سریع-مشاهده نمای خشک شما

از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریلها طبق نقشه اجرا میشود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفهای ندارد. از طیف مواد و مصالح بسیار بالایی در ساخت نمای خشک میتوان استفاده کرد. وزن سازه، توان تحمل بارهای اضافی، مقاومت در برابر پدیدههای طبیعی، مثل باد و باران و زلزله، هم نباید از قلم بیفتد. از این محصول می توانید در سوپرمارکت ها، فروشگاه، و پروتئینی ها استفاده کنید.همچنین این یخچال در متراژ ۵/۱ متری و ۲ متری طراحی و تولید میشود. استفاده میشود و مانند متریال های سنتی از دوغ آب و ملات سیمانی استفاده نمیشود که یخ زدگی و سفت شدن را در پی دارد؛ نصب این نوع نما در هر دمایی قابل اجرا است. مراحل کار اجرای واش بتن ساده به نظر میآید اما واقیعت این است که جزئیات کار و مهارتی که نیروی انسانی حین اجرای کف و نما به خرج می دهد و مهمتر از همه تجربه ی تیم اجرایی واش بتن تاثیر بسیار زیادی در نیتجه نهایی کار از نظر کیفیت و زیبایی خواهد داشت. This a᠎rt​ic le w᠎as gen er ated  by behsaznama᠎ C on​tent Gener᠎ator D​em​oversi on.

نما های خشک

وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. سقف های شیشه ای اسکای لایت در واقع به استفاده از هر نوع سازه نگهدارنده برای پنل های شیشه ای در سقف ساختمان جهت رساندن نور طبیعی روز به داخل ساختمان می باشد . زیرسازی بسیار حائز اهمیت است و نمیتوان ساده از کنار آن گذشت.

7 روشی که می‌توانید نحوه نصب نمای خشک را از تجارت خود حذف کنید

یخچال ایستاده قصابی از جمله یخچال هایی هستند، که دارای موتورهای قوی بوده تا بتوانند با کاهش دادن سریع دمای داخل یخچال از فساد شدن گوشت داخل آن جلو گیری کنند.برای راحت شدن جا به جایی و حمل و نقل یخچال های قصابی در قسمت پایین بدنه ی آن ها چرخ هایی قرار داده شده است، که به راحتی بتوانیم یخچال ها را جا به جا کنیم. در بعضی از یخچال های قصابی لاشه آویز نصب شده است، تا بتوانیم تکه های بزرگ گوشت به صورت ایستاده در داخل یخچال نگهداری کنیم. مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای به دست آوردن میزان مصرف انواع مصالح به ازای هر متر مربع زیربنای کل، در هر کدام از الگوهای ساختمانی، از میان 100 نقشه جمع آوری شده، 30 طرح را به عنوان نمونه انتخاب کرد که طیف موردنظر از شیوه های معرفی شده ساختمانی را پوشش داده و نماینده مصرف مصالح ساختمانی شرکت طراح و مجری نمای خشک باشند. یکی از مهم ترین تجهیزات هر قصابی و سوپرگوشت پروتئینی یخچال قصابی می باشد.این محصول با سایر یخچال ها مانند یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت تفاوت زیاد و عملکرد کاملا متفاوتی دارد. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد.

نصاب نمای خشک

همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم. در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. این یخچال ایستاده از قدرت موتور فوق العاده ای برخورد دار می باشد که جهت استفاده در هر مکانی با هر مقدار فضایی کاملا مناسب می باشد. یخچال قصابی در سه نوع یخچال ویترینی قصابی، یخچال قصابی جزیره و یخچال قصابی ایستاده تولید میشود که در ادامه مطلب به ویژگی آنها میپردازیم. یخچال گوشت به صورت ایستاده طراحی شده که محصولات موجود در آن ها را زیر دمای اتاق و بالاتر از نقطه انجماد آب نگهداری کنند. کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید