سریع-ردیابی نما خشک شما

در این مرحله نوبت به اجرای شاسی اصلی نما می رسد که با توجه به طرح نمای موجود انجام می شود . زیرسازی مهمترین نحوه اجرای نمای سنگ خشک مرحله اجرایی است. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . مجموعه ی مهندسی نماهای خشک شابلون با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی های دنیای معماری و ساختمان و تامین نیاز جامعه از سال 1397 کارخانه ی تولید قطعات و اتصالات نمای خشک را تاسیس نمود و هم اکنون در تولید تجهیزات انواع نما نیز پیشتاز است. تولید انواع سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمریت در کارخانه سنگبری کالاساخت و وارد کردن آن به یک سایت جامع و کامل با داشتن اطلاعات دقیق و مشخصات فنی درست و صحیح می تواند هر مشتری را در انتخاب درست و آگاهانه راهنمایی کند. ایجاد ضایعات ساختمانی را کم می کند. اگر شکاف ها به درستی در سنگ ایجاد نشوند ، می توانند منجر به ناکارآمدی و ایجاد ترک و شکستن سنگ شوند ، بنابراین حفاری نیاز به نیروی کار ماهر دارد. Con᠎tent h as been creat​ed by behsaznama C on​te nt᠎ G en erator Dem ov er᠎sion !

قیمت نمای خشک

از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن ها باشد و به طوری که عکس های ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد.سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. بعد از آن بر روی صفحات به شکل L پروفیل های عمودی را به وسیله پرچ نصب می نماییم. به این نحو که افقی و یا عمودی بودن تقسیم بندی های نما نباید به صورت غیر معمول با همسایگان مجاور متفاوت باشد.

و صفحه عایق) است که به خروج سریع آب کمک می کند.

در نتیجه، باید در طول فرایند نصب به گونه ای ترکیب شود تا همه تکه های تیره و یا روشن با اندازه های مختلف در یک قسمت جمع نشده و ترکیب زیبایی را به نمایش بگذارند.در نتیجه قطعات را خشک کرده و کنار هم بچینید. نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. و همچنین استفاده از رنگ های نامتعارف و تند در نمای ساختمان توصیه نمی شود. امروزه یکی از رایج ترین و محبوب ترین مصالح مورد استفاده در نماسازی سیمان ها می باشند. نکته جالبی که در معماری خانه های قدیم اصفهان وجود دارد این است که معماری درونگرایی داشتند، زیرا آن ها دوست نداشتند که تفاوت میان زندگی اشراف و مردم عادی از در بیرون از خانه ها به چشم بیاید. نما در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می کند. این سیستم مجهز به یک فضای خالی تهویه در پشت نما (بین نما و صفحه عایق) است که به خروج سریع آب کمک می کند. شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران مجری مقاوم سازی نما ساختمان به ویژه نمای سنگی با استفاده از چندین روش آزموده و مورد تایید سازمان نظام مهندسی تهران اقدام به مهار سنگ نما و مقاوم کردن سنگ های شل شده نمای ساختمان می کند.

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. شما نمی توانید تراورتن مرطوب را نصب کنید. ۴- اطمینان حاصل کنید که هم سنگ تراورتن و هم بستر آن کاملا خشک باشد. هر دو سنگ و بستر هنگام نصب باید خشک باشد. سپس عایق حرارتی را نصب می نماییم. عملیات نصب سنگ به دو روش خشک و تر انجام می گردد. از ابتدای پیدایش نماهای ساختمانی سنگین، مسائل مربوط سازه و ظاهر ( نما ) ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند. اگر از اندازه های مختلفی دارید آنها را کنار هم بگذارید و مرتب ترکیب چیدن آنها را تغییر دهید تا به شکل مورد علاقه خود دست یابید. چرا که در زمان اجرای اسکلت ساختمان می توان با توجه به طرح نما پلیتهایی را برای اتصال شاسی نما در تیر و ستون بتنی قرار داده و بعداً شاسی را به آنها متصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید