راه درست بودن در بالا 10 با نمای سنگ

طی سالیان اخیر شکوفایی عجیبی در صنعت ساختمان سازی رقم خورده، که دیگر شاهد ساختمان هایی بی روح و تکراری در شهر نیستیم، مهندسان برای تنوع در نما و جلوه بیشتر ساختمان ها ، از نمای خشک استفاده می کنند. تنوع طرح و مدل برای انواع مختلف ساختمانها. در بسیاری از نماهای مغازه ها و فروشگاه های تمامی شهرها مشاهده می شود که با اجرای نمای کامپوزیت طرح و نماهایی شیک و خاص را به وجود آورده اند. امروزه حفاظ پنجره دو جداره به صورت مستقیم وارد بازار شدهاند و اهمیت بسیار بالایی در زمینه طراحی و اجرا پیدا کردند و یکی از دلایلی که بسیار پرطرفدار می باشند به دلیل وجود ساختار محکم و این حفاظ را می توان در هر جایی نصب نمود و همچنین می توان وارد وبسایت حفاظ نما شوید و حفاظ مورد نظر را از طریق طرح ها و مدل های جدید از داخل این وب سایت انتخاب کنید . سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند.

مصالح نمای خشک

یکی دیگر از انواع حفاظ پنجره، نمونههای آهنی است که مقاومت بسیار بالایی دارد. چرا که جنس آنها شبیه به چوب است و در برابر پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. حفاظها میلههایی هستند که از جنس فلز و استیل ساخته میشود و به عنوان یک محافظ برای جلوگیری از شکستن شیشه توسط سارقین نصب میشود. به عنوان مثال در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارد حفاظ پنجره دو جداره شبه چوب و وینیل و استیل بسیار گزینه مناسبی است. همان طور که در زمینه ی این حفاظ ها خدمت شما عزیزان گفته شد نمی توان قیمت دقیق را اعلام نمود اما بدانید یکی از باصرفه ترین روش هایی که می توان ایجاد امنیت و ضد سرقت کردن پنجره ها سبب زیبایی ساختمان شد استفاده از حفاظ پنجره دوجداره با کیفیت می باشد که شرکت توانسته با بهترین ابزار آلات بهترین محصول را خدمت شما ارائه بدهد و همچنین به راحتی بر روی تمام مدل های پنجره قابل نصب می باشد و بسیار کاربردی است و در هر جایی کاربری خاص خود را دارد همچنین در هر ابعادی قابل ساخت و اجرا می باشد . به همین دلیل در مدت زمان طولانی رنگ و کیفیت خود را حفظ میکند و مقاومت بالایی دارد.

نما های خشک

تمام انواع این نردهها مقاومت بالایی دارند. این مدل یکی از بهترین انواع حفاظ پنجره دو جداره است و در برابر رطوبت و آتش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع حفاظ در طرحها و مدلهای بسیار متنوعی تولید میشوند. آنها نیز مانند مدلهای آکاردئونی باز و بسته میشوند و شیارهای ۴-۵ سانتی دارند. حفاظهای آکاردئونی جزو انواع متداول است که به راحتی باز و بسته میشود. هزینه های نگهداری و اداره ساختمان های بلندمرتبه مانند نقاشی و تعمیر نمای ساختمان به مراتب بیشتر از ساختمان های کم ارتفاع است. ارتفاع سازه و موقعیت جغرافیایی نما روی هزینه نصب و اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد که باید مجریان به خوبی آن را در نظر داشته باشند. به هرحال راه حل بهینه سیستم نصب، به مجموعه ای از شرایط از قبیل نوع مواد بکار رفته شده در سازه نگهدارنده، ضخامت و ابعاد تکه های پوشش نما، ارتفاع و موقعیت ساختمان، و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد.

شرکت طراح و مجری نما

᠎This a​rt​ic le w as g ener᠎ated wi th the help of G​SA Content Gen er​ator D emoversi​on .

این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. اما وینیل برای مناطقی که گرد و غبار فراوانی دارد، مناسب نیست زیرا گرد و غبار را به خود جذب میکند و شما مرتبا باید آن را نظافت کنید. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده از آن را آسان می کند. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روشهای شرکت طراح و مجری نما تهاجمی ترجیح میدهند. در ادامه انواع مختلف آنها را نام بردهایم و مقایسه کردهایم. این محصول با نام حفاظ برمودایی نیز شناخته میشود. باهاماس با نام گلنرده نیز شناخته میشود و میتواند جلوه زیبایی برای نمای ساختمان ایجاد کند. این روش بسیار سریع تر و ایمن تر از روش ملاتی است بخصوص در ساختمان های مرتفع. همچنین امکان استفاده بسیار آسان از انواع عایق های ساختمانی در این فضانیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید