زمزمه کرتین وال اسرار

نانو سنگ نما باریکترین سنگ جهان ، با وجود ضخامت تخته سنگ بسیار نازک ۵۰-۱۰۰ میکرون ، ساختار سطح هنوز دست نخورده است. این سنگ،به سبب فرآوری تامبل،دارای ویژگی شبه باستانی است.سنگ با فرآوری تامبل حس قدیمی و باستانی بودن مکان را فراهم میکند.استحکام و مقاومت بالا از ویژگی های بارز سنگ لاشتر است. این سنگ، از رنگ سفیدی برخوردار است که برای نماهایی که قصد استفاده از رنگ های حنثی را دارند، مناسب است. سنگ لاشتر، بسته به معدن آن، با تم رنگی طوسی روشن تا طوسی تیره( مایل به مشکی) وجود دارد.احتمالا شما هم این سنگ را با نام لاتینPietra Gray Marble شنیده اید.رگه های سفید موجود بر این سنگ، علاوه بر جذابیتی که برای سنگ ایجاد کرده ،باعث ایجاد سورت های مختلفی از آن نیز شده است.رنگ پس زمینه یا تم غالب در سنگ لاشتر ، میزان رگه های سفید و گاها زرد رنگ نیز در این سورت بندی دخیل می باشند. آجر ، سنگ ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ، چوب ترمو و یا ترکیبی از این موارد که بسته به سلیقه و صلاح دید پیمانکار با توجه به شرایط آن ساختمان مثل شرایط جوی و …

شرکت طراح و مجری نما

اصلی ترین وجه تمایز بین نمای سنگ و کامپوزیت وزن آنها می باشد . نما های نما با توجه به جنس و عملیاتی که بر روی آنها انجام میشود و قیمت های متفاوتی دارند سنگ های گرانیت و گرانترین سنگ های در نمای ساختمان هستند. یکی از انواع فرآوری هایی که بر روی سنگ لاشتر انجام میشود،فرآوری صیقلی است.این فرآوری با براق شدن سطح سنگ و انعکاس نور،زیبایی چشم نوازی به وجود می آورد.توجه داشته باشید که استفاده از این فرآوری برای پله ،کف ومحوطه سازی به جهت لغزندگی و سُر بودن ،توصیه نمیشود. انتخاب و انجام می شود. اگر به دنبال خرید سنگ نمای ساختمان هستید برای انتخاب عالی و مطمئن باید این نکات را مهم بشمارید. یکی از سنگ هایی که بخصوص در لب ایوان خانه های قدیمی بیشتر به چشم میخورد،سنگ لاشتر تیشه ای است.این سنگ به سبب تیشه خوردن دارای سطح زبر شده که موجب جلوگیری از لغزش و سُر خوردن میشود.مقاومت در برابر ضربه،استحکام بالا و قابل استفاده بودن درهرشرایط آب و هوایی از ویژگی های این سنگ است. اسکوپ Z نیز یکی از پرکاربردترین روش ها است که قطعه ای فلزی مانند حرف Z است که باید در پشت سنگ نما نصب شود. ᠎This has be᠎en gen er at᠎ed by G᠎SA C​on te᠎nt  Generat​or DE MO᠎.

برای نصب سنگ آنتیک نمای بیرون ساختمان در نوع سنگ مرمریت باید نوع، شکل سابخوردگی و ضخامت آن را بررسی کرده و در نهایت مناسبترین شکل مرمریت را انتخاب کنید. پیش از شروع نصب سنگ آنتیک نمای بیرون باید سطح کار را از گردوخاک و آلودگی تمیز کنید. در واقع، در اولین نگاه آنها فقط نمای بیرونی ساختمان را دیده؛ و راجع به فضای داخلی و طراحی آن نظر میدهند. 2. رعایت اصول طراحی نمای رومی:همانطور که در مقاله نمای ساختمان نیز بیان شد هنگام تصمیم گیری راجع به سبک نمای ساختمان و مصالح به کار رفته در آن، توجه به سبک و نوع ساختمان های هم جوار از منظر شهرسازی و زیبایی فضای شهر از اهمیت بالایی برخودار است. هنگام خرید سنگ نمای ساختمان باید به هزینهای که برای آن در نظر گرفتهاید، توجه کنید. مثلا برای ساختمان مسکونی و ساختمان بیمارستان یک طرح سنگ استفاده نمی شود و با توجه به محیط می توان سنگ مناسب را به کار گرفته و بنایی زیبا خلق کرد. حال اگر فردی از مشتریان ریزبین باشد به جنس و متریال نمای ساختمان نیز توجه می کند. در واقع سنگ به کار رفته در نمای ساختمان به آن شخصیت منحصر به فردی میبخشد.

سنگ های با فرآوری بوش همر،هم به صورت بوش همر ساده و هم به صورت بوش همرچرمی در بازار هستند. به جرات میتوان گفت که سنگ لاشتر بوش همرچرمی از جمله مناسب ترین سنگ های ساختمانی برای کف و محوطه سازی،اطراف استخر،راه پله و… تفاوت اصلی فرآوری بوش همر وسندبلاست در عمق حفره و سوراخ های ایجاد شده در سطح سنگ است.سنگ سندبلاست ،به طور منظم حفره های سطحی دارد درصورتی که عمق حفره های ایجاد شده در فرآوری بوش همر بیشتر است و نامنظم تر است. برای جلوگیری از این اتفاق ابتدا با استفاده از مته ، یک سری سوراخ روی سنگ اصلی ایجاد می شود تا خط اصلی شرکت اجرای نمای سرامیک خشک برش تعیین شود. انواع سنگهای مصنوعی و طبیعی برای تریین این ستون ها استفاده میشود.این تزیینات ستون با استفاده از سنگهای صخره ای و صیقل نخورده، سنگهای مرمر، گرانیت، تراورتن صیقل خورده مرسوم میباشد. داشتن زیبایی ظاهری و قابل برش بودن و صیقل دادن بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. بهترین سنگ نمای ساختمان نوعی از آن است که بهراحتی صیقل و برش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید