سریع-مشاهده نمای خشک در ساختمان شما

سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. نمای تراکوتا یا همان سفالینه نوعی از نمای ساختمان مدرن محسوب می شود. در نماهای مدرن خشک احتیاجی به مصالح محدود نیست، بلکه میتوان با استفاده از مصالح جدید طرحهای مهندسی و حتی دور از ذهن را ایجاد کرد. نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند. یکی از مهمترین اهداف نمای خارجی ساختمان جدا سازی بخش داخلی و خارجی سازه است. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد.

قیمت اجرای نمای خشک

A​rtic le has be᠎en c reat ed  wi​th behsaznama C on te᠎nt G en​erator D em oversion​!

مبانی نمای خشک آشکار شد

با گذشت زمان این روش پیشرفتهای چشمگیری داشته و در اکثر پروژهای مهم مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نصب را نماهای دوپوسته می گویند . از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. نمای خشک ساختمان بر اساس اتصالات به دو دسته مشهود و نا مشهود تقسیم بندی میشود. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. This c​onte nt was ᠎done by behsaznama Content G ener​ator  DE MO!

علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. از همه این ها که بگذریم، خاصیت آکوستیک تراکوتا، آن را به یکی از بهترین نماهای ساختمانی تبدیل کرده است. به همین دلیل برخلاف شباهتش با سرامیک های پرسلانی، آن را متریال با کیفیت تری برای نمای ساختمان می دانند. از مصالح به روز تری مانند سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… برای مثال دیتیل اجرای نمای خشک سرامیک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود. مقاومت این نما در مقایسه با نمای سرامیک بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در برابر نور خورشید دوام بیاورد. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. ساختار و کارکرد نمای خشک کرتین وال به طوری است که ساختار خودایستا دارد، جرم بالای شیشه بر لامل های مربوط به آن سنگین می شود؛به همین دلیل بار مرده ای از نتیجه جرم شیشه ها و انرژهایی چون باد، طوفان، و…

از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود. اما تکنولوژی بالا و مزایای آن موجب محبوبیت آن در بین افراد شده است. اما ویژگی این نمای مدرن، به همین موارد خلاصه نمی شود. اما در سیستم های نصب ملاتی , قطعات نمای خشک شاهد به وجود آمدن درز های غیر هم سطح هستیم که بدون تخریب امکان اصلاح وجود ندارد. در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم. این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. بسیاری از مهندسان و کارفرمایان کرتین وال را به عنوان یک نمای خشک در ساختمانها به کار میبرند. عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند.

دیدگاهتان را بنویسید