سریع-ردیابی نمای خشک شما

از این رو اجرای نما در یزد را می توانید به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از محصول نهایی راحت باشد. شما به راحتی می توانید با تلفیق تراکوتا و نمای کرتین وال، بنای خود را به یک ساختمان با نمای ترکیبی منحصربه فرد تبدیل کنید. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره طرح نمای خشک های آلومینیومی و… سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. Con tent has been created wi᠎th G​SA C᠎onte nt Gen er ator D emoversion .

نمای خشک در ساختمان

در واقع سوراخ های بدنه این نوع نمای سرامیک نقش عایق را بازی می کنند. این قطعات را می توان از مراکز فروش اتصالات نمای خشک خریداری نمود. به دلیل داشتن سوراخ های موجود در بدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی هوا می گیرد که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می شود. نمای ساختمان در قالب یک پوسته که با هدف محافظت از فضاهای داخلی و زیبایی بنا تعریف می شود که با توجه به اقلیم منطقه ای، سهولت دسترسی به مصالح بومی، سلیقه طراح و توجه به بودجه اختصاص یا فته به پروژه با مصالح مختلف طراحی و اجرا می شود. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. زیرسازی نمای سرامیک خشک از پروفیل های رانر مخصوص از جنس آلومینیومی سبک سازی شده بوده و با توجه به وزن و ابعاد سرامیک با مقاومتهای مختلف در مقابل فشار باد قابل تعریف می باشد.

پنج پیش‌بینی در اجرای نما در 2023

شایانِ ذکر است که صنایعِ شیشه دربیران با بهره گیری از تجربه ای ۳۰ ساله و امکاناتِ مدرن قادر است تمامیِ شیشه هایِ خام را با هر رنگ و جنس و قطر و ابعاد و متراژی، بدونِ آن که تغییری ظاهری در آن ها بوجود آید، به شیشه های سکوریت بدل کند. این که شما کدام ماده را برای طراحی نمای ساختمان خود انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید یک معمار در طراحی نما به چه نکاتی اهمیت داده و به کدام اصول پایبند است. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می کند. زیرا یکی از خاصیت های مواد نانو این است که با کاهش جاذبه میان قطرات آب و سطح، مانع از پخش شدن آب بر روی سطح می شوند. پرسلانها دوام و مقاومت بالایی دارند که در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی باعث می شود پس از گذشت چندین سال پوششی جذاب و زیبا داشته باشند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

یکی از مسائلی که می بایست در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشکبدانیم این است که نمای سرامیک پرسلانی دارای کلاس 0 در آتش بندی می باشند. آجر می تواند یک متریال فوق العاده زیبا باشد که در عین داشتن حس گرم و دعوت کننده، در تناسب با معماری مدرن قرار بگیرد. اگر درجزئیات اجرای نمای سرامیک خشک دقت کنیم می بینیم که به وسیلۀ ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما، دفع می شود. در میان معماران، نما اصطلاحی است برای توصیف نمای جلوی ساختمان و بخشی از اصل پوشش ساختمان است. نمای های آجرعلاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کنند. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک می باشد به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید