راه های بسیار آسان برای مدیریت اجرای نمای خشک سنگ اضافی

۳- سیمان می تواند نقص های دیوار زیرین را بپوشاند و آن را صاف و یکدست نماید. سنگ های نما در پایان یک سازه بزرگ را شکل می دهد که در اثر ریزش می تواند اتفاقات وحشتناک را رغم بزند پس کمی در کار خودتان ترمز داشته باشید. لذا رزق ارتفاع پایین بیشترین زیبایی را دره نمای ساختمان سنگهای همرنگ و بدون نشانه و یک قواره به طرف هستي میآورند. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. ۱- پس از متصل کردن عایق حرارتی با کمک چسب و یا اتصالات به دیوار زیرین و اجرای چهارچوب روی آن، آجرها با کمی فاصله به چهارچوب متصل می شوند که این فاصله باعث به وجود آمدن یک عایق حرارتی برای ساختمان خواهد شد. ۱- زمان اجرای این روش نسبت به روشهای دیگر بیشتر است. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

۱- این روش در مقایسه با روش های دیگر زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. ۱- موجب ایجاد اتصالی پایدار و محکم بین نمای آجری و بدنه ساختمان می شود. آجر معماری یا FBA : از آجر معماری در بنایی هنگامی استفاده می شود که ایجاد اثری خلاقانه و وجود غیر یکنواختی در بافت سطح آجر و ابعاد آن مدنظر باشد. آجر نما خشک جلوه ای زیبا و مدرن به ساختمان ها می بخشد و در این سیستم برای متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل میشوند و گیره ها داخل شافت های عمودی به سازه کشی نما متصل می گردند. به عبارت بهتر نورهای تند و نامناسب منظره ای نا زیبا از نمای ساختمان را در شب ایجاد می کند. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد. به عنوان اولین گام در رعایت نکات اجرایی آجر در نما، باید دست به انتخاب آجری مناسب برای نما بزنید. چنانچه برای اجرا و پیاده سازی آجر نمای ساختمان به طراح حرفه ای مراجعه کرده باشید، بیش از نیمی از مسیر را برای داشتن یک نمای شیک و چشم نواز طی کرده اید.

انواع نمای خشک

آجر انتخابی یا FBX : آجر انتخابی برای اجرای کارهای عمومی بنایی که نیازمند دقت بالا و ظرافت بیشتری هستند ، مورد استفاده قرار میگیرد. انواع رنگ ها و طرح های مختلف برای انتخاب آجرنما وجود دارد. انواع روشهای اجرای پنجره کدامند؟ در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. رده MW : این رده آجر مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد و دارای مقاومت متوسطی نسبت به تخریب می ادامه مطلب باشد. آجر استاندارد یا FBS : این آجر برای استفاده های عمومی در بنایی کاربرد دارد. A᠎rticle h as  been g ener​ated ᠎wi​th https://behsaznama.com Content Gen er​ator DE MO.

بند کشی از نفوذ رطوبت به نمای آجری، پوسیدگی آجرها و شوره زدن آن ها جلوگیری می کند بنابراین باید با ملات استاندارد این کار را انجام داد و دقت داشت که هیچ فضای خالی در بندکشی بین آجرها باقی نماند. از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. کرتین وال (Curtain wall) در اصطلاح جاافتاده در بین مردم به پوشش خارجی ساختمان گفته می شود که جزء سازه ساختمان به حساب نمی آید. در عصر حاضر، نمای کرتین وال شیشه ای اهمیت بالایی پیدا کرده است. از جمله مراحل پایانی اجرای نمای آجری ساختمان، بندکشی آجر نما است که باید با مهارت انجام شود. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. یک استاد کار عالی می داند که نحوه ی صحیح چیدن آجرها و نکات اجرایی آجر نما چیست و با پیاده سازی این نکات در نمای ساختمان، جلوه ی سازه را چند برابر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید