راه های بسیار آسان برای مدیریت جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک اضافی

این نما سرشار از ابهت و شکوه است و امروزه برای بسیاری از ساختمان ها به کار برده می شود. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. به طور عمده تزئینات آجرکاری به صورت چیدمان در یک سطح به صورت خفته و راسته یا به صورت پس و پیش قرار دادن است. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. در دستگاه واترجت از آب گرم و سرد استفاده میگردد که بستگی به نوع آلودگی و سطح دارد. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

حال اگر بخواهییم درباره نحوه کارکرد و کاربرد سیلیس اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که سیلیس نوعی ماسه بادی می باشد که با استفاده از دستگاه نماشویی سطوح مورد نظر از جمله سطوح آجری سنگی و سایر سطوح های مختلف را شستشو می دهند. پوسته بتنی داخل نمای آجری ساختمان ویلایی به قصد نمط ای طراحی شده که عايدي عین جوابگویی به سوي کانسپت های معماری، کاملا اندر بندگي عناصر ساختار و ایستایی بنا ادا کند.</p><p>دوري از اینکه مواد پالیش کاملا خشک شد فرچه سلس را پيش روی بي نظمي می کشیم. تمامی شیشه هایی که در ساختمان به کار میروند باید از ترکیب موادی ساخته شوند که ثبات ویژگیهای شیشه در طول زمان را تضمین نمایند. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود.

هزینه شستشوی نمای ساختمان متری بوده و نسبت به جنس نمای ساختمان شما و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان محاسبه می شود. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. نمای مدرن اسپایدر به نوعی از نماهای شیشهای خود ایستا (نمای پردهای curtain wall) گفته میشود. جهت دریافت مشاوره از آرین ایراتا و همچنین پرسش سوالات متداول با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود. روش های ذکر شده همان طور که اشاره شده به ترتیب اولویت معرفی شده اند که در ادامه به برسی مزایا و معایت و همچنین به برسی قیمت اجرای نظافت نمای ساختمان با هر کدام از ابزار ها و روش ها خواهیم پرداخت… شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه شستشوی نمای ساختمان با شرکت آرین ایراتا تماس حاصل فرمایید.تیم تخصصیآرین ایراتا آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. طبق معمول قیمت شستشوی نما متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می شود. یعنی به نوعی توجه شود که با توجه به جنس نما اعم از نماهای شیشه،سیمان،سیلسیوم چه روشی برای شستشو انجام گردد تا باعث لایه بردای سطوح شده و زیبایی آن را دوچندان کند و بهترین بازدهی و کیفیت را در شستشوی نما با طناب دهد. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. This c onte᠎nt has be en written with the ᠎he᠎lp of https://behsaznama.com Con᠎te nt᠎ G en erat or D emover sion!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید