سرامیک پرسلانی که برنده مشتریان است

لازم به ذکر است نمای فایبر سمنت علاوه بر زیبایی، بهره وری انرژی را به همراه دارد؛ نمای سمنت برد عملکرد حرارتی خوبی دارد و مستقیما مصرف انرژی را تحت تاثیر قرار داده به طوری که با توجه به فاصله ای که بین ساختمان و نما قرار میگیرد جلوگیری از نفوذ گرما و سرما و صوت صورت میگیرد. با توجه به نقشه های اجرایی، اولین اقدامی که باید صورت پذیر، پیاده سازی تراز و میزان پیش آمدگی های زیرسازی بوسیله ریسمان کشی می باشد. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. This w​as created wi​th the  help  of behsaznama Content G en erat or ᠎DEMO᠎.

در نیمی از زمان، نتایج خود را در نمای خشک سه برابر کنید

نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. آجر نسوز که برای نما مورد استفاده قرار میگیرد، از خاک چینی و خاک نسوز که ساختار مولکولی بسیار منسجم و متراکم دارد، تولید میشود و آن را در دمای بالا 1200 تا 1500 درجه سانتی گراد شکل میدهند. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد.

6 سوال درباره نمای خشک پاسخ داده شده است.

نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آن از ملات استفاده نمی شود .یکی از مزیت های نمای خشک فایبر سمنت این است که به راحتی در فصل سرما قابل اجرا میباشد. بنابراین نما آن بخش از ساختمان است که از فضاهای عمومی (خیابان، میدان) دیده میشوند . فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد . چسب پلی اورتان در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، حرارت و رطوبت دارای مقاومت بالایی است؛ به سادگی نرم یا روان نمی شود و خاصیت رنگ پذیری قابل قبولی دارد. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد. در نهایت تایل سرامیک پرسلانی از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود. سرامیک پرسلان به دلیل ضدآب بودن فاقد چسبندگی مستحکم به مصالح سیمانی است در نتیجه تغییرات جوی باعث انقباض و انبساط و جدا شدگی آن از بدنه ساختمان می گردد.

می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید روش اجرای نمای خشک آن افزود. در اجرای نمای خشک در ابتدای امر نیاز به محاسبات و طراحی های مهندسی شده هست و غیر از طراح و ناظر پروژه، پرسنل اجرایی پروژه می توانند کارگران ساده باشند. عایقکاری حرارتی و صوتی در این روش امکانپذیر است؛ روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست! نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! سطوحی از بنا که با فضای باز فصل مشترک دارند، نما محسوب میشوند. بخشی از مطالب برای نمونه در اختیار شما گذاشته شده است. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟

دیدگاهتان را بنویسید