ها شامل نقشه های اجرای زير سازی ورق نمای کامپوزیت ، فریم لس، کرتین وال، ساندويچ پنل دکوراتيو، لوور آلومينيومی، شيدر ، نمای چوب ترمو و … در متن پیش رو مزایا و معایب ورق کامپوزیت آلومینیوم را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید