راه درست برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با نمای مدرن

نقاشی نما به چه شکلی انجام میشود؟ با این حساب؛ خیالتان از بابت هزینه مناسب نقاشی نما راحت باشد. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. در نماهای سنگی از انواع سنگهای قیچی، مرمر و تراورتن میتوان استفاده کرد؛ استفاده از سنگهای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخزدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشیدو رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترکخوردگی ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است.

بهترین نمای مدرن برنامه‌های Android/iPhone

مرحله نماشویی ، ترمیم آسیبهای ساختمان و رنگ آمیزی سه مرحله مهم در نقاشی نما است. تیم اجرایی نانوسازه خدمات خود را در سراسر کشور انجام می دهد و تیم های اجرایی خود را برای اجرای نانو نما در سراسر ایران ارسال می کند . بالكنها نباید حالت موقت و ناپایداری كه در بیننده تصور بهراحتی جدا شدن از بدنه ساختمان القا شود را داشته باشند. نمای هر ساختمان در مجموعه ی شهری که در آن حضور دارد مؤثر است و این تاثیر را به بدنه ی خیابان ها یا میدان ها که در آن قرار گرفته است انتقال می دهد. نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان بوده و نمود خارجی هر بنا و سازنده ی بدنه شهری میباشد. این پوششها با ویژگیهای منحصربهفردی که دارند میتوانند، از نمای ساختمان محافظت کرده و در زیبایی آن نیز تأثیرگذار باشند. احتمالا هر فردی که نام آن برند را شنیده باشد، به یاد طراحی نمای خاص آن می افتد! نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود.

نمای خشک مدرن

برای مثال توجه داشته باشید که برای خرید محصولات نانو نما، اول از همه نیاز شما در رابطه با این محصول، بسیار از اهمیت بالایی برخورد دار است، یعنی در واقع، اول باید ببنید که برای چه سطحی از نمای ساختمان و به چه منظوری میخواهید پوشش نانو برای نمای ساختمان خود را خریداری کنید، برای مثال: اگر، برای آجر شوره زده ساختمان خود؛ بخواهید استفاده کنید، باید نانو ضد شوره آجر را تهیه کنید اما بعضی از افراد به اشتباه و بدون آگاهی در این زمینه، محلول نانو آجر نما را به جای نانو ضد شوره آجر تهیه میکنند. یک طراحی زیبا و اجرای با کیفیت در نمای ساختمان می تواند تأثیر زیادی در ذهن مخاطب بگذارد. طراحی نمای ساختمان در تمام ادوار تاریخی اهمیت بسیاری داشته و امروزه نیز با پیشرفت هنر معماری و تنوع مصالح ساختمانی نمای ساختمان ها تغییر کرده است. اجرای نمای سنگ به جهت امکان یخ زدگی سنگ ، نباید در هوای سرد انجام بگیرد . جهت آبگریز و غبارگریری سطح میتوان از نانو آبگریز پس از اعمال نانو نما استفاده نمود. با اینکه پوشش نانو سنگ نما به صورت یک پوشش فوق العاده نازک بر روی سطح اعمال می شود و در منافذ و مویینه های سطح سنگ نفوذ می کند، تنفس سنگ را نمی بندد و به صورت عالی از ساختار سنگ و دیگر سطوح ساختمانی محافظت می کند.

هم چنین با اجرای پوشش نانو روی بندکشی های کاشی و سرامیک، دیگر رطوبت از طریق بندکشیها به طبقات پایین نفوذ نمیکند و سطح کاشی یا سرامیک ساختمان، کاملا ضد آب میشود. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. ۱۰-در نما های بتنی ، سیمانی که در این نوع بتن ها مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر حملات مواد شیمیایی و نیز تغییر درجه حرارت و رطوبت دارای سرعت کسب مقاومت بالایی باشد.در تابستان باید از سیمان با گرمای هیدراته پایین و در زمستان بر عکس باید از سیمان هیدراتاسیون بالا استفاده کرد . سقف یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است.سقف کاذب رابیتس با سرعت بیشتریقابل اجرا است و به همین دلیل بهتر است که سقف در ابتدای کار تکمیل شود. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. جهت هر گونه اطلاعات بیشتر با نحوه اجرای نمای سنگ خشک ما تماس بگیرید. نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. Post has been g​en er at ed ​by behsaznama Content ᠎Gene ra tor  DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید