زندگی، مرگ و نمای سنگ

چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. برخلاف روش های سنتی، در این سیستم برای اجرای نما خبری از ملات نیست. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . که دارای سبک معماری خاص خودشان هستند پرهیز شود. معماری مدرن در قرن بیستم رواج پیدا کرد و با طرحهای قدیمی که از پیچیدگیهای زیادی برخوردار بودند به مخالفت برخاست. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. هنگام حمل و نگهداری برخورد هرگونه وسیله به ورقهای کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری کرد. ᠎This artic le has  been wri tten by behsaznama C᠎on tent Generator ᠎DE MO .

نصاب نمای خشک

، نفوذ ناپذیری در مقابل آب، غیرقابل اشتعال بودن، عدم تغییر فیزیکی و زیبایی ظاهری در طی زمان، قابلیت تغییر اجزاء، نگهداری آسان و… مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته و حتی می توان برای جلوگیری از صرف هرینه های بسیار و صرفه جویی در انرژی سرامیک خشک را جایگزین نمای سنگی کرد. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. در طراحی سایت طراح باید بتواند با ذهن خلاقی که دارد به گونهای واضح تمام خدمات و فعالیت های مورد نظر در سایت را به مخاطب معرفی کند؛ چرا که هدف از انجام ترکیب رنگ، به کارگیری انواع قابلیت های چند رسانهای و هم چنین استفاده از گرافیک درست در طراحی سایت به همین دلیل انجام میشود؛ چرا که اطلاعات سایت باید به واسطهی فضای کلی آن به کاربر و مخاطب نشان داده شود. به دلیل وضعیت مالی ضعیف سازندگان و اینکه ساکنان و مالکان بهدنبال فروش ساختمان نیستند، بدون انجام عملیات پایانی نظیر نماسازی مورد استفاده قرار می گیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان رها میشود. انتخاب رنگ سفید به این دلیل بوده که نور خوشید کمتری را جذب می کند.

در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. و بعلت سبک بودن، قیمت مناسب و سرعت اجرا طرفداران خود را دارد. اما در مقابل، افزایش ایمنی و افزایش سرعت کار را در پی دارد. بنابراین، سنگ نماهای روشن و سفیدرنگ نسبت به سنگهای تیرهرنگ متقاضی بیشتری دارند؛ و این عامل باعث افزایش قیمت سنگهای روشن و سفید شده است. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید.

بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. این یعنی شما نورپردازی را به این جهت انجام می دهید که بر خصوصیات بصری نما تاکید کنید و نه این که خود نورپردازی را به رخ کشیده و نما را نادیده بگیرید. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده نمای خشک سنگ است. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته شده اند و می توانید هر کدام را براساس نیاز و سلیقه شخصی خود خریداری کنید. این نوع از رنگ نما با مواد افزودنی فیبرهای پلیمر (polymer fibers) در رنگ های اکریلیک، سیلیکون – اکریلیک، و همچنین پلی سیلیکات ها می توانند خراش ها و ترک های با عرض ۰٫۵ میلی متر را به راحتی پر کنند. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید