سریع-ردیابی کرتین وال شما

در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. دستمزد نصب بدون وسایل مورد نیاز در سیستم خشک از 95 هزار تومان تا 110 هزار تومان است که با وسایل نصب یعنی آهنکشی و «کلیپس» هر متر مربع بالاتر از 260هزار تومان می شود. نیاز به مسکن و ساخت و ساز همواره موضوعی بوده است که رشد روز افزون داشته است . حجر تراشی یک سیستم سازوبرگ دیوار سنتی است که از مواد مختلفی نظير آجر ، کاشی یا وزنه ضرر استفراغ می کند . متوسط قیمت اجرای نمای بیرونی ساختمان باسرامیک با چسب خمیری کاشی درجه یک و مواد بندکشی و سرامیک نرمال درجه یک و نصب کار تمیز هر متر مربع بالای 30 هزار تومان تمام میشود. هزینه حمل مصالح به طبقات حدود 100هزار تومان و هزینه دستمزد برای هر متر مربع (بدون مواد نصب) با توجه به مدل و متراژ کار از 8هزار تومان تا 11هزار تومان میباشد.

3 اثبات شده نمای خشک روش‌ها

برای هر دو متر مربع حدود یک گالن دوازده کیلویی چسب مخصوص پرسلان مصرف میشود که گالنی بالای 12هزار تومان قیمت چسبهای خوب و مناسب در بازار است. در این روش طراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک، سرامیک مصرفی باید قابلیت جذب آب داشته باشد. هزینه های حمل یکی از فاکتورهای مهم در دستمزد اجرا است که معمولا با فاصه از مرکز، بالاسریهای قیمت نیز در دستمزد لحاظ میگردد. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. سرامیک طرح سنگ آنتیک مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد. در نصب سرامیک نما به روش خشک ملاتی وجود ندارد. برای نصب تراکوتا از رانرهای آلومینیومی، کلیپس ها و پروفیل های آهنی استفاده می شود که ابتدا به نمای اصلی نصب شده و سپس تایل های تراکوتا بر روی آن سوار می شود. در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. همچنین سوراخ های موجود در بدنه، دارای مقدار زیادی از حجم نما هوا می باشد که همین موضوع باعث کاهش وزن پوشش نمای خشک می شود.

قیمت سرامیک معمولی درکف بازار حدود 17000 تومان است که باید کرایه حمل را هم در نظر داشت. اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. از ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالا و پایین بودن ضریب جذب رطوبت اشاره کرد. زیرا هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. با توجه به قیمت بالاي سنگ و باري که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، در برخی کشورها استفاده از سرامیک به عنوان نماي ساختمان رواج قابل ملاحظهاي پیدا کرده نمای خشک مدرن است. بزرگترین خصلت سرامیک سایز بزرگ، اندازه بزرگ آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده در نمای ساختمان است. نخست بر اساس مصالح استفاده شده در اجرای این روش و دوم بر اساس نوع اتصالات. از آنجا که برای ما، مشتری در مرکز همه چیزهایی است که ما انجام می دهیم و ارائه می دهیم. این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است.

این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود . همچنین از سرامیک نما به علت وجود قابلیت عایق بندی میتوان در شهر های شمالی کشور استفاده نمود. الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد.در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. از این سرامیک علاوه براجرای نمای بیرونی ساختمان با سرامیک می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان استفاده کرد. البته سرامیک با قیمت پایین تر هم وجود دارد اما توصیه میشود از سرامیک های بی کیفیت استفاده نکنید. ما برای نصب از ساروج یا فورتکس استفاده میکنیم. در پایان پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از اجرای نمای سراميک خشک، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک و دتایل اجرای سرامیک خشک در تنوع موجود با کارشناسان حاضر در سایتهای معتبر ساختمانی در تماس باشید. به طوری که حتی کارشناسان حوزه ی نماسازی تفاوت آن را با سنگ طبیعی به سختی تشخیص می دهند. همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند.

قیمت اجرای نمای خشک

᠎Th is data has be en cre​at ed  with the he lp  of behsaznama Con᠎te nt Gener ator Demov ersion.

دیدگاهتان را بنویسید