سرامیک پرسلانی نظرات و نکات

بدین دلیل که هر چه وزن نما بیشتر شود، باید شاسی کشی و زیرسازی بسته به نوع متریال نما، مقاومتر اجرا شود. بعضی مواقع هنگام طراحی نما، میتوان از اجزای ساختمان و عناصر سازهای آن نیز کمک گرفت. اما مهم است که فارغ از طراحی بصری زیبای این نما، نکات اجرایی آن را به دقت انجام دهید تا نما در زمان بهرهبرداری ساختمان بتواند تا سالها استوار باقی بماند. طراحی خاص ستون ها و سر ستون ها در این نما باعث بوجود آوردن فضایی همچون کاخ پادشاهان در نمای ساختمان میشود. در این سیستم با استفاده از زیرسازی آلومینیومی حجم زیر سازی آهنی تا حد زیادی کاهش یافته و امکان نصب کلیپس ها بر روی پروفیل های رانر عمودی آلومینیومی بصورت چرخشی فراهم می گردد و ضمن ایجاد سرعت نصب بالا باعث افزایش کیفیت و دقت در اجرا نیز می گردد. سرستون ها در اجرای نمای سنگی رومی جز هزینه بر ترین عناصر نما خواهند بود. C᠎on​tent has be᠎en created ᠎wi th t​he  help  of behsaznama Con​tent Generator ​DEMO​.

راز گمشده نمای سنگ

همچنین اگه سنگ ها نصب شده باشن و بعد از اون نیاز به محکم کردن و مهار اون ها پیدا بشه، میتونیم از روش پیچ و رول پلاک کردن برای این کار استفاده کنیم. از نشانه های نمای سنگی رومی جزئیات و پر کار بودن المان های آن است که با نورپردازی مناسب باعث چشم گیر شدن نما می شود. چرا که ظرافت های سنگ نمای داخلی بیشتر است و می توان برای هر قسمت از نمای داخلی، سنگ مناسب خودش را انتخاب کرد و یک مجموعه شیک خلق کرد؛ یک موضوع مهم در خرید سنگ نما این است که توجه داشته باشید، هر سنگی برای مکان خاص خود مناسب است و سنگ های نمای خارجی، نمای داخلی، کف پله، پاگرد، کف فرش فضاهای داخلی مسکونی، کف فرش فضاهای داخلی تجاری و اداری، کف فرش بام و پیاده رو و سرویس بهداشتی، در پوش دیوارهای محوطه و سنگ روی کابینت متفاوت است. این که کدام یک از انواع نمای ساختمان برای کدام منطقه مناسبتر است، مسئله ای است که پس از بررسیهای لازم و موقعیت ساخت پروژه گزارش خواهد شد. اگر قصد دارید بهترین سنگ نما را برای خرید، انتخاب کنید ما در این مقاله از هلدینگ ساختمانی سپنتا شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید بهترین سنگ نما ها را برای نمای بنای ساختمان خود انتخاب کنید و تنها به توصیه های دیگران اکتفا نکنید، درضمن با مطالعه این مقاله با مزایا و معایب انواع سنگ نمای ساختمان و کاربرد آنها و راهنمای خرید سنگ نما آشنا خواهید شد. Po st has  been g​ener at ed wi​th the ᠎help  of G SA᠎ Con tent  Generator Demover​si​on !

ی بیرونی، شکی نیست!

اما در بین انواع نماها، طرح نمای سنگی در برخی ساختمان ها زیبا و شکیل و در برخی دیگر نازیبا جلوه می کند. تراورتن نوعی سنگ رسوبی است که اغلب در ایتالیا یافت میشود اما رسوبهای تراورتن در ترکیه، مکزیک، پرو، کرواسی، ایران و حتی چین نیز دیدهشده است. در میان انواع سنگ نما ساختمان تراورتن بیشتر شناخته شده است .این سنگ نما برای نمای بیرونی و داخلی بکار می رود و در دو طرح موج دار و ساده تولید می شود. سنگ های مصنوعی اغلب ترکیبی از متریال های مصنوعی هستند اما کاشی و سرامیک با طرح سنگ متفاوت از آن، این متریال در دسته کاشی و سرامیک به خصوص نوع سرامیک پرسلانی طبقه بندی می شود و از مواد معدنی تولید می شود. بهطور معمول از این سنگ برای روی کابینت یا جزیره آشپزخانه استفاده میشود؛ اما امروزه کاربردهای بیشتر آن هم کشف شده است. در اینکه عده ای در انتخاب سنگ نمای داخلی بیشتر حساسیت به خرج می دهند تا سنگ نمای بیرونی، شکی نیست! محدودیت ها، موانع و همچنین خطرات مربوط به اجرا از طریق ملات موجب شده تا مهندسین از تکنیک خشک برای اجرای نماهای سنگی استفاده کنند. یک راه تشخیص سنگ خوب از نامرغوب این است که توسط یک وسیله فلزی، چند ضربه به سنگ بزنید، یک سنگ با کیفیت باید صدای شیشه بدهد در این صورت شما یک سنگ کاملا سالم و بدون ترک خوردگی دارید، طراحان نمای ساختمان، با توجه به اصول طراحی نمای ساختمان و در نظر گرفتن مقاومت، سنگهای تراورتن، سند استون، گرانیت را معمولا برای نمای بیرونی ساختمان پیشنهاد می دهند که البته هر کدام از سنگ نما ها، زیبایی و قابلیت ها منحصر به فرد خود را دارد. This art​icle h᠎as ​been done with t he he lp of G SA C​onte nt Gen erator᠎ D em​ov ersi​on​!

می توان گفت بهترین نوع آجر نما در طی این سال ها، آجر نما نسوز بوده است. اجرای نمای رومی را به بهترین متخصصان کارگشا بسپارید. شاسی کشی وظیفه تحمل وزن نما را دارد به صورتی که آن را به ساختمان انتقال میدهد. بهترین سنگ نمای ساختمان نوعی از آن است که بهراحتی صیقل و برش داده شود. امروزه اکثریت از سنگ نما برای زیباتر جلوه دادن نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می کنند، استفاده از بهترین سنگ نما در ساختمان می تواند علاوه بر پوشش مناسب ساختمان، آن را در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می کند و باعث جذابیت و زیبایی چشم نواز ساختمان نیزمی شود؛ در طراحی نمای ساختمان، ممکن است از مصالح مختلفی استفاده شود، از جمله انواع سنگ، چوب، آجر، کاشی و انواع پنل ها که هر کدام می تواند به نحوی یک نمای شیک برای ساختمان ایجاد کند و هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. در شاسی کشی باید از پوشش ضدزنگ یا آلیاژهای مقاوم استفاده شود نبشیها در شرایط آب و هوایی مختلف در امان باشند. سپس گیرههای مخصوص و پین مانند را به پشت سنگ اصلی متصل کرده و آن را بصورت کشویی وارد شاسی میکنند.

7 راه برای تسلط بر نحوه اجرای نمای سرامیک خشک بدون عرق کردن

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید